Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin met de pink van iemand 😉...serieus Henk waarom geweld willen aanwenden...ik ben 55 en de keren dat iets escaleerde (wat overigens niet aan mij lag) kan ik op 1 hand tellen en dan hou ik nog vingers over.Ja hebben jullie ook een handenbreek schema voor mij?
Gewoon een stoeptegel uit de grond trekkenJa hebben jullie ook een handenbreek schema voor mij?

. Vervolgens ben ik zelf naar de spoedeisende hulp gegaan en daar werd hij behandeld…toen hij uit de scan kwam bleek dat hij gelukkig geen hoofd-, nek- of rugletsel en geen inwendige bloedingen of orgaanschade had maar wel liefst 8(!) ribben gebroken. Hij ligt momenteel nog in het ziekenheis en ervaart nu uiteraad pijn en ongemak, maar hij zal genezen en het komt weer goed en dat is het voornaamste, maar het was wel even schrikken.
Hoe "oud" ben je nou echt?Training week 31
Maandag niet kunnen trainen…kreeg een telefoontje dat mijn oudste zoon van een ladder was gevallen en met de ambulance naar het ziekenhuis was gebracht en men wist niet hoe ernstig het was. Vervolgens ben ik zelf naar de spoedeisende hulp gegaan en daar werd hij behandeld…toen hij uit de scan kwam bleek dat hij gelukkig geen hoofd-, nek- of rugletse en, geen inwendige bloedingen of orgaanschade maar wel liefst 8(!) ribben gebroken. Hij ligt momenteel nog in het ziekenheis en ervaart nu uiteraad pijn en ongemak, maar hij zal genezen en het komt weer goed en dat is het voornaamste, maar het was wel even schrikken.
Donderdag 1 augustus dan getraind (pas tegen 21:00 begonnen daar ik eerst nog naar het ziekenhuis was geweest) en meteen een volume pr als 55 jarige neergezet.
Bench Press: 2x10x20, 1x5x70, 1x3x100, 1x1x130 & 5x5x140!!!
Seated Row: 5x10x rode weerstandsband ATX.
COC grippers: 1x10xTrainer, 4x6x 0.5 en 1x10x 0.5.
Comment: Ontzettend blij met 5x5x140…als 55 jarige nog niet gedrukt…ik had het gisteren ook niet verwacht…elke dag pas vrij laat thuis, maar doordat ik maandag niet had getraind en dus een lang week geen halter had aangeraakt was ik echt gretig. 140kg is overigens 80% van 175kg (die ik op het WK dit jaar drukte),..het laat zien dat 5x5 op 80% ook voor een 55 jarige nog wel te doen is…nu rustig aan doorgaan. Ik heb verder geen enkele “druk”…eerste wedstrijd voor mij zal pas in 2025 zijn. Overigens ben ik nog lang niet op mijn oude niveau terug …1,5 jaar geleden drukte ik nog 5x5x150 (ik was toen wel 10kg zwaarder) en zo’n 10 jaar geleden nog 5x5x160. Als ik ooit weer eens 5-jes met 150 kan drukken mag ik heel erg tevreden zijn….5jes met 160kg lijkt me zeer onwaarschijnlijk en niet erg realistisch, maar never say never!
Fijn weekend allen!![]()
Ik ben 55 jaar...dat is niet "oud", maar als krachtsporter behoor je dan definitief niet meer tot de jonge garde. Sowieso ben je vanaf je 40e "masterlifter"...klinkt beter dan "bejaard" 🤭...om de 5 of 10 jaar (afhankelijk van de federatie waarin je zit verander je van masterklasse. Bij de WDFPF ben ik inmiddels M(aster) 4.
GVD zal flinke klap zijn geweest als je 8 ribben breekt. Sterkte ermee, en geef hem maar dikke knuffel van Ome Bull en Ome HenkTraining week 31
Maandag niet kunnen trainen…kreeg een telefoontje dat mijn oudste zoon van een ladder was gevallen en met de ambulance naar het ziekenhuis was gebracht en men wist niet hoe ernstig het was. Vervolgens ben ik zelf naar de spoedeisende hulp gegaan en daar werd hij behandeld…toen hij uit de scan kwam bleek dat hij gelukkig geen hoofd-, nek- of rugletse en, geen inwendige bloedingen of orgaanschade maar wel liefst 8(!) ribben gebroken. Hij ligt momenteel nog in het ziekenheis en ervaart nu uiteraad pijn en ongemak, maar hij zal genezen en het komt weer goed en dat is het voornaamste, maar het was wel even schrikken.
Fijn weekend allen!![]()

Ja, we worden er niet jonger op. maar ik zeg altijd maar; je bent zo oud als je je voelt.Ik ben 55 jaar...dat is niet "oud", maar als krachtsporter behoor je dan definitief niet meer tot de jonge garde. Sowieso ben je vanaf je 40e "masterlifter"...klinkt beter dan "bejaard" 🤭...om de 5 of 10 jaar (afhankelijk van de federatie waarin je zit verander je van masterklasse. Bij de WDFPF ben ik inmiddels M(aster) 4.
Thx mannen 😊👍GVD zal flinke klap zijn geweest als je 8 ribben breekt. Sterkte ermee, en geef hem maar dikke knuffel van Ome Bull en Ome Henk![]()
![]()
Zo is het maar net...de een heeft in de vijftig reeds allerlei aandoeningen en is lichamelijk ver versleten, de ander is met die leeftijd nog fitter, gezonder en sterker dan menigeen die 20-30 jaar jonger is.Ja, we worden er niet jonger op. maar ik zeg altijd maar; je bent zo oud als je je voelt.
Ik kom wel eens knapen tegen, die vroeger bij mij op school zaten. Zien er echt al oud uit, ook qua gedrag. Ook vaders van vriendinnen van mijn dochters trouwens.Zo is het maar net...de een heeft in de vijftig reeds allerlei aandoeningen en is lichamelijk ver versleten, de ander is met die leeftijd nog fitter, gezonder en sterker dan menigeen die 20-30 jaar jonger is.
Thx 😊
Herkenbaar...ik kwam ook een tijdje terug iemand tegen bij de supermarkt die: "Hoi René" tegen me zei...ik herkende hem helaas niet, het bleek ook iemand van school te zijn. Hij zei tegen me:"je bent nauwelijks veranderd" Helaas kon ik dat niet van hem zeggen. De tand des tijds had duidelijk zichtbaar aan hem geknaagd. Ik denk ook dat ik vooral herkenbaar mede door mijn postuur ben 😉...zou ik 50kg afvallen zou niemand me meer herkennen 🤭Ik kom wel eens knapen tegen, die vroeger bij mij op school zaten. Zien er echt al oud uit, ook qua gedrag. Ook vaders van vriendinnen van mijn dochters trouwens.
Thx 😊Ik kan me de pijn van 8 ribben niet voorstellen. 1tje is genoeg om een tijdlang slecht te slapen. Sterkte voor je zoon.