Bullseyes
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pff die ene laatste schat ik hoger als 160kg in.
Wel inspirerend ja, maar geen smoesje om een hoge BW te hebben Huggy.![]()

Ook al weeg jij 140kg, ik vind jou er lang niet zo 'dik' uitzien als sommigen (van bepaalde organisaties bijvoorbeeld). Je hebt geen enorme pens, er zit gewoon een hoop spier verstopt onder een beschermend laagje.
Als je echt een bonk vet was geweest kan je ook niet zo'n foto maken als op je avatar. Gewoon lekker doorgaan.![]()

Allemaal spieren Hugz, allemaal spieren!Aangezien ik wilde weten wat mijn BDW na een weekje vakantie was, ging ik gisteren dus op de weegschaal staan.
Ik schrok behoorlijk...ik woog "slechts" 149 kg...in één week 7 kg bijgekomen...een combi van 7 dagen niet sporten & snackfood was debet hieraan....zucht...kost heel wat meer dan 7 dagen omdat weer kwijt te raken
![]()

Allemaal spieren Hugz, allemaal spieren!
Hier idem dito...
Ik woog daarnet 149,6....
Maar wel met kleren!![]()
!

.

3x5x120kgDie extra spanning in me schouders heb ik ook bij boardpresses....voelt idd raar aan om niet helemaal te kunnen zakken ...

goed bezig huggy die 225 zit er wel in als je zwaarder ben dan toen je die 215 drukte zal het shirt ook meer suport geven. had vandaag ook weer eens boardpress gedaan 2.5 board meer dan 170 zat er niet in was voor mij ook weer de eerste keer met board trainen.
...54 zit al vrij strak met een BDW van 140kg. Denk dat ik bij het EK wel een BDW van ruim 145kg zal hebben. Als je nog wat tips hebt, hoor ik het graag 
deels is ook warmup zelfs nadat je heb gebankt en daarna je board presses doet neem ff een paar stapjes terug om aan de nieuwe beweging te wennen dus niet meteen 160kg eraan hangen...imo dan he![]()

Partial Bench press: Dat zijn de gedeeltelijke herhalingen in een specifiek bereik van de beweging (denk b.v. aan lockouts, boardpress enz)
3 Boardpress ( 1 board = 1.5 inch/ 1 inch = 2,5cm)
Dat deed Hugz volgens mij ook niet hoor, maar dat gaat hij je natuurlijk zelf nog wel vertellen.Ga bij die partial presses nou niet halve bewegingen doen, zonder je gewicht ergens op te laten donderen, dat is veel te belastend voor je schouders, je kan met je lockouts beter je gewichten ergens op laten rusten, het liefst zodat je de laatste 10cm van de beweging doet, maar ga ze niet op spierkracht tegen houden, volgens mij maak je daar meer kapot mee dan dat je er goed mee doet. Je gaf zelf al aan dat het niet goed voelt voor je schouders, niet doen dus! Was je ook van plan board werk in shirt te doen?