Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
hey huggy gefeliciteerd met de 182.5 raw bench. mooie prestatie.

Dank U waerde Heer Lucas ;).
Hoop net zo sterk (in Wilkspoints) als jou te worden :)...er is dus nog werk aan de winkel!

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Goede post Hugs!

Dressed Black zweerde hier bij.. en als je zag wat hij tilde:D

Ik ken Dresses Black (helaas) niet...maar ik zie wel de logica van het systeem in. In het begin heb je meer power dan aan het einde van een oefening...dus er zit wel iets in.
En het is gewoon leuk om ook eens iets anders te doen, toch?

En of het nu Bill Starr, Reserved Pyramide is of whatever...ik pas het altijd naar mijn behoeften en doelen aan...één ding heb ik ervaren: Je moet nooit letterlijk schema's of methoden van anderen zomaar kopieëren...
onderzoek alles en behoud het goede wat voor jou werkt!

Helemaal mee eens!

Wanneer kom je een keer met mij en Lucas mee trainen?

• #1.043
Helemaal mee eens!

Wanneer kom je een keer met mij en Lucas mee trainen?

Lijkt me op zich heel leuk :)...TGA en Champ hebben het daar ook al eens over gehad...maar ik heb tegenwoordig een hekel aan langere afstanden rijden :o...naar de SM van NL gaan we met een bus...lekker lazy ;).

Je komt maar gewoon een keer Huggy, kun je daar mooi in de kleedkamer blijven slapen, lekker hardcore! Dan de volgende dag week vroeg naar huis :p

Lijkt me op zich heel leuk :)...TGA en Champ hebben het daar ook al eens over gehad...maar ik heb tegenwoordig een hekel aan langere afstanden rijden :o...naar de SM van NL gaan we met een bus...lekker lazy ;).

Je komt maar gewoon een keer Huggy, kun je daar mooi in de kleedkamer blijven slapen, lekker hardcore! Dan de volgende dag week vroeg naar huis :p

Ja idd je komt maar gewoon! Je kan ook de bus naar Amersfoort pakken.. en van het station naar de sportschool lopen is makkelijker dan die 500 trappen:D

• #1.046
We zullen zien...wellicht dat ik in de vakantie eens een keertje langskom :)

en gewoon ons schema meetrainen he huggy?

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

max effort op alles

en vooral op mark z,n favoriete oefening nose press

heb weeral wat bijgeleerd!
succes nog !

• #1.052
Beknopt verslag NK SM

09.45 met de bus vanuit Haeflandsport in Brunssum vertrek richting Vroomshoop...
Ik zat lekker "knus" naast mijn maatje Lambert Oosting (ook goed voor zo'n 125kg) en zat dus met een bil naast de stoel...mja...ik mocht niet naast de vriendin van Max zitten ;)

13.15 aankomst (net op tijd).
Meteen bij de viskraam paar lekkerbekkies gepakt...hmmm...dat smaakte naar meer.

13.30 de finale.
En wat voor een finale...doordat Jarno niet in staat was zijn titel te verdedigen was dit de spannendste finale sinds jaren!
Iedereen had in principe een kans op een podiumplek.
Uiteraard waren we gekomen om Alex naar een podiumplek in de finale te schreeuwen en dat is ook gelukt!
Alex stond lange tijd 3e en uiteindelijk zelfs 1e, maar werd uiteindelijk "helaas" 2e! Wat heeft hij het goed gedaan tijdens zijn debuut.

Hij heeft gewoon ook wat pech gehad...met de truckpull was er een misverstand...hij dacht dat hij de eindstreep moest aantikken, maar het bleek dat de truck over de eindstreep heen moest :(
Met de loglift bleef het gisteren helaas bij 135kg, terwijl hij al vaker 145kg heeft getild.
En met de Herculeshold werd zijn beurt wegens een "technisch deffect" afgekeurd...een kant zou de grond geraakt hebben...hij moest daardoor de beurt overdoen wat natuurlijk extra kracht kostte...heel jammer.
Hij heeft op vrijwel alle onderdelen heel goed gepresteerd waardoor hij zo hoog in het klassement presteerde...bij het laatste onderdeel - de powerstairs - heeft hij alles gegeven, maar zat er gewoon niet meer in.
Volgend jaar hoeft hij zich niet te kwalificeren en gaat hij gewoon op jacht naar de titel...hij is nog vrij jong en nog lang niet op de top van zijn kunnen...ik zie hem gewoon iedere wedstrijd groeien...zeker weten dat hij de opvolger van Jarno zal worden!

Ook G-men en Mike van dit forum hebben het heel goed gedaan...beide heren wisten enorm te imponeren op de Deadliftbak en G-men vooral bij de Medly en Mike bij de Loglift.

Eindstand:

1 Simon
2 Alex
3 Jan
4 Tom
5 Richard
6 Dennis
7 Maikel
8 Rick
9 Gijs
10 Peter
11 Arno
12 Johan

Thuiskomst circa 23.15 ...vermoeid maar voldaan...volgend jaar zeker weten weer van de partij!

09.45 met de bus vanuit Haeflandsport in Brunssum vertrek richting Vroomshoop...
Ik zat lekker "knus" naast mijn maatje Lambert Oosting (ook goed voor zo'n 125kg) en zat dus met een bil naast de stoel...mja...ik mocht niet naast de vriendin van Max zitten ;)

13.15 aankomst (net op tijd).
Meteen bij de viskraam paar lekkerbekkies gepakt...hmmm...dat smaakte naar meer.

13.30 de finale.
En wat voor een finale...doordat Jarno niet in staat was zijn titel te verdedigen was dit de spannendste finale sinds jaren!
Iedereen had in principe een kans op een podiumplek.
Uiteraard waren we gekomen om Alex naar een podiumplek in de finale te schreeuwen en dat is ook gelukt!
Alex stond lange tijd 3e en uiteindelijk zelfs 1e, maar werd uiteindelijk "helaas" 2e! Wat heeft hij het goed gedaan tijdens zijn debuut.

Hij heeft gewoon ook wat pech gehad...met de truckpull was er een misverstand...hij dacht dat hij de eindstreep moest aantikken, maar het bleek dat de truck over de eindstreep heen moest :(
Met de loglift bleef het gisteren helaas bij 135kg, terwijl hij al vaker 145kg heeft getild.
En met de Herculeshold werd zijn beurt wegens een "technisch deffect" afgekeurd...een kant zou de grond geraakt hebben...hij moest daardoor de beurt overdoen wat natuurlijk extra kracht kostte...heel jammer.
Hij heeft op vrijwel alle onderdelen heel goed gepresteerd waardoor hij zo hoog in het klassement presteerde...bij het laatste onderdeel - de powerstairs - heeft hij alles gegeven, maar zat er gewoon niet meer in.
Volgend jaar hoeft hij zich niet te kwalificeren en gaat hij gewoon op jacht naar de titel...hij is nog vrij jong en nog lang niet op de top van zijn kunnen...ik zie hem gewoon iedere wedstrijd groeien...zeker weten dat hij de opvolger van Jarno zal worden!

Ook G-men en Mike van dit forum hebben het heel goed gedaan...beide heren wisten enorm te imponeren op de Deadliftbak en G-men vooral bij de Medly en Mike bij de Loglift.

Eindstand:

1 Simon
2 Alex
3 Jan
4 Tom
5 Richard
6 Dennis
7 Maikel
8 Rick
9 Gijs
10 Peter
11 Arno
12 Johan

Thuiskomst circa 23.15 ...vermoeid maar voldaan...volgend jaar zeker weten weer van de partij!

Haha, goed verhaal. Alex was er dicht bij en ik weet zeker dat hij volgend jaar ook weer goed gaat scoren. Ik lag om 23.15u lekker in me bedje...:rolleyes:

• #1.054
Haha, goed verhaal. Alex was er dicht bij en ik weet zeker dat hij volgend jaar ook weer goed gaat scoren. Ik lag om 23.15u lekker in me bedje...:rolleyes:

Als jij nu eens het komende jaar heel blijft door te zorgen dat je geen blessure's krijgt ;) en je optimaal zou kunnen voorbereiden dan zie ik jou ook een podiumplek veroveren.
Statisch (deadlift/loglift) ben je vrijwel onverslaanbaar...ik denk dat je op dit moment alleen nog conditioneel ietsiepietsie tekort komt...ik zou willen zeggen...word sterker in de onderdelen waar je al sterk in bent (zodat je het volgend jaar Jarno heel lastig gaat maken) en beter worden in de onderdelen waar je nu nog wat punten op laat liggen.
Want ieder punt is er één, dat hebben we gisteren gezien...de eindstanden waren heel close...sommigen stonden slechts een half puntje van elkaar verwijderd.

En, doe ons allen een plezier...kwalificeer je gewoon meteen bij de eerste de beste Kwalificatiewedstrijd volgend jaar...laat ons niet zo in spanning...O.K. ;) Het was overigens wel een heel aangename verassing om jou gisteren ook in de finale te zien!

Als jij nu eens het komende jaar heel blijft door te zorgen dat je geen blessure's krijgt ;) en je optimaal zou kunnen voorbereiden dan zie ik jou ook een podiumplek veroveren.
Statisch (deadlift/loglift) ben je vrijwel onverslaanbaar...ik denk dat je op dit moment alleen nog conditioneel ietsiepietsie tekort komt...ik zou willen zeggen...word sterker in de onderdelen waar je al sterk in bent (zodat je het volgend jaar Jarno heel lastig gaat maken) en beter worden in de onderdelen waar je nu nog wat punten op laat liggen.
Want ieder punt is er één, dat hebben we gisteren gezien...de eindstanden waren heel close...sommigen stonden slechts een half puntje van elkaar verwijderd.

En, doe ons allen een plezier...kwalificeer je gewoon meteen bij de eerste de beste Kwalificatiewedstrijd volgend jaar...laat ons niet zo in spanning...O.K. ;) Het was overigens wel een heel aangename verassing om jou gisteren ook in de finale te zien!

Garanties kan ik niet geven... ;) De kwalificaties worden ook elk jaar zwaarder. Kijk maar es op RDP en vergelijk maar es met een paar jaar terug. :eek:
Maargoed. Ik ga me stinkende best doen hoor. Meer kan ik niet beloven.
Al heb ik zelf wel het gevoel nog meer te kunnen.
De komende tijd gaan me training meer richting herstel en pijntjes wegtrainen. Daarna ga ik me focus leggen om m'n basiskracht weer een nivo-je hoger te krijgen.
Ik heb al een keertje 150kg op de IFSA-log geduwd en me doelsteling is volgend jaar 155-160kg te duwen.
Daar zal ik Jarno zeer zeker niet mee verslaan maar mogelijk in de buurt en een goede tweede kunnen worden.
Deadlift bak is heel vreemd en niet mijn "vriendje". Ik heb gelift i/h squatpak van Jarno, dat me precies goed zat en me wat hielp, al was het de eerste paar beurten meer wennen a/h pak dan aan de gewichten.
Ik denk dat ik nog veel meer uit zo'n pak kan halen, wat een verschil, zeker een investering waard. Dus deadlift naar 350kg ;)

Ach ik zie wel..... Gaat goed komen huggy. En als je daar zo staat, kriebelt het dan niet wat? Je hebt een goede bouw hoor!

• #1.056
Garanties kan ik niet geven... ;) De kwalificaties worden ook elk jaar zwaarder. Kijk maar es op RDP en vergelijk maar es met een paar jaar terug. :eek:
Maargoed. Ik ga me stinkende best doen hoor. Meer kan ik niet beloven.
Al heb ik zelf wel het gevoel nog meer te kunnen.
De komende tijd gaan me training meer richting herstel en pijntjes wegtrainen. Daarna ga ik me focus leggen om m'n basiskracht weer een nivo-je hoger te krijgen.
Ik heb al een keertje 150kg op de IFSA-log geduwd en me doelsteling is volgend jaar 155-160kg te duwen.
Daar zal ik Jarno zeer zeker niet mee verslaan maar mogelijk in de buurt en een goede tweede kunnen worden.
Deadlift bak is heel vreemd en niet mijn "vriendje". Ik heb gelift i/h squatpak van Jarno, dat me precies goed zat en me wat hielp, al was het de eerste paar beurten meer wennen a/h pak dan aan de gewichten.
Ik denk dat ik nog veel meer uit zo'n pak kan halen, wat een verschil, zeker een investering waard. Dus deadlift naar 350kg ;)

Ach ik zie wel..... Gaat goed komen huggy. En als je daar zo staat, kriebelt het dan niet wat? Je hebt een goede bouw hoor!

Zeker weten dat je met Loglift en DL veel punten zult scoren op komende wedstrijden...wellicht toch maar wat hoger instappen en een gokje nemen? Durf zeker van jezelf te zijn! En of Jarno inderdaad weer als vanouds zal presteren?...ik gun het hem uiteraard, maar niemand kan dat garanderen...en de rest zit in de tussentijd ook niet stil!

De onderdelen worden ieder jaar inderdaad zwaarder..ik denk dat ik zo'n joke van 360kg nog niet eens los zou krijgen van de grond, en er zeker niet mee zou kunnen lopen...het kriebelt zeker, maar ik ben daar gewoon niet allround genoeg voor. Ik mis snelheid (als ik drie slakken moet vangen, ontsnappen er nog 2 ;)) en ook conditie. Op een bank liggen en een halter omhoog drukken is heel wat anders dan SM...maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Ik zou met de loglift en wellicht de truckpull (als ik op beide onderdelen serieus zou trainen ) in het middenveld kunnen eindigen maar de rest zou ik ergens als laatste eindigen.

Ik heb mijn tijd èn kans gehad...ik beloof je wel dat ik bij het benchpressen voor "ouwe lullen" mijn stinkende best zal doen ;)

P.S. is "goede bouw" tegenwoordig een synoniem voor "morbide obesitas";)

Ik heb mijn tijd èn kans gehad...ik beloof je wel dat ik bij het benchpressen voor "ouwe lullen" mijn stinkende best zal doen ;)

P.S. is "goede bouw" tegenwoordig een synoniem voor "morbide obesitas";)

Haha, ok. Tjah je oogt zeker geen 40. Maar het is maar hoe je je voeld natuurlijk. En een goede bouw is zeer zeker geen synoniem voor "morbide obesitas".... :p

Wel leuk bedacht trouwens...:D

• #1.058
Haha, ok. Tjah je oogt zeker geen 40. Maar het is maar hoe je je voeld natuurlijk. En een goede bouw is zeer zeker geen synoniem voor "morbide obesitas".... :p

Wel leuk bedacht trouwens...:D

Nou thnx dan voor het compliment, strax word ik nog ijdel op mijn ouwe dag ;)

En ik voel me ook niet oud ofzo (en 40 is ook nog lang niet oud)...maar denk gewoon dat ik SM niet meer moet gaan doen.
Ik vrees dat ik me alleen maar zelf belachelijk zou maken en dat serieuze SM trainingen / wedstrijden teveel van het goede zijn.
Ik zou waarschijnlijk binnen de kortste tijd in de lappenmand liggen en meer tijd kwijt zijn aan revalideren dan met trainen ;)
En dan de wetenschap dat ik het moet opnemen tegen giganten zoals jou, Alex en de rest? :eek:...de moed zou me bij voorbaat in de schoenen zinken :o

Doe jij nu maar gewoon lekker je best èn zorg dat je heel blijft dan komt alles goed, zeker weten!:)

• #1.059
Training 13/7

Mja...de 13e...niet echt een geluksgetal ;)

Ik was nog niet volledig hersteld van vrijdag...ik merk gewoon dat ik 3 dagen nodig heb tussen een training...ach...ik word gewoon een dagje ouder :o

Bech Press: 20x20, 10x70, 10x100, 5x130, 4x160 (hadden er 5 moeten zijn) 4x155 (hadden er 5 moeten zijn) 4x150 (hadden er gvd ook 5 moeten zijn :mad:), 5x145 (héhé, eindelijk 5), 5x140kg.
Pfff...ik was gewoon kapot...soms heb je dat...mja...dit is nog altijd beter dan thuis blijven, toch? Iets is beter dan niets, zeg ik altijd maar ;)

Close grip bench press: 3x8x100...niet veel power meer in de triceps :o

Wide grip en Close grip latt pulldown setjes met 8 reps tot 90kg.

Denkemenke van dit forum was ook bij Leon Smeets in Spaubeek en was met bench press goed in vorm hij duwde 7 x 110kg wat heel netjes is!
Helaas had hij met KB van te voren "iets" opgelopen waardoor hij zich op een bepaald ogenblik helemaal beroerd voelde...hoofdpijn/nekpijn.
Dat is altijd vervelend...hoop dat hij snel weer de "oude" is.

Leon gaat volgende week dinsdag naar China naar de Worldgames als coach van Joanne Schaefer(diverse wereld/europese/nationale titels powerlifting/benchpressing).
De worldgames zijn de "olympische spelen" voor niet olympische sporten en worden ook één keer in de 4 jaar gehouden op dezelfde plek waar ook de olympische spelen worden gehouden.

he huggy ondanks alles toch een 5je op 145 dat toont toch karakter. wat me opviel is dat je smaldrukken zo'n 60 kg lichter is dan je regulier drukken. want hoe smal is je grip met smaldrukken?

Terug
Naar boven