Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Als hij dat wil natuurlijk het hoeft niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij dat wil natuurlijk het hoeft niet.
Ik heb geen hulp in deze nodig, maar toch bedankt 😊Goed om te horen dat het goed gaat Rene.
Mogelijk niet verkeerd dan om inderdaad wat te gaan afvallen. Indien dit moeilijk is voor je kunnen @wovano of @Maximum Effort je mogelijk wel helpen met een schema.
🤭
Nee, ik pas...is toch een retorische vraag waar het antwoord bij voorbaat vast staat 🤭
Wellicht wil je me gewoon een beetje op stang jagen 😉. Nee, ook een beetje doping wil ik niet. Punt!Misschien is een beetje doping niet verkeerd voor de knieën
Ik ben serieus als dat het herstellend vermogen van het lichaam helpt.Nee, ik pas...is toch een retorische vraag waar het antwoord bij voorbaat vast staat 🤭
Wellicht wil je me gewoon een beetje op stang jagen 😉. Nee, ook een beetje doping wil ik niet. Punt!
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat je door een of ander dyslectisch probleem moeite hebt met begrijpend lezen 😉Ik ben serieus als dat het herstellend vermogen van het lichaam helpt.
Ok excuus het is goedbedoeld.Het kan natuurlijk zomaar zijn dat je door een of ander dyslectisch probleem moeite hebt met begrijpend lezen 😉
Maar wat begrijp je niet als ik zeg dat ik geen doping wil gebruiken ongeacht hoe serieus jij en anderen hierin ook zijn en hoe goed ze het wellicht ook bedoelen.
Het gaat tegen al mijn principes in...ik heb nooit wat gebruikt en ik zal ook nooit wat gaan gebruiken. Hier verder over doorgaan is zowel voor jou als mij pure tijdverspilling 😊
Dat is aardig van je en je bezorgdheid siert je 😊...denk dat ik hier nog wel een tijdje blijf hangen, zo God wil 🙏Ok excuus het is goedbedoeld.
Maar zoek aub problemen voor uw overgewicht en knieën want ik mag u graag en wil nog lang van u aanwezigheid hier kunnen genieten.
Als u onverhoopt toch komt te overlijden mag ik dan uw bankdrukbank en overige trainingsspullen hebben?Dat is aardig van je en je bezorgdheid siert je 😊...denk dat ik hier nog wel een tijdje blijf hangen, zo God wil 🙏
🤣 daar zal ik nog eens paar nachten over slapen als je het niet erg vind 😉Als u onverhoopt toch komt te overlijden mag ik dan uw bankdrukbank en overige trainingsspullen hebben?
Ik heb liever nu direct een antwoord gezien uw gezondheid.🤣 daar zal ik nog eens paar nachten over slapen als je het niet erg vind 😉
Dankje veel plezier!Aangezien morgen valentijn is en dat mijn trouwdag is (14-2-14) en mijn vrouw en ik dan ergens gezellig gaan eten heb ik vandaag getraind.
Light Day:
Bench Press:
3x10x20kg, 2x5x70, 1x5x100 & 5x5x120kg
Seated wide grip row bands: 5x15 heavy
Comment: 5x5x120 was heel goed te doen, daarom was het ook een light day...bij de rows nog eens een wide grip (80cm) toegepast. I.p.v. naar mijn borst nu naar mijn buik getrokken en dat voelt beduidend beter!
Fijn weekend allen en voor hen die van romantiek houden: Happy Valentine! 😊