- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Bedanktmooi resultaat neergezet hoor, gefeliciteerd
succes met je nieuwe doelen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedanktmooi resultaat neergezet hoor, gefeliciteerd
succes met je nieuwe doelen

Bedankt...heb vandaag al eens de melk vervangen door water in mijn kwark. Proef eigenlijk niet veel verschil. Ik neem op dit monent geen supplementen zou het nuttig zijn om b.v. leucine te nemen om spierafbraak zoveel mogelijk te voorkomen?Ga je eens verdiepen in het palumbo/ketodieet.
Enkel indirecte carbs tot je nemen (bv broccoli)
Een dieet dat ervoor zorgt dat je snel vet dropt omdat je vet als brandstof gebruikt.
Denk dat jij zo op 135 kg kunt zitten. Daarna langzaam weer carbs introduceren.
Kun je altijd doen, maar zelf denk ik dat dat niet nodig is!Bedankt...heb vandaag al eens de melk vervangen door water in mijn kwark. Proef eigenlijk niet veel verschil. Ik neem op dit monent geen supplementen zou het nuttig zijn om b.v. leucine te nemen om spierafbraak zoveel mogelijk te voorkomen?
. Heb keto verder alleen zelf nog nooit echt goed geprobeerd. Die bulletproof koffie (en keto in het algemeen) moet ook erg fijn zijn voor mentale focus. Het klinkt als een heerlijk dieet als je de voordelen er zo bij pakt. Alleen moet je lichaam eerst aanpassen aan het dieet en volgens mij is die periode niet het makkelijkst (1 á 2 weken). Raad trouwens wel aan om het cyclical keto dieet te volgen waarbij je dus na een x aantal dagen een carbload doet (the anabolic diet is een oud voorbeeld hiervan).Ben idd bang om behalve vet en vocht ook spiermassa te verliezen...heb ooit ergens gelezen dat van elke 3kg die je verliest 1kg spieren zou zijn.Daarnaast ben jij een behoorlijk stuk jonger en zult minder met verlies van spiermassa te maken hebben dan ik, toch? Suc6 met je doelstellingKun je altijd doen, maar zelf denk ik dat dat niet nodig is!
Vaak ben je te bang om spiermassa te verliezen.
Na mijn wedstrijd in november ga ik een keto dieet volgen om een richting de 100-105kg bw te gaan, aangezien mijn vetvrije massa rond de 88kg is vind ikzelf 125kg bw teveel van het goede

Ik had nog niet eerder van Keto dieet gehoord...ben absoluut geen expert. Ben wel eens 45kg in 6 weken afgevallen door letterlijk op brood en water te leven en elke dag veel cardio te doen. Maar toen had ik ook niet als doelstelling 200kg bankdrukken. Na die 6 weken belandde ik in het ziekenhuis...mijn suikerspiegel was veel te laag en was onwel geworden. Daarna weer oude voedingspatroon en kennis gemaakt met het jojo effect. Mijn ervaring: afvallen kan iedereen...niet weer bijkomen is de uitdaging.Leucine heeft geen nut imo.
Ik zou gewoon proberen om i.v.m. je leeftijd 40 gram eiwitten per maaltijd te eten en niet TE laag in kcal te gaan zitten (dus niet te snel willen afvallen).
Vaak zal het "krachtverlies" in de cut ook komen doordat je op dat moment gewoon niet de brandstof ervoor hebt. Zodra je weer goed gaat eten komt dat wel weer neem ik aan.
Qua supplementen zou ik gewoon vitamine D3 en magnesium nemen en het hierbij laten. BCAA/EAA zouden alleen een goed effect kunnen hebben als je op dat moment helemaal geen toegang tot eiwitten hebt, als je toch zo'n supplement wilt gebruiken zou ik voor EAA's gaan.
Keto kan ook vrij makkelijk zijn door als ontbijt bijvoorbeeld bulletproof koffie (of met thee) te gaan drinken. Een kop koffie met 30 gram grasboter en 30 gram kokosnoot olie, hier zou je dan nog een whey shake of zo iets naast kunnen drinken of gewoon geen whey en de eiwitten wat later op de dag introduceren. Als je keto kunt volhouden moet dit wel echt zorgen dat je minder honger hebt, en dat is ook een voordeel wat ik erg goed zou kunnen gebruiken aangezien ik na 5 kg eten nog niet gevuld ben. Heb keto verder alleen zelf nog nooit echt goed geprobeerd. Die bulletproof koffie (en keto in het algemeen) moet ook erg fijn zijn voor mentale focus. Het klinkt als een heerlijk dieet als je de voordelen er zo bij pakt. Alleen moet je lichaam eerst aanpassen aan het dieet en volgens mij is die periode niet het makkelijkst (1 á 2 weken). Raad trouwens wel aan om het cyclical keto dieet te volgen waarbij je dus na een x aantal dagen een carbload doet (the anabolic diet is een oud voorbeeld hiervan).
Correct me if i'm wrong.
Het zijn geen 10% maar "slechts" 5 %...maar ook dat is een zeer pittige uitdaging. Vergeet echter niet dat ik die 200kg alreeds gedrukt heb...alleen niet op een wedstrijd. Dan heb ik in oktober 2016 een schouder/arm blessure opgelopen waardoor ik zo'n 3 maanden niet heb kunnen trainen. Ik ben blij dat ik weer op oud niveau terug ben en hoop dat er nog paar % extra in zal zitten...HEEL blijven is hierbij van wezenlijk belang.Hmm 50 zijn, 190 benchen tijdens de wedstrijd en dan afvallen en 200 benchen? Ben ik de enige die denkt dat dit niet verenigbare doelen zijn? Zelfs als je op gewicht blijft lijkt het mij extreem moeilijk 10% op je bench erbij te trainen, vooral door wat je zelf aangeeft het herstel, etc.
Ik gun het je, maar of het realistisch is?

Klopt...erg licht ondat ik zondag nog het NK had. Maar ik moet ruiterlijk toegeven dat ik close grip zelden of nooit doe en me niet kan herinneren dat ik ooit meer/zwaarder dan 5x120 gedaan heb.ik weet niet of het een typefout is, ik hoop haast van wel, maar je doet dus close grip met meer dan 100kg onder je 1rm? Zelfs die set van 10, die zit nog een 50kg oid onder je 10rm breed? wel erg licht niet?
Iets minder is nog altijd beter dan niets, toch? Heb deze week lowcarb gedaan (geen brood, aardappelen of rijst gegeten). Het resultaat mag er zijn...woog vandaag bijna 0.5kg zwaarder dan maandag...Eet op je niet-trainingsdagen een beetje minder ipv meteen hard in je kcals te hakken.

Bedankt, ik probeer altijd duidelijk te zijn zodat iedereen de beweegreden begrijpt waarom en hoe ik iets doe of laat...en wellicht hebben anderen er dan ook nog wat aanIk wil trouwens even complimenten voor je log geven, je zet alles altijd goed uitgelegd neer.