MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.482
Misschien is een beetje doping niet verkeerd voor de knieën

• #13.484
Nee, ik pas...is toch een retorische vraag waar het antwoord bij voorbaat vast staat 🤭

Wellicht wil je me gewoon een beetje op stang jagen 😉. Nee, ook een beetje doping wil ik niet. Punt!
Ik ben serieus als dat het herstellend vermogen van het lichaam helpt.

• #13.486
Ik ben serieus als dat het herstellend vermogen van het lichaam helpt.
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat je door een of ander dyslectisch probleem moeite hebt met begrijpend lezen 😉
Maar wat begrijp je niet als ik zeg dat ik geen doping wil gebruiken ongeacht hoe serieus jij en anderen hierin ook zijn en hoe goed ze het wellicht ook bedoelen.
Het gaat tegen al mijn principes in...ik heb nooit wat gebruikt en ik zal ook nooit wat gaan gebruiken. Hier verder over doorgaan is zowel voor jou als mij pure tijdverspilling 😊

Het kan natuurlijk zomaar zijn dat je door een of ander dyslectisch probleem moeite hebt met begrijpend lezen 😉
Maar wat begrijp je niet als ik zeg dat ik geen doping wil gebruiken ongeacht hoe serieus jij en anderen hierin ook zijn en hoe goed ze het wellicht ook bedoelen.
Het gaat tegen al mijn principes in...ik heb nooit wat gebruikt en ik zal ook nooit wat gaan gebruiken. Hier verder over doorgaan is zowel voor jou als mij pure tijdverspilling 😊
Ok excuus het is goedbedoeld.

Maar zoek aub problemen voor uw overgewicht en knieën want ik mag u graag en wil nog lang van u aanwezigheid hier kunnen genieten.

• #13.488
Ok excuus het is goedbedoeld.

Maar zoek aub problemen voor uw overgewicht en knieën want ik mag u graag en wil nog lang van u aanwezigheid hier kunnen genieten.
Dat is aardig van je en je bezorgdheid siert je 😊...denk dat ik hier nog wel een tijdje blijf hangen, zo God wil 🙏

• #13.492
Met mijn gezondheid is op een knieartrose na verder niks mis...ik heb diverse recente checks gehad waaruit dat blijkt..sterker nog, ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat ik jou ruimschoots overleef, wellicht dat jij dus beter eens kunt nadenken over hetgeen je mij zou kunnen nalaten (en nee, in doping gerelateerde dingen ben ik daarbij niet geïnteresseerd) 😊...wie de bal kaatst kan hem terugverwachten, toch? 😉

Laatst bewerkt:
Voor de knie kan ik je aanraden om ook eens banded Terminal Knee Extensions (TKE) te proberen. Voor je elleboog de ook nog de rolling dumbbell extensions trouwens.

Edit: helemaal vergeten.. chondroitine en glucosamine kunnen ook erg helpen bij artrose. Mijn hond heeft het er jaren langer door volgehouden.

Laatst bewerkt:
  • #13.494
Wederom bedankt voor je adviezen! 😊

• #13.495
Aangezien morgen valentijn is en dat mijn trouwdag is (14-2-14) en mijn vrouw en ik dan ergens gezellig gaan eten heb ik vandaag getraind.

Light Day:
Bench Press:
3x10x20kg, 2x5x70, 1x5x100 & 5x5x120kg
Seated wide grip row bands: 5x15 heavy

Comment: 5x5x120 was heel goed te doen, daarom was het ook een light day...bij de rows nog eens een wide grip (80cm) toegepast. I.p.v. naar mijn borst nu naar mijn buik getrokken en dat voelt beduidend beter!

Fijn weekend allen en voor hen die van romantiek houden: Happy Valentine! 😊

Aangezien morgen valentijn is en dat mijn trouwdag is (14-2-14) en mijn vrouw en ik dan ergens gezellig gaan eten heb ik vandaag getraind.

Light Day:
Bench Press:
3x10x20kg, 2x5x70, 1x5x100 & 5x5x120kg
Seated wide grip row bands: 5x15 heavy

Comment: 5x5x120 was heel goed te doen, daarom was het ook een light day...bij de rows nog eens een wide grip (80cm) toegepast. I.p.v. naar mijn borst nu naar mijn buik getrokken en dat voelt beduidend beter!

Fijn weekend allen en voor hen die van romantiek houden: Happy Valentine! 😊
Dankje veel plezier!

Ga je naar een all you can eat restaurant?

• #13.497
Goed idee...👍
Als je immers vaak genoeg naar het buffet loopt val je ook nog af, toch? 😉

• #13.498
Training week 8/2025
Maandag:
Benchpress worksets 3x3x150kg & Seated Band Rows (wide grip) 5x20

Woensdag: Seated Band Rows 5x20

Donderdag: Benchpress worksets 3x5x130 & 3x5x130 met shoulder saver pad*

Vrijdag: Seated Band Rows 5x20

Comment: deze week traingen meer verdeeld over de week. Tevens weer eens gebruik gemaakt van de shoulder save pad. Hierdoor kan ik na de reguliere worksets nog wat extra volume doen...door de kortere rom kun je meer volume of meer intensiteit aan.
Fijn weekend allen.

Laatst bewerkt:
  • #13.499
Hier een instructiefimpje Dave Tate over de shouldersaver pad...ze bieden er twee verschillende aan de "zwarte" (vergelijkbaar met 2 boardpress) en de "rode" die iets kleiner is (ik heb beide). Het voordeel is dat je niet zoals bij boards iemand nodig hebt die de boards vast houdt. Je klemt het aan de halter vast en gaat ermee aan de slag. Ideaal voor hen die zoals ik alleen trainen. Het word ook gebruikt door hen die schouderblessures hebben omdat door de kortere rom je schouders minder belast worden.

Ik beschouw de shouldersaverpad als een van de weinige nuttige accessoires met toegevoegde waarde voor een bankdrukker.

kijk: https://youtu.be/m-qC4N2A4MY?si=QMugMbIf1j6mLx4F

• #13.500
Ik heb beide bij elitefts in Engeland gekocht.
Gebruik als code "Huggybear" en je krijgt 5% korting daarmee ondersteun je tevens mij!

🤣 onzin natuurlijk...alsof elitefts of wie dan ook een oude dikkerd die niet uitzonderlijk sterk is zou sponseren 😉

Terug
Naar boven