- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, alhoewel ik ook geen moeite ermee heb om thuis alleen te trainen. Met de muziek zoals b.v. "eye of the tiger" (Rocky) op de achtergrond lukt dat wel. Ik heb als braaf katholiek ook al eens getraind op "Ave Maria" maar dat bleek minder geschikt voor een PR dan b.v. "Highway to Hell"Leuk clubje met een goede atmosfeer
Dat motiveert enorm en geeft energie....lees PR's

CorrectInteressante oefening, zelfde doel als YTWL en face pulls enzovoort volgens mij?

Je traind er al flink mee heb ik gelezen en nu ben jij ook geen lichtgewicht maar zijn die ook geschikt voor mensen van ruim 150kg? Er zal waarschijnlijk verschil in kwaliteit zijn, toch? Kun je bepaalde aanbevelen en wellicht ook een leverancier?Zou zeggen koop een TRX!
Ideaal om daar die YTWL oefeningen mee te doen
Ik vind het een briljante aanvulling op training (de grote drie).
Ja er is zoals jij zegt verschil in kwaliteit van de suspension trainers.
Ook qua kosten is er een aanzienlijk verschil
ATX Suspension Trainer Pro
Suspension Trainer - Gorilla Sports
De suspension trainer die ik heb kan ik zo even niet vinden, maar bovenstaande voldoen aan de belastbaarheid die jij zoekt.
Het mooie aan de TRX dat je dmv de positie van je lichaam kunt bepalen of je met meer of minder lichaamseigen gewicht wilt trainen!
?Volgende week komt goed, heb ik late dienst en kan ik "uitslapen" tot 08.00. Fijn weekendGelukkig hebben we wat betere temperaturen om lekker te slapen....volgende dag maar weer n uurtje eerder in je mandje![]()

Heavy singles hebben mijns inziens een meerwaarde t.o.v. heavy doubles en tripples. Ten eerste boots je wedstrijdbeurten na waarbij immers ook alleen maar singles worden gedaan. Daarnaast zal je een betere focus wat techniek en aandacht hebben als je een single doet i.p.v. doubles of tripples. Maximaal een handvol singles aangevuld met maximaal een handvol backoff sets met 5 reps op 80% van de singles ervaar ik persoonlijk beter dan b.v. sets met tripples op 90% van de singles. Vandaar mijn keuze voor heavy singles en backoff sets op 80% met 5 reps.Eeey Rene zoek je geen mogelijkheden om dichter bij 5x1 en 5x5 te komen?
Je kan ook een tussen stap nemen 4x2 en 2x4 oid
Wat ikzelf ervaar is dat backoff sets NA heavy singles "licht" aanvoelen. Dit komt doordat heavy singles niet de energie kosten van doubles en tripples en het CZS door de heavy singles voorbereid is op het "zware werk" en backoff sets met minder gewicht lichter aanvoelen dan ze in werkelijkheid zijn.Je bent inderdaad wel scherper... volledig geconcentreerd...duidelijk ...het is wel een hele zit..klein half uurtje
maar het is voor een goed doel![]()
![]()