Met alle respect...je vergelijkt jouw situatie met die van mij...ieder mens is uniek. Je denkt dat ik veel te veel eet omdat je zelf ondanks extreem eten niet boven 122kg kwam. Dat was ook het idee wat een diëtist had toen ik in een logboek moest bijhouden met wat ik at. Hij lachte me recht in het gezicht uit en beweerde dat ik mezelf voor de gek hield terwijl ik dat zeer gewetensvol had bijgehouden, sindsdien ben ik nooit meer naar een diëtist gegaan. Ik eet 3x per dag, soms 4x...ontbijt 250 gram halfvolle kwark met een banaan, een kiwi en een handvol walnoten...lunch wederom 250 gram kwark met een appel en nectarine of perzik...avondeten rijst, noedels of aardappelen met mager vlees/ gevogelte of vis en groente...kort voor het slapen gaan soms wederom kwark of yoghurt...drinken doe ik hoofdzakelijk water en halfvolle melk.
Ja en dan snoep ik soms wel eens 1-2 lepels uit de pot pindakaas. Verder eet ik niet tussendoor en snoep ik niet. Is dat exteem veel? Men zou kunnen zeggen dat ik geen halfvolle maar voor magere kwark en melk kan kiezen...heb ik ook een tijdlang gedaan vind ik echter naar niets (zelfs smerig) smaken 🤭