HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom 😊, leuk om te lezen dat er zo nu en dan wat bij is in mijn log waar iemand wat mee kan.in!
Leuk om te lezen en kan er zelf nog wat van op steken.
Wil volgend jaar ook voorzichtig oriënteren om af en toe een wedstrijd mee te pakken, al is het maar om de ervaring.
Ik train alleen in mijn homegym en heb altijd een bepaald doel voor ogen wat me motiveerd. Ook al merk ik dat het als 50 plusser allemaal wat meer tijd nodig heeft, weet ik traag maar gestaag mijn doelen te bereiken.respect hoor! lekker bezig blijven en doelen hebben houdt je jong denk ik![]()
)
Goede ontwikkeling. Met al die mannen die tegenwoordig liever vrouw willen zijn moet het testosterongehalte in deze p*ssy maatschappij toch ergens gecompenseerd worden.Volgens een recent onderzoek van het Mulierinstituut gebruiken circa 25% van alle krachtsporters en 50% van alle vechtsporters doping ☹️. Krachtsport is helaas een zeer dopinggevoelige sport is. En ik vrees dat de % uit het onderzoek slechts het topje van de ijsberg is. De % zijn gebasseerd op de gegevens van de sporters die (anoniem) dopinggebruik toegeven. Hoeveel zijn er echter die doping gebruiken en dat niet toegeven!? Hoe ik over dopinggebruik denk is velen bekend hier. Als "voorzitter" van de Drug-Free Powerlifting Federatie Nederland doen wij er alles aan om faire competitie te waarborgen voor hen die op eigen kracht sporten. Wij hanteren in tegenstelling tot andere federaties die een dopingbeleid hebben een nul- tolerantiebeleid bij geconstateerde dopingovertredingen. Geen 2e kans, geen tijdelijke schorsing, maar levenslange schorsing! 👊
![]()
Dopingautoriteit roept op tot effectiever dopingbeleid binnen de anders-georganiseerde wedstrijdsport
Recent onderzoek van het Mulier Instituut toont aan dat bijna een kwart van de krachtsporters en de helft van de vechtsporters doping gebruikt. Deze cijfers zijn zorgelijk, met name omdat effectief dopingbeleid binnen de anders-georganiseerde wedstrijdsport ontbreekt. Het huidige dopinggebruik...www.eigenkracht.nl
En daar hebben we dan vervolgens doping voor nodig?Goede ontwikkeling. Met al die mannen die tegenwoordig liever vrouw willen zijn moet het testosterongehalte in deze p*ssy maatschappij toch ergens gecompenseerd worden.
Meeste mannen tegenwoordig kunnen wel wat extra testosteron gebruiken jaEn daar hebben we dan vervolgens doping voor nodig?
Dus alle mannen aan de doping en alle problemen zijn opgelost? We hebben nu al meer dan genoeg "alfamannetjes" rondlopen op deze aardbol die het leven er niet bepaald beter op maken 🤭Meeste mannen tegenwoordig kunnen wel wat extra testosteron gebruiken
Er zijn ook mannen die niets nodig hebben, maar met 47j en 29nmol/L alsnog gaan kuren. Denk dat wanneer zij totaal niet kuren er genoeg gecompenseerd wordt. Hoop niet dat je berichtgeving hier een aanval is op mede forumleden met hypogonadisme.Goede ontwikkeling. Met al die mannen die tegenwoordig liever vrouw willen zijn moet het testosterongehalte in deze p*ssy maatschappij toch ergens gecompenseerd worden.
47 jaar en 29nmol/L is mooi hoog gezien die relatieve oude leeftijdEr zijn ook mannen die niets nodig hebben, maar met 47j en 29nmol/L alsnog gaan kuren. Denk dat wanneer zij totaal niet kuren er genoeg gecompenseerd wordt. Hoop niet dat je berichtgeving hier een aanval is op mede forumleden met hypogonadisme.
Verder heb ik nooit een onderzoek gezien dat het aan low-T ligt, jij wel ?
edit: ik denk dat je respect moet hebben voor een bond waar naturel resultaten tellen ipv on gear !!
Daarom, maar ook 17nmol/L is niet laag.47 jaar en 29nmol/L is mooi hoog gezien die relatieve oude leeftijd
Ik moet het clean doen met maar 17 NMOL/L op een 36jarige leeftijd, gek genoeg weet ik nog wel 200 close grip te benchen.
Test zegt blijkbaar niet alles
Vandaag had ik 5x2x160kg willen doen om vervolgens de volgende week dan 5x3 te doen...ging echter zo goed dat ik besloot om meteen maar 5x3x160kg te doen 🤭
Thx kompel 👊😊...wellicht dat je ook nog zelf eens een update van hoe e.e.a. gaat plaatst? Zullen velen hier weten te waarderen!