- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee
Haha. Zelf paste ik er net in toen ik rond de 120kg was.Gisteren was het zover...eindelijk de MRT scan die voorwat meer duidelijkheid zou zorgen wat mijn linkerschouder betreft.
Ik had van tevoren aangegeven dat ik zo'n 150kg weeg. Was geen probleem, apparaat kon een gewicht tot 200kg aan.
Wat bleek, ik paste er niet in!
Mijn schouders waren te breed.
Ik zei: "dacht dat het apparaat geschikt was voor mensen tot 200kg?"
Verpleger: "dat klopt, maar u hebt een uitzonderlijk brede borst en schouders en derhalve past u er niet in...doet u aan krachtsport?"
🤣🤣🤣
Trainingen lopen voor geen meter, gisteren een triple met 150 gedaan die vanuit de tenen moest komen...nog 5 weken te gaan tot WK beloofd niet veel goeds 🤭
Ik kan niet wekenlang op 90% en hoger series draaien, dan stagneer ik en ga ik achteruit i.p.v. vooruit...tijd voor plan B...alleen nog nadenken wat dat gaat worden 🤭
Klinkt goed, ik zou me ook graag eens goed willen laten masseren...wat een fysio doet steld niets voor...een sportmasseur die er niet voor terug schrikt om een 150kg persoon te masseren zou ik graag het adres van hebben. En dan bedoel ik niet een naald of speld in mijn schouder/rug prikken en dan een kwartier lang naar de speld zitten kijken...of een massagegun het werk laten doen...ouderwets kneden met de handen! 🤭Heb eens barbotage gehad in schouder, waar ze mogelijke kalkafzetting kapot wouden maken. hebben ze toch terwijl ik het niet wou een spuit gezet.
stelde niks voor hoor, ook zonder verdoving. Maar heb wel klacht ingediend omdat ze iets deden wat ik niet wou, en ik er vooraf op had gewezen.
Al met al bleek het slijmbeurs te zijn, waar ik snel geen last meer van had. ook na de barbotage 2 weken rustig aan gedaan. alleen lichte gewichten, en veel rekken, strekken en massage
Ik laat dat elke paar maand doen. Is wel pijnlijk in het begin.Klinkt goed, ik zou me ook graag eens goed willen laten masseren...wat een fysio doet steld niets voor...een sportmasseur die er niet voor terug schrikt om een 150kg persoon te masseren zou ik graag het adres van hebben. En dan bedoel ik niet een naald of speld in mijn schouder/rug prikken en dan een kwartier lang naar de speld zitten kijken...of een massagegun het werk laten doen...ouderwets kneden met de handen! 🤭
Inderdaad een lekkere bank. En 5 x 5 is iets waar ik me ook helemaal in kan vinden.Gisteren (26/4) 5x5x125 gebankt...dat was goed te doen. 5x5 is toch mijn eerste en oude liefde waar ik steeds graag op terugval.
Ook een voldaan gevoel aan over gehouden.
Aanvullend seated banded rows (5×12, rode ATX band) gedaan en heel lichte hammercurls (5kg per arm) 4x12.
Ik heb last van mijn rechterelleboog en had gelezen dat hammercurls bij elleboogpijn kunnen helpen (gewone bicepscurl daarentegen niet omdat je dan in tegenstelling tot hammercurls je arm/elleboog in een andere positie hebt).
En ik had inderdaad het idee dat het goed deed...even aankijken en als het goed blijft voelen rustig aan in gewicht verhogen.
Wanneer gaat de reis naar Almelo?DFPFNL gaat verder op tour door Nederland! Na het succes van de kennismakingswedstrijd in Amsterdam is deze keer op zaterdag 15 juni Uncle John's Gym in Terneuzen aan de beurt. Ideaal voor beginners die eens zelf willen ervaren hoe het er bij een powerliftingwedstrijd aan toe gaat 😊👍👊
Overigens kun jezelf kiezen aan welke onderdelen meedoet...1, 2 of alle 3.
Stuur me bij belangstelling een pm 😊
breakingmuscle.com
Singles starten op 90% en fives op circa 70-75% 👍 niet te zwaar beginnen dan kun je ook even vooruit 😊
Komt goed, doorzetten!Wegens omstandigheden op zondag getraind...5x1x160kg...(5 singles across)...ging me niet slecht af...hoop in die flow te blijven 👊😊

Nou ja, dat is dan toch maar gewoon een positief resultaat.Vandaag een een preventief inwendig darmonderzoek gehad.
Paar dagen alleen maar lichte kost gehad (geen volkoren producten, noten of iets met zaden) en gisteren met laxeermiddel begonnen (vond het best lekker smaken), de darmen moesten leeg zijn.
Eenmaal in het ziekenhuis op het bed liggende waar het onderzoek zou plaatsvinden kreeg ik zuurstof in mijn neus, een band om mijn arm voor de bloeddruk te meten en een intravineuze toegang gelegd voor de narcose. In Nederland is een zogenaamd "roesje" gebruikelijk, in Duitsland echter niet.
Een zuster zei tegen me: "welterusten"....ik vroeg: "wanneer gaan we beginnen"...was reeds alles voorbij
Helemaal niets van mee gekregen. Godzijdank was alles in orde en was alles "onopvallend"...over 10 jaar mag ik nog eens terug.
Daarmee alle beschikbare preventieve onderzoeken afgesloten als 55 plusser een soort van "APK"
Algemeen onderzoek met bloeddruk, cholesterol en suiker meting, prostaatonderzoek, bloedvaten onderzoek (doppler), oog-en gehoor onderzoek en dan afsluitend op aanraden van mijn huisarts (daar darmkanker een van de meest voorkomende kankers is en een sluipmoordenaar, als je iets merkt kan het reeds te laat zijn).
Conclusie: mijn gehoor is niet meer wat het geweest is maar verder ben ik momenteel (nog) gezond, enkel te klein voor mijn gewicht
Ik besef dat het overigens niet vanzelfsprekend is en veel slechts een momentopname is en je elk moment een aandoening kunt krijgen, maar ben toch blij dat alles ondanks dat het hier en daar een beetje begint te piepen en te kraken de bevindingen "onopvallend" zijn.