- Waardering
- 1.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Was het maar waar, dan drukte ik een stuk meer dan ik in werkelijkheid kan...

Maar het is een leidraad, een begin om mee te werken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het maar waar, dan drukte ik een stuk meer dan ik in werkelijkheid kan...

hey huggybear1968,
Waar om maak je zo veel herhalingen?
Moet je van leon groter worden om zo strakker in je shirt te zitten?
Of heeft het een andere reden om zo veel herhalingen te maken.
Skull crushers is een hele mooie oefeniging,
ik vind hem persoonlijk beter als tricep press down
want bij skull crushers krijg je minder druk op je polsen en je kan niet sjoemelen met je schouders.
Zeker in je schema houden.
Is leon smeets jou coach?
Hij was zaterdag bij mij in de sportschool heb een goed gesprek met hem kunnen houden over trainingen en techniek. Hij heeft een aantal goede tips gegeven.
Hij kan ook goed banderen Pff dat heb ik wel gevoeld.
oja goeie training weer
Ik "moet" niet van Leon "groter" worden om strakker in het shirt te zitten. Ik denk dat hij het zelfs liever zou zien indien ik wat lichter zou zijn, omdat bij hem behalve prestaties ook de gezondheid van de atleten voorop staat.
Je was NK powerliften 2008 bij de heren sub junioren met 220KB-155BD-212,5DL= TOT:587,5kg Was het maar waar, dan drukte ik een stuk meer dan ik in werkelijkheid kan...
Maar het is een leidraad, een begin om mee te werken.

Ja dat heb je goed, ik ben Robin Bosch.
Maar ik ben geen sub junior ik ben een junior.
Ja dat zijn ook mijn presstaties.
Dit jaar ga ik ze weer allemaal verbreken
Ik ga misschien een poging doen om de Nederlands recor bank te verbeteren.
Of in ieder geval zo dicht mogelijk er bij komen.
Dat staat op D van de Boom met 180kilo
Ja hij had me strak gebandeerd (alleen maar lekker) en de 3x210 KB ging redelijk makelijk er zat meer in maar de sportschool ging dicht.![]()
). Jij bent in elk geval goed bezig! Je zult zeker vaker met Leon te maken krijgen, hij is immers bondscoach bij de junioren.Je schema ziet er goed uit.
Simple maar zeker effectief. Keep it to the basics
...inderdaad back to the basics!!!Ik ga misschien een poging doen om de Nederlands recor bank te verbeteren.
Of in ieder geval zo dicht mogelijk er bij komen.
Dat staat op D van de Boom met 180kilo

Hehe, eindelijk heb je ook eens "echt" getraind Hugz...Het is lang geleden...maar het is raak...ik heb last van spierpijn
En wel in mijn triceps...ik heb triceps nooit echt geïsoleerd getraind, maar wel uiteraard via compounds zoals benchpress & militarypress.
De skullcrusher - waarmee je de triceps isoleerd, en desondanks toch voor kracht & massa zorgt - is daar debet aan.
Geweldige oefening!...ik heb nu eindelijk een serieuze tricepsoefening die echt alleen de triceps pakt (en daarvoor hoef ik niet echt zwaar te gaan).
Ben wel benieuwd hoe het trainen morgen zal gaan...mja...dat zien we dan wel weer.
Verder kwam ik vandaag deze link over schema's tegen op dit forum:
http://forum.bodybuilding.com/showpo...1&postcount=43
Met dank aan Starter 20![]()

Hehe, eindelijk heb je ook eens "echt" getraind Hugz...
Die link werkt niet (bij mij...)![]()
...en no pain, no gain zeggen ze, toch? Ik beschouw het in elk geval als een goed teken...ik heb nu de triceps belast op een manier die ik totaal niet gewend ben...en meer power in de triceps zal uiteindelijk ook leiden tot een hogere bench (hoop ik
)...triceps deed ik in het verleden b.v. wel met close grip of floorpress, maar dan isoleer je de triceps veel minder dan met triceps extensions. Je schouders en borst spelen immers met close grip / floor press ook nog altijd rol.
).
...nog eens effies wat BD gedaan om te kijken of ik daar ook dat probleem had...maar daar had ik nergens last van 

.Je bent een echte surf dude, Hugz!
Ik heb je vorige teksten trouwens nog niet gelezen...

.
Wedden dat als je gaat squaten en deadliften dat je bank ook omhoog vliegt?
ff onder ons. Wat zou je squaten en deadliften? In het verleden heb je ze wel gedaan toch?
.
.Waarom dan niet op de woensdag licht squatten? Met 100-120kg ofzo? Misschien wel goed voor het herstel en de doorbloeding, maar zo krijg je niet ergens last van lijkt me? Ook voor het sneller herstel van je borst/ armen denk ik wel.
Of vind je het zo vervelend om dan wat met een laag gewicht te moeten doen?
...mja...es kijken...komt wel goed!Training 29/9
Toen kwam er een vreselijke teleurstelling...wilde skull crushers doen, maar kreeg steken in mijn rechter elleboog...het deed echt pijn...het gewicht was echt niet zwaar...ben er maar meteen mee gestopt...nog eens effies wat BD gedaan om te kijken of ik daar ook dat probleem had...maar daar had ik nergens last van
No pain no gain, but with brain!
Skull crushers is een zeer fijne triceps oefening. Maar ook de oefening waardoor bijna iedereen last van zijn ellebogen krijgt. Ook met een ligt gewicht. Je kan als variant het zelfde doen maar dan met 2 dumbels.