Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wens ik jou en je naasten ook René .
Hetzelfde, en na de Kerst(maaltijd) wel een PR zetten

Na een bulkfase ben je meestal wel op zijn sterkst...en de tijd tussen kerst en nieuwjaar is ook een bulkfase, wel een meer contemplatieve vorm 😉Hetzelfde, en na de Kerst(maaltijd) wel een PR zetten![]()
![]()
Zoals beloofd...een speciaaltje voor "ome Henk" met eem gloednieuw slingshot wat ik van de kerstman had gekregen 😉
kan ik iig dromen over een vette bench 😂

🤭👍
Oprecht mijn dank, maar als ik iets doe verwacht ik er niets voor terug. Als jij en wellicht nog paar anderen er wat aan hebben is mijn doelstelling bereikt 😊GEWELDIG DIT FILMPJE !!!
Bedankt Rene je hebt een etentje verdient samen met Henk !
Je mag me PMEN voor de details en waar en wat je wil eten.
Hahaha, nee ik rook niet (ik heb ook nooit gerookt) was altijd het braafste jongetje van de klas 😉@Sanca Saxon ga je ook mee eten? Ik trakteer.
Rook je ook sigaren Rene?
Je bent nu mijn held ik vind dit echt geweldig!!
Daar gaan we eens verandering in brengen!Hahaha, nee ik rook niet (ik heb ook nooit gerookt) was altijd het braafste jongetje van de klas 😉
Paar berichten terug heb ik diverse leveranciers vermeldt. Maar bezint eer ge begint! De maddog is voor velen vrees ik niet geschikt. Is erg stug hoor (doordat deze 2 lagen heeft) ik gebruik hem in de wedstrijdvoorbereiding bij gewichten van 170kg-200kg.Die zwaarste slingshot waar kan ik die kopen?
Ik merk trouwens erg veel verschil tussen de bankjes in sportscholen onderling.
Het beste drukken kon ik nog altijd op het oude bankje bij destijds Deiana Sport.