12 weken schema richting WK
Na lang wikken en wegen besloten om wederom voor een HLM variant....3x per week trainen!
Heavy Day met de Barbell de competitie grip in het kader van train like you compete, 3x3 beginnen op 80%
Light Day zal met Dumbbells plaatsvinden (ja, jullie lezen het goed!

) 3-8x12 met 30kg (zwaardere dumbbells heb ik helaas niet thuis, wellicht schaf ik me nog eens zwaardere aan, maar die krengen zijn best vrij duur, maar daarom is het ook een lichte dag en ik doe single arm).
Medium Day met de Barbell close grip (pinken op de markeringslijnen) 3-5x5 beginnen op 70%
Voor mij is dit nogal extreem wat varianten betreft, daar ik normaal enkel gewoon bankdrukken doe!
Van de week eens dumbbell bench press gedaan...ik moet heel eerlijk toegeven dat ik in het begin een beetje zwabber...moeite met de juiste balans, totaal ongewend).
12 weken trek ik er vooruit, laatste week van de wedstrijd is dan een deload...week 11(maart) begin ik ermee.
Daarnaast uiteraard veel aandacht voor antagonisten trainingen (rows) zowel bilateraal als unilateraal en oefeningen en diverse rehab oefeningen voor mijn schouders.
We gaan zien waar het me zal brengen!
Coert Hoppenbrouwers, geen onbekende in de krachtsportwereld zal een oogje in het zeil bij me houden