XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.021
  • Heart
Waarderingen: K82
  • #13.022
  • Bicep
Thx 😊..doelstelling is om op 5x5x140 uit te komen. Ik vind het een leuke, realistische uitdaging om daar naar toe te werken.
Ik vind zulke programma's ook erg interessant en prettig om mee te werken. De laatste tijd ben ik zelf toch meer bezig met hypertrofie dan dat ik de focus op kracht heb.

Succes met je doelstelling! Die 5 x 5 x 140 is in zicht!

• #13.026
Ik heb net overigens de 0,5 van COC besteld...zit wat sterkte betreft tussen de trainer en 1.0 in...1.0 kan ik weliswaar sluiten, maar momenteel geen 10 reps meedoen.
Ben benieuwd of ik uiteindelijk weer de 2.0 dicht zal krijgen...is alweer een tijdje geleden 🤭

Ik heb net overigens de 0,5 van COC besteld...zit wat sterkte betreft tussen de trainer en 1.0 in...1.0 kan ik weliswaar sluiten, maar momenteel geen 10 reps meedoen.
Ben benieuwd of ik uiteindelijk weer de 2.0 dicht zal krijgen...is alweer een tijdje geleden 🤭
Dat komt snel genoeg René. No2 maak ik nu sets mee van 2x8, links haal ik 1x8 en 1x5(in mijn geval dan 200lbs golden gripper)
IMG_1707.jpeg

• Like
  • #13.030
Ik gedraag me als een beer in de winterslaap, ik reageer op niets 🤭

• #13.031
Dat komt snel genoeg René. No2 maak ik nu sets mee van 2x8, links haal ik 1x8 en 1x5(in mijn geval dan 200lbs golden gripper)
IMG_1707.jpeg
Het is en kwestie van bijhouden..."use it or you loose it" zegt men ook wel.
Een basis gripkracht is er nog wel, aangezien ik de 1 nog wel gesloten krijg, echter als je het lang niet meer gedaan hebt lever je in, maar dat is met alles zo, toch?

Het is en kwestie van bijhouden..."use it or you loose it" zegt men ook wel.
Een basis gripkracht is er nog wel, aangezien ik de 1 nog wel gesloten krijg, echter als je het lang niet meer gedaan hebt lever je in, maar dat is met alles zo, toch?
Daarom zeg ik ook, het komt snel genoeg. oftewel je hebt zo je gripkracht weer terug

In deze link staat de test van verschillende grippers/handknijper waar ik het eerder over had.
(ik krijg het alleen niet open nu) link werkt weer na Microsoft storing van vrijdag

Laatst bewerkt:
  • #13.035
Trainingen week 30/2024

Maandag Heavy day:

Bench Press: 2x10x20, 2x5x70, 5x100, 3x130, 5-5-5-4-3x140 (1 rep meer dan vorige week).
Rows met weerstandsbanden.

Donderdag Light day:
Bench Press: 2x10x20, 2x5x60, 1x5x90, 5x5x120
Rows met weerstandsbanden.
Griptraining (de 0.5 van COC is inmiddels binnen), 1x10xTrainer en 5x5x0.5...blij met deze progressie.

Fijn weekend alvast allemaal! :)

Ironmind - Captains of Crush 0.5 is getest op ~ 31kg, wat overeenkomt met de Robert Baraban 100. best netjes :wl:

Waar heb je de cocs gekocht imitaties mag ook iemand een link

• #13.040
Waar heb je de cocs gekocht imitaties mag ook iemand een link
Ik heb ze in Duitsland gekocht...wat de prijzen betreft zijn er geen grote verschillen...kijk eens bij strenghtshop.
Coc grippers kosten rond de 35 euro en zijn daarmee zo'n 10-15 euro duurder dan de goedkopere modellen. Kwaliteit heeft zijn prijs, ik heb ook nog een ander merk, maar mijn voorkeur heeft coc.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven