- Waardering
- 2.314
- Lengte
- 1m85
Battle scars
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Battle scars
Laffaards die gasten die wapens op zak hebben...had echter ook erger kunnen aflopen, toch?Enige schade die ik heb is messteek in me bovenbeen. Was toen jaar of 17. Gewone vechtpartij bij uitgaan waar ineens een mes tevoorschijn kwam.
Ja. Ik gaf een hoge trap want die gast was stuk langer dan ik, en ineens mes in me been. Omstanders kwamen er tussen omdat het finaal uit de hand liep, want ik was zo gek dat ik verder ging met mesteek. Merkte dat later pas toen ik bloed zag.Laffaards die gasten die wapens op zak hebben...had echter ook erger kunnen aflopen, toch?
Tjonge, in zo'n situatie gaat er ook veel adrenaline door je lijf en merk je sommige dingen pas als het voorbij is...pff...heb echt veel geluk gehad in mijn jonge jaren. Mijn lichaam bied namelijk veel raakvlak om in te steken 🤣🤭Ja. Ik gaf een hoge trap want die gast was stuk langer dan ik, en ineens mes in me been. Omstanders kwamen er tussen omdat het finaal uit de hand liep, want ik was zo gek dat ik verder ging met mesteek. Merkte dat later pas toen ik bloed zag.
Ik denk dat ik 75-80kg woog, als manneke van 1.74m zoiets. Denk niet dat ik toen al op volle lengte was, wat nog maar 1.76m is 🤣Tjonge, in zo'n situatie gaat er ook veel adrenaline door je lijf en merk je sommige dingen pas als het voorbij is...pff...heb echt veel geluk gehad in mijn jonge jaren. Mijn lichaam bied namelijk veel raakvlak om in te steken 🤣🤭
Moest het even opzoeken, kende de uitdrukking niet 🤭 ...is in elk geval wat positiefs 👍😉
🤣😉Ik denk dat ik 75-80kg woog, als manneke van 1.74m zoiets. Denk niet dat ik toen al op volle lengte was, wat nog maar 1.76m is 🤣
Goed ontwikkelde buikspieren, ikke? 🤣🤣🤣this guy is built like a brick outhouse:
Een gespierd lichaam hebben, vooral met goed ontwikkelde spieren van de borst, armen en buikspieren
Dat zegt Henkie 🤣
Wapens gebruiken is idd triest en laf.Is alweer 11 jaar geleden. Opgelopen toen ik het opnam voor een meid die lastig werd gevallen door een onbekende tijdens het stappen. Wapens gebruiken is dan ook echt triest.
Vind het knap van je dat je zoveel zelfbeheersing hebt, hoewel het bij mij al een stuk beter gaat blijf ik er last van houden.
Ik doe er vaak wel lacherig over maar weet dat ik het zelf liever anders had gezien. Ik ben hiervoor zelfs op eigen verzoek voor behandeld, alleen zag ik daar niets in. Het zit er bij mij gewoon ingeroest als een reflex, krijg dat er maar eens uit.
Gelukkig geef ik dit niet door aan mijn zoon. Ik ben zelfs vaak te soft naar hem, bang om te ver te gaan.
Je bent volgens mij wel een goeie gast.Vorige week stonden er wat straatschoffies voor de supermarkt. Biertjes drinken, blowtje erbij...heel irritant zo voor de ingang van een winkel. Daarnaast nog voorbijgangers lastig vallen. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik liep naar de auto om mijn sigaretten te pakken zodat ik een reden had om net naast ze te gaan staan onder een afdakje, het miezerde op dat moment. Mijn gevoel zei dat ik dit niet kon negeren, dus ik hoopte erop dat ik meer aanleiding van ze kreeg om hierop in te gaan Ondanks dat ik ze vies aan het aankijken was om een reactie uit te lokken lieten zij mij met rust. Maar intussen zei mijn verstand ook dat ik gewoon in mijn auto moest stappen, want zodra ik de coconfrontatie aan zou gaan weet ik dat ik te ver zal gaan met alle gevolgen van dien. Ik wou het, maar toch ook weer niet. Uiteindelijk is er niets gebeurt, maar ik heb niet het idee gehad dat ik goed heb gehandeld. Dus ik was eigenlijk best teleurgesteld in mijzelf.