- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Training 13.04.2015 heavy day / home gym.
Pendulum Exercises & 3-D- Band Pulls Bench
Press: 20*20, 2*10*70, 10*105 & 5*5*135kg
Rows with Bands
Comment: Ging zoals was te verwachten nog allemaal probleemloos…volgende week werksets met 140kg en dan iedere week (hopelijk) met 2.5kg opbouwen.
@ Johnny, ik ben inmiddels 4kg afgevallen…de eerste kilo’s gaan altijd snel…inmiddels doe ik i.p.v. drie kwarkmaaltijden per dag een daarvan vervangen door een warme maaltijd of brood maaltijd (b.v. zilvervlies rijst met zalm en twee gekookte eieren of 2-3 sneetjes volkoren roggebrood met tomaatjes, ricola sla, tonijn en twee spiegeleieren). We zullen zien waar het schip strand
Hieronder nog een filmpje met 5*135kg (1e werkset) http://youtu.be/deQ1mglzaxQ
Pendulum Exercises & 3-D- Band Pulls Bench
Press: 20*20, 2*10*70, 10*105 & 5*5*135kg
Rows with Bands
Comment: Ging zoals was te verwachten nog allemaal probleemloos…volgende week werksets met 140kg en dan iedere week (hopelijk) met 2.5kg opbouwen.
@ Johnny, ik ben inmiddels 4kg afgevallen…de eerste kilo’s gaan altijd snel…inmiddels doe ik i.p.v. drie kwarkmaaltijden per dag een daarvan vervangen door een warme maaltijd of brood maaltijd (b.v. zilvervlies rijst met zalm en twee gekookte eieren of 2-3 sneetjes volkoren roggebrood met tomaatjes, ricola sla, tonijn en twee spiegeleieren). We zullen zien waar het schip strand
Hieronder nog een filmpje met 5*135kg (1e werkset) http://youtu.be/deQ1mglzaxQ

...dat met dat nooit luchten is natuurlijk onzin, ik train altijd met het raam open daar ik graag in een frisse, koele ruimte train. Ik heb een jaren 30 woning...lekker ruim enne "karakteristiek" zullen we maar zeggen
Vergeet niet dat ik tiener was in de jaren '80...ik heb altijd dat soort muziek lopen als ik train...en wees nu es eerlijk...wat is nu motiverender dan op de achtergrond de muziek uit de film van Rocky te laten lopen (eye of the tiger)?