Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train altijd thuis met dezelfde bank, belangrijk voor mij is dat een bank verstelbare haltersteunen en safetybars heeft en uiteraard zwaar belastbaar is.Goed die 180 ging nog vrij makkelijk.
Merk jij ook veel verschil tussen bankjes onderling?
Klopt helemaal...door het zelf uitpakken lag ik niet meer ideaal en moest ik in de eindfase ook corrigeren.Lig je nu wat schuin of lijkt dat voor de positie van de camera ?
Lijkt of je rechts beter strekt dan links
Jimmy Kolb is wel degelijk een hele sterke raw bencher maar doet het gewoon nooit voor een 1RM op een meet, waarschijnlijk omdat ie weet dat ie alsnog niet in de buurt komt van Maddox c.s.
Als je ~185 reverse grip bencht voor 20 reps denk ik dat je max op de raw bench wel hoger ligt dan 205.
Dat multiply liften slaat verder nergens op
Makkelijk praten voor iemand die niet mee doet ja. Of ze gebruiken stiekem of ze praten maar wat. Resultaten thuis is nog geen Good Lift in wedstrijd.Gisteren mijn inmiddels 21e nationale titel gehaalt 😊
1e beurt overtuigend 172,5kg en 2e beurt 180kg...tijdens deze beurt kreeg ik last van kramp in mijn heup waardoor ik nog de nodige moeite moest doen om deze uit te drukken 🤭...besloten om geen 3e beurt te doen en te luisteren naar mijn lichaam en niet naar mijn ego. 145kg was de minima voor WK kwalificatie en daar zat ik met 180kg ruim boven.
Veel bekende en ook enkele nieuwe gezichten gezien...sommigen wisten (inter)nationale records te drukken, voor anderen liep de wedstrijd helaas niet als verwacht...een wedstrijd is altijd een momentopname...met een lach en een traan...soms zit het mee en soms zit het tegen.
Ik hoor altijd heel veel verschillende reden van krachtsporters waarom ze niet meedoen...als de wedstrijd voorbij is en de resultaten bekend krijg ik vaak te horen: "dat had ik ook gebogen, gedrukt of getild"...oudste deelnemer gisteren was liefst 85 jaar...hij doet al een levenlang aan krachtsport...Billy van Doorne...dus geen excuus om niet mee te doen....wat let je om mee te doen bij de volgende keer en op een sportieve en faire manier de competitie aan te gaan? 😊
Ja, zo zijn de meeste limburgers wel...gastvrij, vaak met een stuk lekkere limburgse vlaai. Mijn favoriet is rijstevlaai met chocolade en slagroom en smurfenvlaai (abrikozenvlaai met witte schocolade en slagroom) 🤭Hey René, was vandaag nog in Limboland, Brunssum. Werd weer gastvrij onthaald, altijd aardig die mensen in het zuiden.
Gefeliciteerd! Je bent en blijft een beestGisteren mijn inmiddels 21e nationale titel gehaalt 😊
1e beurt overtuigend 172,5kg en 2e beurt 180kg...tijdens deze beurt kreeg ik last van kramp in mijn heup waardoor ik nog de nodige moeite moest doen om deze uit te drukken 🤭...besloten om geen 3e beurt te doen en te luisteren naar mijn lichaam en niet naar mijn ego. 145kg was de minima voor WK kwalificatie en daar zat ik met 180kg ruim boven. Ik had 180+ willen drukken, maar 180 is niets om zich voor hoeven te schamen als 54 jarige...dus niet klagen en tevreden zijn, toch?
Veel bekende en ook enkele nieuwe gezichten gezien...sommigen wisten (inter)nationale records te drukken, voor anderen liep de wedstrijd helaas niet als verwacht...een wedstrijd is altijd een momentopname...met een lach en een traan...soms zit het mee en soms zit het tegen.
Ik hoor altijd heel veel verschillende reden van krachtsporters waarom ze niet meedoen...als de wedstrijd voorbij is en de resultaten bekend krijg ik vaak te horen: "dat had ik ook gebogen, gedrukt of getild"...oudste deelnemer gisteren was liefst 85 jaar...hij doet al een levenlang aan krachtsport...Billy van Doorne...dus geen excuus om niet mee te doen....wat let je om mee te doen bij de volgende keer en op een sportieve en faire manier de competitie aan te gaan? 😊
Bedankt!