- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Toch droeg ik toen wel het stigma van "de natural" in die sportschool (zie onder). De gesprekken aan de bar bij de entree (die waarschijnlijk over gebruik gingen) verstomden altijd als ik binnenkwam. De lijfwacht van de sportschooleigenaar durfde niet samen met mij onder de douche, als ik eraan kwam douchte hij met zijn trainingspak aan of hield zijn pak aan in de saunaJe hoeft zo ver niet terug te gaan dat men beweerde naturel te zijn.
Heb niks tegen ped gebruik in bodybuilding maar het blijft toch straf hoe een sportbond zo openlijk gebruik van AAS toelaat.
; de hieronder beschreven last minute change van de sportschoolwedstrijd. Te gek voor woorden. De enige locals die vriendelijk waren, waren de mannen achter de bar. Eentje kende ik nog van de middelbare school, als enfant terrible, die zei dat ik hun enhanced wedstrijden zou kunnen winnen als ik betere pecs had. De tweede was Robby Robinson, een extreem aardige man. Ook Alwin Djaoen en Bob Esprit, die er soms trainden, waren vriendelijk.In andere sportscholen had ik ook aparte ervaringen, met name met de sportschoolhouders.