Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo? 🤔 That's impressive 💪...dan is de maddog zeker wel wat voor jou! Wellicht zelf maar eens een filmje maken en op dit forum delen?Ja ik heb al een top van over de 200 vandaar.
Ik weet de exacte top nu niet maar gisteren bijvoorbeeld nog 160 x 8 gebencht, na 140 x 12, 120 x 15
Ja ik train niet krachtgericht. Vind het saai die lange pauzes. Maar die maddog wil ik wel eens proberen.Zo? 🤔 That's impressive 💪...dan is de maddog zeker wel wat voor jou! Wellicht zelf maar eens een filmje maken en op dit forum delen?
En ook wellicht je ervaringen delen met anderen welke methoden je voorkeur hebben?
Je traint niet kracht gericht, maar drukt over 200kg? 🤔😳Ja ik train niet krachtgericht. Vind het saai die lange pauzes. Maar die maddog wil ik wel eens proberen.
En je bent ook 2m28 groot, 148kg zwaar met een vetpercentage van 7%...staat althans vermeld in je gegevens...wanneer doe je mee bij de Mr. Olympia of de Sterkste man van de wereld?
OK...duidelijk 😉
Woon je nog omgeving Enschede?
Nee, heb je al eerder gevraagd ♥️
Suc6 👊👍Whahah, bedankt René. Had net weer wat motivatie nodig voor ik weer BB-style ga trainen.
En jij ook een Krachtig en Gezond 2023 !
Ja hoor prima, ik zit lekker (strak) in mijn vel 😉Heee rene dankje voor je bericht.
Jij ook de beste wensen heb je een goed uiteinde gehad?
https://www.rogueeurope.eu/mad-dog-sling-shot-black-with-red?sku=SU0025-XL&_sdst=BE maar daar zit de invoer bij ingerekend denk ik. 103,-Ik wil die sterkste slingshot kopen alleen bij de andere slingshot die ik gekocht heb moest ik invoerrechten betalen. Welke site hoeft dat niet?