AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

Een bierfles is idd niet prettig

20230111_185315.jpg
Battle scars

Enige schade die ik heb is messteek in me bovenbeen. Was toen jaar of 17. Gewone vechtpartij bij uitgaan waar ineens een mes tevoorschijn kwam.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.104
Laffaards die gasten die wapens op zak hebben...had echter ook erger kunnen aflopen, toch?
Ja. Ik gaf een hoge trap want die gast was stuk langer dan ik, en ineens mes in me been. Omstanders kwamen er tussen omdat het finaal uit de hand liep, want ik was zo gek dat ik verder ging met mesteek. Merkte dat later pas toen ik bloed zag.

• #12.106
Ja. Ik gaf een hoge trap want die gast was stuk langer dan ik, en ineens mes in me been. Omstanders kwamen er tussen omdat het finaal uit de hand liep, want ik was zo gek dat ik verder ging met mesteek. Merkte dat later pas toen ik bloed zag.
Tjonge, in zo'n situatie gaat er ook veel adrenaline door je lijf en merk je sommige dingen pas als het voorbij is...pff...heb echt veel geluk gehad in mijn jonge jaren. Mijn lichaam bied namelijk veel raakvlak om in te steken 🤣🤭

Je bent gebouwd als een stenen schijthuis.

Tjonge, in zo'n situatie gaat er ook veel adrenaline door je lijf en merk je sommige dingen pas als het voorbij is...pff...heb echt veel geluk gehad in mijn jonge jaren. Mijn lichaam bied namelijk veel raakvlak om in te steken 🤣🤭
Ik denk dat ik 75-80kg woog, als manneke van 1.74m zoiets. Denk niet dat ik toen al op volle lengte was, wat nog maar 1.76m is 🤣

😉

• #12.112
Snap het nu🤭..is eigenlijk een engels een gezegde toch?

this guy is built like a brick outhouse:
Een gespierd lichaam hebben, vooral met goed ontwikkelde spieren van de borst, armen en buikspieren

Ojee, hopelijk toch niet jouzelf overkomen?

Is alweer 11 jaar geleden. Opgelopen toen ik het opnam voor een meid die lastig werd gevallen door een onbekende tijdens het stappen. Wapens gebruiken is dan ook echt triest.

Vind het knap van je dat je zoveel zelfbeheersing hebt, hoewel het bij mij al een stuk beter gaat blijf ik er last van houden.
Ik doe er vaak wel lacherig over maar weet dat ik het zelf liever anders had gezien. Ik ben hiervoor zelfs op eigen verzoek voor behandeld, alleen zag ik daar niets in. Het zit er bij mij gewoon ingeroest als een reflex, krijg dat er maar eens uit.

Gelukkig geef ik dit niet door aan mijn zoon. Ik ben zelfs vaak te soft naar hem, bang om te ver te gaan.

• #12.117
Is alweer 11 jaar geleden. Opgelopen toen ik het opnam voor een meid die lastig werd gevallen door een onbekende tijdens het stappen. Wapens gebruiken is dan ook echt triest.

Vind het knap van je dat je zoveel zelfbeheersing hebt, hoewel het bij mij al een stuk beter gaat blijf ik er last van houden.
Ik doe er vaak wel lacherig over maar weet dat ik het zelf liever anders had gezien. Ik ben hiervoor zelfs op eigen verzoek voor behandeld, alleen zag ik daar niets in. Het zit er bij mij gewoon ingeroest als een reflex, krijg dat er maar eens uit.

Gelukkig geef ik dit niet door aan mijn zoon. Ik ben zelfs vaak te soft naar hem, bang om te ver te gaan.
Wapens gebruiken is idd triest en laf.
Opkomen voor anderen wat jij deed is veel moed voor nodig👍...de meesten kijken enkel toe en willen nergens bij betrokken worden.

Is niet knap dat ik veel zelfbeheersing heb, heb letterlijk en figuurlijk een dikke huid 🤭
Vaak deed ik net alsof ik iets niet meekreeg als iemand wat negatiefs tegen me zei. Door er niet op te reageren gaf ik ze geen reden om verder te gaan. Lastig wordt het als iemand bezig blijft...dan heb je stalen zenuwen nodig en gelukkig blijk ik die ook te hebben 🤭...voor mezelf opkomen vond ik niet nodig, was eerder het type wat wel voor anderen opkwam.

• #12.118
En er is niets mis met "soft" jegens je kinderen te zijn. Ik heb zelf 2 volwassen zonen...de oudste heeft ooit slechts 1x een tik op de broek gekregen en de jongste nooit...hetgene wat belangrijk is, is mijns inziens dat wat je zegt ook doet. Consequent zijn, niet iets van je kinderen verlangen wat jezelf niet doet. Kinderen hebben dat zo door en als vader ben je een voorbeeldfiguur.

Vorige week stonden er wat straatschoffies voor de supermarkt. Biertjes drinken, blowtje erbij...heel irritant zo voor de ingang van een winkel. Daarnaast nog voorbijgangers lastig vallen. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik liep naar de auto om mijn sigaretten te pakken zodat ik een reden had om net naast ze te gaan staan onder een afdakje, het miezerde op dat moment. Mijn gevoel zei dat ik dit niet kon negeren, dus ik hoopte erop dat ik meer aanleiding van ze kreeg om hierop in te gaan Ondanks dat ik ze vies aan het aankijken was om een reactie uit te lokken lieten zij mij met rust. Maar intussen zei mijn verstand ook dat ik gewoon in mijn auto moest stappen, want zodra ik de coconfrontatie aan zou gaan weet ik dat ik te ver zal gaan met alle gevolgen van dien. Ik wou het, maar toch ook weer niet. Uiteindelijk is er niets gebeurt, maar ik heb niet het idee gehad dat ik goed heb gehandeld. Dus ik was eigenlijk best teleurgesteld in mijzelf.

Vorige week stonden er wat straatschoffies voor de supermarkt. Biertjes drinken, blowtje erbij...heel irritant zo voor de ingang van een winkel. Daarnaast nog voorbijgangers lastig vallen. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik liep naar de auto om mijn sigaretten te pakken zodat ik een reden had om net naast ze te gaan staan onder een afdakje, het miezerde op dat moment. Mijn gevoel zei dat ik dit niet kon negeren, dus ik hoopte erop dat ik meer aanleiding van ze kreeg om hierop in te gaan Ondanks dat ik ze vies aan het aankijken was om een reactie uit te lokken lieten zij mij met rust. Maar intussen zei mijn verstand ook dat ik gewoon in mijn auto moest stappen, want zodra ik de coconfrontatie aan zou gaan weet ik dat ik te ver zal gaan met alle gevolgen van dien. Ik wou het, maar toch ook weer niet. Uiteindelijk is er niets gebeurt, maar ik heb niet het idee gehad dat ik goed heb gehandeld. Dus ik was eigenlijk best teleurgesteld in mijzelf.
Je bent volgens mij wel een goeie gast.
Grote kerel, klein hart.

Juist mensen zoals jij die hun bek nog opentrekken hebben we nodig (mits je idd niet je volle 110% geeft en ze de gallemiesen in slaat). Men wordt steeds asocialer maar niemand durft meer wat te zeggen. Is ook eerder regel dan uitzondering dat iemand een wapen bij zich heeft tegenwoordig.

En dan kan het je ineens voor 't leven tekenen, waar jij dus alles van weet.

Terug
Naar boven