Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb trouwens nog nooit een leugen geplaatst lieve Hugz...
Het leek even of je zat te "insemineren" dat ik dat wel deed, omdat ik toch thuis train...
Trouwens ik train helemaal niet, niet thuis, en niet ergens anders ook...
Maar dat gaat veranderen, ik ben van plan vandaag op het gemakje te beginnen, thuis!

Misschien is dit een leuk (russich)trainingsschema voor de borst je als je die nog niet hebt geprobeert ga er zelf binnekort mee beginne
Principe werkt als volgt:
Het russische schema werkt op basis van procenten van je top
Ik geef je een voorbeeld voor bankdrukken.
Als je dit wilt doen moet je drie keer per week bankdrukken.
Dit schema duurt dan zes weken.
Verder geen borstoefeningen doen.
B.V je max rep is 1 keer 100 kg. 80% is dan 80 kg.
Dus de procenten zijn van je top wat je eenmalig drukt.
week 1
6 sets van 2 herh met 80%
6 sets van 3 herh met 80%
week 2
6 sets van 4 herh met 80%
6 sets van 5 herh met 80%
week 3
6 sets van 2 herh met80%
6 sets van 6 herh met 80%
week 4
5 sets van 5 herh met 85%
4 sets van 4 herh met 90%
week 5
3 sets van 3 herh met 95%
week 6
2 sets van 2 herh met 100%
3 sets van 3 herh met 95%
1 set van 1 herh met 105%
Ik ben benieuwd hoe het je bevalt 

Je bent niet verplicht in weken te denken, je kan ook één dag trainen, twee dagn rust, één dag trainen, enz. doen natuurlijk éh...![]()

vervolgens nog 3x170 (laatste rep met hulp van Leon Smeets) en nog een setje met 2x170 (laatste rep weer met hulp van Leon)...het streven is 3x3x170 (zelfstandig) op korte termijn. Ondanks de kritiek die ik krijg van bepaalde mensen, zit er nog altijd progressie in bij dit oudje 
vervolgens nog eens 8x170kg en toen wat setjes met 200kg...pff...hij schijnt al 250kg raw gedrukt te hebben, maar is na een schouderblessure en gewichtsverlies toch wat kracht kwijtgeraakt.Less = More Hugz, you said it!
Goede progressie hoor, en 3x170 is gewoon beresterk!
Je bent geweldig bezig op je eigen manier vind ik, en een voorbeeld voor velen.![]()
lekkere training huggybear.
Denkemenke? junior? NPB Wedstrijden draaien?
Ik ben wel toe aan een nieuwe tegenstander (mede lifter) in mijn gewichts klasse/leeftijd.
Danny van Dorsten (Denkemenke) is inmiddels ook alreeds Master 1, dus geen junior...ik vrees dat je voorlopig nog niet veel serieuze tegenstand zult hebben Turbo.
...da's niks voor een topsporter zoals jij...dan hoor je allang in bed te liggen, met de handen boven de dekens 
Deo Volente (zo God wil) 
Danny van Dorsten (Denkemenke) is inmiddels ook alreeds Master 1, dus geen junior...ik vrees dat je voorlopig nog niet veel serieuze tegenstand zult hebben Turbo.
By the way...ik was nog vrij laat op 01.00...maar JIJ 03:00 vannacht...da's niks voor een topsporter zoals jij...dan hoor je allang in bed te liggen, met de handen boven de dekens
![]()
gewonnen op wilks
He handen boven me bed dat heb ik nog nooit gedaan. Ik laat het zelfs nog doen voor een wedstrijd op de dag zelf
En dan presteer ik beter dan als ik het niet gedaan heb 
hoho rustig aan. Ik heb vorig jaar bij de 400wilks powerliftwedstrijd in geldrop
maar net gewonnen van Danny van Dorsten.
We hadden bijde 557,5 getild maar ik was lichter dan hemgewonnen op wilks
Hoop dat ie dit jaar weer mee doet aan de 400wilks wedstrijd heb ik tog concurentie in mijn gewichts klasse.
hmm ik conpenseer dat wel 0300 in me bed 1100 er uit.He handen boven me bed dat heb ik nog nooit gedaan. Ik laat het zelfs nog doen voor een wedstrijd op de dag zelf
![]()
En dan presteer ik beter dan als ik het niet gedaan heb
![]()
).
.