09.45 met de bus vanuit Haeflandsport in Brunssum vertrek richting Vroomshoop...
Ik zat lekker "knus" naast mijn maatje Lambert Oosting (ook goed voor zo'n 125kg) en zat dus met een bil naast de stoel...mja...ik mocht niet naast de vriendin van Max zitten
13.15 aankomst (net op tijd).
Meteen bij de viskraam paar lekkerbekkies gepakt...hmmm...dat smaakte naar meer.
13.30 de finale.
En wat voor een finale...doordat Jarno niet in staat was zijn titel te verdedigen was dit de spannendste finale sinds jaren!
Iedereen had in principe een kans op een podiumplek.
Uiteraard waren we gekomen om Alex naar een podiumplek in de finale te schreeuwen en dat is ook gelukt!
Alex stond lange tijd 3e en uiteindelijk zelfs 1e, maar werd uiteindelijk "helaas" 2e! Wat heeft hij het goed gedaan tijdens zijn debuut.
Hij heeft gewoon ook wat pech gehad...met de truckpull was er een misverstand...hij dacht dat hij de eindstreep moest aantikken, maar het bleek dat de truck over de eindstreep heen moest

Met de loglift bleef het gisteren helaas bij 135kg, terwijl hij al vaker 145kg heeft getild.
En met de Herculeshold werd zijn beurt wegens een "technisch deffect" afgekeurd...een kant zou de grond geraakt hebben...hij moest daardoor de beurt overdoen wat natuurlijk extra kracht kostte...heel jammer.
Hij heeft op vrijwel alle onderdelen heel goed gepresteerd waardoor hij zo hoog in het klassement presteerde...bij het laatste onderdeel - de powerstairs - heeft hij alles gegeven, maar zat er gewoon niet meer in.
Volgend jaar hoeft hij zich niet te kwalificeren en gaat hij gewoon op jacht naar de titel...hij is nog vrij jong en nog lang niet op de top van zijn kunnen...ik zie hem gewoon iedere wedstrijd groeien...zeker weten dat hij de opvolger van Jarno zal worden!
Ook G-men en Mike van dit forum hebben het heel goed gedaan...beide heren wisten enorm te imponeren op de Deadliftbak en G-men vooral bij de Medly en Mike bij de Loglift.
Eindstand:
1 Simon
2 Alex
3 Jan
4 Tom
5 Richard
6 Dennis
7 Maikel
8 Rick
9 Gijs
10 Peter
11 Arno
12 Johan
Thuiskomst circa 23.15 ...vermoeid maar voldaan...volgend jaar zeker weten weer van de partij!