- Waardering
- 1.494
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
InderdaadMisschien word (ben) ik ook gewoon oud, maar dat blijven gewoon lekkere nummers!!

Mijn iPhone emoticons werken niet...
Inderdaad
Mijn iPhone emoticons werken niet...
Goed bezig sowieso Kompel.
Later eens goed lezen want ik zit op de sluis zonder leesbril... ;-)
Vooral een tintelend gevoel in mijn linkerhand...ik lig overigens altijd op mijn rug, op de zij liggen is niet te doen (teveel last van mijn schouders) daarnaast lig ik niet volledig vlak, maar (doordat ik gelukkig een verstelbaar bed heb) heb ik het hoofddeel schuin staan. Lig ik volledig vlak krijg ik last van apneu hetgeen ik door enkele aanpassingen geen last van heb. Ik zou niet meer anders kunnen slapen.Heb je door die “impingement” (beklemming?) ook een slapende arm bijvoorbeeld?
Ik heb dat te pas en te onpas, maar vooral liggend in mijn bed...
De dubbele nek hernia heb ik nog steeds.Maar je hebt ook nekhernia gehad, toch? En ook last van impingement? En toch nog zo sterk?![]()
De tand des tijds begint te knagen met het klimmen van de jaren. Ik kom er tot op heden nog redelijk goed mee weg wat de kwaaltjes betreffen en mag eigenlijk niet klagen. Ik heb altijd groot respect voor jou dat je door blijft gaan en niet de handdoek in de ring gooit!De dubbele nek hernia heb ik nog steeds.
Daar heb ik tintelende tenen aan overgehouden.
En ik ven nooit meer helemaal terug op krachten gekomen.
Voor de hernia’s waren goede trainingen die met werksets van 5x160 en 3x165.
Die heb ik nooit meer gedrukt sindsdien geloof ik...
Maar een operatie zie ik niet zitten maat...
Net even teveel horror verhalen gehoord over de operaties en de resultaten daar van.
Dan maar een pietsje minder sterk.
Maar ik heb inderdaad ook een soort tinteling/slapend gevoel in mijn linkerarm vaak.
Nou èn?!
We gaan gewoon door zolang we kunnen René!

, ik hoop ook op een mooi resultaat, we zullen zien waartoe ik staat zal zijn.
dan komt toch de "Nederlandse Zuinigheid" bij me hoog en laat ik zo´n kans niet liggen omdat ik deze toch al op mijn verlanglijstje had staan
Tot 150 euro betaal je geen invoerrechten...kan zijn dat ze BTW vragen. Maar ik heb al eerder boeken uit de USA besteld en toen hoefde ik geen extra kosten te betalen. Ben inderdaad benieuwd hoe het hiermee zit. 21% BTW erbij dan had ik het net zo goed in de UK kunnen bestellen. We zullen zien.Hopelijk denkt de Nederlands douane daar net zo over, met beetje pech moet je nog btw en invoerrechten betalen.