Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Nou hij werkt goed na een wilde nacht in de ochtend met slingshot toch nog goed kunnen bankdrukken.

Hoever moet ik hem over mijn armen trekken? Ik zou echt wel een filmpje met uitleg van je willen.

Wanneer gaan we samen uit eten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.022
Ik zou de slingshot NIET - zoals sommigen dat doen - tot onder de oksels trekken.
Mijn voorkeur een deel over de ellebogen en een deel onder de ellebogen, ofwel de ellebogen ongeveer in het midden, waarbij je de halter ook in powerliftingstyle laag op je borst (onder de tepels) legt.

• #12.023

Zoals in bovenstaande filmpje trek ik de slingshot ook aan 😊👍

• #12.027
Laatst bewerkt:
  • #12.028
Zoals beloofd...een speciaaltje voor "ome Henk" met een gloednieuw slingshot wat ik van de kerstman had gekregen 😉

Laatst bewerkt:
workshop van ome Renee, doe je goed!!

• #12.031
😉...ik ben echter helaas geen george cloony of brad pitt...en ook geen vlotte prater...denk dat mijn filmpjes meer geschikt zijn om later op de avond te kijken voor het slapen gaan...beetje rustgevend effect 😂

GEWELDIG DIT FILMPJE !!!

Bedankt Rene je hebt een etentje verdient samen met Henk !
Je mag me PMEN voor de details en waar en wat je wil eten.

• #12.035
GEWELDIG DIT FILMPJE !!!

Bedankt Rene je hebt een etentje verdient samen met Henk !
Je mag me PMEN voor de details en waar en wat je wil eten.
Oprecht mijn dank, maar als ik iets doe verwacht ik er niets voor terug. Als jij en wellicht nog paar anderen er wat aan hebben is mijn doelstelling bereikt 😊

Die zwaarste slingshot waar kan ik die kopen?

Ik merk trouwens erg veel verschil tussen de bankjes in sportscholen onderling.
Het beste drukken kon ik nog altijd op het oude bankje bij destijds Deiana Sport.

• #12.038
  • #12.040
Die zwaarste slingshot waar kan ik die kopen?

Ik merk trouwens erg veel verschil tussen de bankjes in sportscholen onderling.
Het beste drukken kon ik nog altijd op het oude bankje bij destijds Deiana Sport.
Paar berichten terug heb ik diverse leveranciers vermeldt. Maar bezint eer ge begint! De maddog is voor velen vrees ik niet geschikt. Is erg stug hoor (doordat deze 2 lagen heeft) ik gebruik hem in de wedstrijdvoorbereiding bij gewichten van 170kg-200kg.

Terug
Naar boven