- Waardering
- 27.873
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over een maand hoop ik - zo God wil - 55 te worden en het is niet te verwachten dat ik dan nog sterker zal worden. Ik ben wat dat betreft realistisch ingesteld. Gezond en heel zien te blijven en kracht zolang als mogelijk in stand zien te houden is de focus op gericht 😊En merk je dat je nog sterker wordt of is het in stand houden?
Training 16.10.23
Benchpress: 5x3x140kg, wat goed te doen was.
Na vorige week 5x5x135 gedaan te hebben wat 75% van mijn 1RM is heb ik besloten om middels double progression met 140 verder te gaan. Volgende week wil ik 5x4x140 en tenslotte 5x5x140 doen alvorens het gewicht te verhogen. Kan ook zijn dat ik na 5x3 kies voor 4x4 en 3x5...even kijken hoe het gaat.
Uiteindelijk vind ik intensteit belangrijker dan volume.
Na het bankdrukken nog 5x12 band rows gedaan.
Hier nog een filmpje van het laatste set.
Power loves rest 😉voordat je gaat verhogen kan je ook nog je rustpauze inkorten
Ik druk niet in een rechte lijn omhoog, maar bewust diagonaal richting naar achteren "J-curve". Wat je daarbij moet zien te voorkomen is dat je niet naarmate de halter zwaarder word te ver naar achteren gaat en tegen het rack aandrukt. Met "legdrive" ben ik nog in de "experimenteerfase"🤭Netjes! Gaat nog vrij hard ook. Heb je het idee dat de halter naar achter (richting rack) gaat met pressen? Of lijkt dat alleen op de video zo?
En bevalt het goed met de leg drive?