XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Goed dat je eens wat anders geprobeerd hebt kerel! Als ik jou was zou ik dat vaker doen.. gewoon eens een keer wat anders:)

Dan doe je 1 heavy bench dag.. met singles of triples ofzo.. en dan de tweede dag doe je een andere bench-variant en dan heel veel heavy singles.. Geen idee, ik lul ook maar wat..

If you do what you have allways done, you will get what you always got.

Beroerd engels.. maar je snapt de strekking wel:D

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet ;)

Kweenie...ben een echt gewoontedier...variaties heb ik het eerlijk gezegd niet zo mee :o...ik weet wel dat me het 3x3 en 5x5 syteem goed ligt.

Effies heel wat anders:

Uitslagen van: European Bench Press Championships
Thu 06 Aug to Sat 08 Aug 2009, Frydek-Mistek CZE.

Ielja Strik in de klasse tot 90kg, Europees Kampioen met 162,5 kg!

150 - 162,5 - 162,5

Joanne Schaefer in de klasse boven 90kg, Europees Kampieon met 180kg!

170 - 180 - 191 (helaas net geen nieuw wereldrecord gedrukt).

Brenda van der Meulen 2e in de klasse boven 90 kg!

152,5 - 162,5 - 170

Heel mooie resultaten van "onze" dames!

Ielja is nog niet helemaal in haar oude vorm, Brenda word steeds sterker, maar Joanne laat er geen twijfel over bestaan dat zij de sterkste bankdrukster ter wereld is!

Naja.. je bent ervaren en koppig.. en ik ben niet helemaal in de positie om jou te adviseren maar goed..

• #1.143
Naja.. je bent ervaren en koppig.. en ik ben niet helemaal in de positie om jou te adviseren maar goed..

:roflol: ben ik werkelijk zo koppig?
Tis gewoon bang om te veranderen...het vertrouwde voelt goed èn doet nog altijd goed.
En weet je...het is puur hobby...ik vind het leuk als ik een vrij zwaar gewicht kan BD...maar als ik daarvoor allerlei dingen (schema's / exercises) zou moeten doen wat ik helemaal niet prettig vind dan hoeft het voor mij niet zo. Het moet ook leuk blijven.

Enne...ik luister altijd naar adviezen van anderen...of ik ze toepas is een ander verhaal :p

:roflol: ben ik werkelijk zo koppig?
Tis gewoon bang om te veranderen...het vertrouwde voelt goed èn doet nog altijd goed.
En weet je...het is puur hobby...ik vind het leuk als ik een vrij zwaar gewicht kan BD...maar als ik daarvoor allerlei dingen (schema's / exercises) zou moeten doen wat ik helemaal niet prettig vind dan hoeft het voor mij niet zo. Het moet ook leuk blijven.

Enne...ik luister altijd naar adviezen van anderen...of ik ze toepas is een ander verhaal :p

ja het moet leuk:rocknana: blijven maar is het niet veel leuker:rocker2:, als je nu maandag gaat trainen, en omdat je fit bent, omdat je gisteren wat lighter bent geweest.
En je ineens 160 2of 3 setjes van 5 kan.
Prs zijn altijd heel leuk:cheer: en progressie maakt het alleen nog leuker:evilnana:. en nu dan maar effe goed:meal:, zo datje maandag kan :lifter:

• #1.145
ja het moet leuk:rocknana: blijven maar is het niet veel leuker:rocker2:, als je nu maandag gaat trainen, en omdat je fit bent, omdat je gisteren wat lighter bent geweest.
En je ineens 160 2of 3 setjes van 5 kan.
Prs zijn altijd heel leuk:cheer: en progressie maakt het alleen nog leuker:evilnana:. en nu dan maar effe goed:meal:, zo datje maandag kan :lifter:

Maandag gaan we knallen (groawwwwwwwwwww);)
Goed :meal: gaat me overigens makkelijker af dan :lifter: ;)
Morgen overigens eerst nog het NK Truckpull...ben benieuwd hoe het zal gaan...ik weet dat er jongens meedoen die veel betere truckpullers zijn dan mij...maar het is just for fun :)

Succes morgen!:D

• #1.147
De resultaten van de mannen zijn inmiddels ook bekend bij de Europese Kampioenschappen Bankdrukken.

Geen schokkende verschuivingen...naar verwachting is Frederick Smulter uit Finland (die ook regerend wereldkampioen is) europees kampioen geworden in de 125+kg klasse met 327.5 kg met een BDW van 142,6kg.

317.5 - 327.5 - 346

De nummer 2 is Kenneth Sandvik met 307,5 kg en een BDW van 137,8kg die ook 2e werd op het WK en eveneens uit Finland komt (wellicht een trainingsmaatje van Smulter?)
300 - 305 - 307,5

De nummer 3 is Allastar McColl uit Noorwegen met 305 kg en een BDW van 131,9kg. Hij bomde op het WK nog met 302,5 uit.
290 - 300 - 305

De Scandinaviërs blijken wederom oppermachtig te zijn.
We kennen hen resultaten uit het verleden ook bij de SM wedstrijden, hier de verschillende sterkste mannen van de wereld door wiens aderen "Vikingerbloed" stroomd ;)
Sven Karlsen uit Noorwegen, Janne Virtanen uit Finland, Jouko Ahola Finland, Magnus Samuelsson uit Zweden, Magnus Ver Magnusson uit IJsland en natuurlijk Jon Pall Sigmarsson eveneens uit IJsland!

Laatst bewerkt:
Succes morgen Huggy, snok ze! :thumb:

• #1.149
Marrkos & Hummy,

Thnx...maar het is niet zo'n belangrijke wedstrijd...zoals ik al schreef...just for fun...komt wel goed, we maken er gewoon een leuke dag van! :)

Succes met je fun wedstrijd, zie dat je je amuseert dan ;)

succes vandaag he

Hey Huggy,

Succes met de truckpull. Pas op voor de Brunsumse flitspalen, dus hou je een beetje in....:D

• #1.153
515, Weak01 & Denkemenke, thnx voor de aanmoedigingen!
Ik zal zeker mijn best doen, maar vrees dat dat niet genoeg zal zijn...maar ik ben tevreden als ik dat gevaarte van 38 Ton van de plaats trek in een redelijke tijd :)

• #1.154
NK Truckpull 2009

Ik was naar het NK gegaan om er een leuke dag van te maken...ik wist dat er voor mij geen eremetaal zou inzitten, maar wilde wel een goede prestatie neerzetten.

Dit is helaas totaal niet gelukt...ik ben weliswaar 7e van de 17 man in de 100+ klasse geworden, maar desondanks heb ik er geen goed gevoel aan overgehouden.

Bij de eerste pull, bleken maar een handjevol mensen in staat om die 38 Ton over de eindstreep te trekken...de rest (waaronder ik) vielen ergens tussen 1.5 en 2.m stil.
Het Lindenplein is niet wat je noemt een vlak terrein...het bleek een valkuil van oneffenheden te zijn.

Bij de tweede pull, werd de truck verplaatst maar bleek niemand in staat de eindstreep te halen...alleen Arno Louwsma kreeg hem zo'n 15 m getrokken, de rest viel stil bij 30 cm :eek:
De truck in beweging krijgen bleek al vrij zwaar, maar door de oneffenheden in het terrein viel de truck dus steeds stil bij de meeste deelnemers.

Ik ben zeker geen goede truckpuller, maar ook de sterke truckpullers moesten ervan balen...diverse deelnemers verlieten gefrustreerd voortijdig de wedstrijd.

Dit was niet leuk voor de deelnemers en ook niet voor het publiek!
Het publiek komt voor spektakel, en dat was er niet te beleven...ik vond het een afgang. :(

Dan het hand over hand gebeuren met 38 Ton...pff...ook hier weer hetzelfde verhaal...slechts een handjevol mensen bleek in staat de truck over de eindstreep te krijgen...ik ben bij meen ik 1.7m gestopt met trekken...het touw sneed diep in mijn handen en mijn rug en schouders kregen het zwaar te verduren, ik was echt bang dat ik een vervelende blessure zou oplopen en stopte.

Kweenie of ik nog aan een truckpull wedstrijd zal meedoen, maar zeker niet op het Lindeplein in Brunssum!

Eindklassement (voor zover ik me meen te herinneren):
- 100kg

1) Marco Stoelwinder
2) Jeffrey Meex
3) Max Blezer

+ 100kg

1) Arno Louwsma
2) Raymond Merckx
3) Kelvin de Ruiter.

Oja...de WR poging met 55 Ton...Raymond Merckx werd hier de winnaar, Kelvin de Ruiter de nr. 2 en Marco Nafger 3! De vrachtauto's werden hiervoor verplaatst naar de openbare weg, waar het een stuk makkelijker bleek om zulke gevaartes in beweging te brengen.

Respect overigens voor alle deelnemers!

Laatst bewerkt:
Ik was naar het NK gegaan om er een leuke dag van te maken...ik wist dat er voor mij geen eremetaal zou inzitten, maar wilde wel een goede prestatie neerzetten.

Dit is helaas totaal niet gelukt...ik ben weliswaar 7e van de 17 man in de 100+ klasse geworden, maar desondanks heb ik er geen goed gevoel aan overgehouden.

Bij de eerste pull, bleken maar een handjevol mensen in staat om die 38 Ton over de eindstreep te trekken...de rest (waaronder ik) vielen ergens tussen 1.5 en 2.m stil.
Het Lindenplein is niet wat je noemt een vlak terrein...het bleek een valkuil van oneffenheden te zijn.

Bij de tweede pull, werd de truck verplaatst maar bleek niemand in staat de eindstreep te halen...alleen Arno Louwsma kreeg hem zo'n 15 m getrokken, de rest viel stil bij 30 cm :eek:
De truck in beweging krijgen bleek al vrij zwaar, maar door de oneffenheden in het terrein viel de truck dus steeds stil bij de meeste deelnemers.

Ik ben zeker geen goede truckpuller, maar ook de sterke truckpullers moesten ervan balen...diverse deelnemers verlieten gefrustreerd voortijdig de wedstrijd.

Dit was niet leuk voor de deelnemers en ook niet voor het publiek!
Het publiek komt voor spektakel, en dat was er niet te beleven...ik vond het een afgang. :(

Dan het hand over hand gebeuren met 38 Ton...pff...ook hier weer hetzelfde verhaal...slechts een handjevol mensen bleek in staat de truck over de eindstreep te krijgen...ik ben bij meen ik 1.7m gestopt met trekken...het touw sneed diep in mijn handen en mijn rug en schouders kregen het zwaar te verduren, ik was echt bang dat ik een vervelende blessure zou oplopen en stopte.

Kweenie of ik nog aan een truckpull wedstrijd zal meedoen, maar zeker niet op het Lindeplein in Brunssum!

Eindklassement:

1) Arno Louwsma
2) Raymond Merckx
3) Kelvin de Ruiter.

Oja...de WR poging met 55 Ton...Raymond Merckx werd hier de winnaar, Kelvin de Ruiter de nr. 2 en Marco Nafger 3! De vrachtauto's werden hiervoor verplaatst naar de openbare weg, waar het een stuk makkelijker bleek om zulke gevaartes in beweging te brengen.

Respect overigens voor alle deelnemers!

ja dat is zeker jammer, dan maar morgen knallen met bankdrukken, maar ik zou als ik jou was dinsdag bankdrukken ben je weer fit.
maar dat moet je zelf weten.

7de van de 17 is zeker niet slecht man, goede prestaties ook weer van Jeffrey en Max :)

• #1.157
7de van de 17 is zeker niet slecht man, goede prestaties ook weer van Jeffrey en Max :)

:roflol: Normaal gesproken zou ik daarmee ook tevreden zijn, maar niet onder deze omstandigheden! Als je de truck niet over de eindstreep kunt brengen is het gewoon niet meer leuk :( Zeer zeker een goede prestatie van Jeffrey en Max!!!

• #1.158
ja dat is zeker jammer, dan maar morgen knallen met bankdrukken, maar ik zou als ik jou was dinsdag bankdrukken ben je weer fit.
maar dat moet je zelf weten.

Het liefste zou ik ook dinsdag willen bankdrukken, maar helaas ben ik dan verhinderd...ik zit dan in een klooster in Wittem (slechts voor een rondleiding ;)).

Zonde van een mooie wedstrijd! Helaas valt daar niks aan te doen Huggy. Gewoon lekker verder gaan met zware benchpresses en wie weet haal je binnenkort weer een goudenplak? :)

• #1.160
Zonde van een mooie wedstrijd! Helaas valt daar niks aan te doen Huggy. Gewoon lekker verder gaan met zware benchpresses en wie weet haal je binnenkort weer een goudenplak? :)

Inderdaad jammer van zo'n wedstrijd!

Er is een bekend spreekwoord...schoenmaker blijf bij je leest...truckpull en benchpress is een wereld van verschil ;)

Binnenkort zie ik me nog geen goudenplak meer halen...mijn 1e wedstrijd word het EK...wellicht dat er op het NK 2010 pas weer eremetaal inzit...we zullen zien...als ik maar in staat ben om mijn p.r. te verbeteren, dan ben ik al tevreden, als dat een podiumplek zou opleveren is dat natuurlijk mooi meegenomen en des te beter :)

Terug
Naar boven