- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Training 14/9
Flat Bench Press: 20x20, 2x10x70, 8x100, 5x130 & 5x5x155!!!
En dat betekend weer een volumepr!
Ik zat vandaag lekker in mijn vel en voelde me sterk en werd door paar sterke jongens gemotiveerd.
Ik heb
als een otter (mja...doe ik meestal, ook als ik geen pr duw
)
In elk geval ben ik weer heel erg happy
met deze bescheiden verbetering op de bank.
En ik heb effies in mijn log terug gekeken...begin dit jaar zat ik nog op 5x5x140kg...een progressie van 15kg is toch niet verkeerd lijkt me...m.a.w. dit schema werkt mensen (althans voor mij
). Tis eigenlijk vrij simpel...een tijdje op 5x5 trainen totdat de rek eruit is, vervolgens overstappen op triples (3x3) totdat daar ook de rek eruit is, dan eens een keertje pieken, een deloadweekje en weer een nieuwe cyclus beginnen. Richting een wedstrijd doe ik overigens een dag in de week 5x5 en de tweede dag 3x3 (alles met straight weights). Kan het nog simpeler?
Verder nog Triceps push down 4x10x75k, Seated Shoulder Press 3x8x100kg & Wide Grip Front Latt Pulldown 6x8x70kg.
Bij deze oefeningen laat ik het verder...het is een bescheiden assistance, maar ik ben een voorstander van less = more...en deze oefenigen voelen goed aan en geven me toch het gevoel dat ik er sterker door word.
Flat Bench Press: 20x20, 2x10x70, 8x100, 5x130 & 5x5x155!!!
En dat betekend weer een volumepr!
Ik zat vandaag lekker in mijn vel en voelde me sterk en werd door paar sterke jongens gemotiveerd.
Ik heb
als een otter (mja...doe ik meestal, ook als ik geen pr duw
)In elk geval ben ik weer heel erg happy
met deze bescheiden verbetering op de bank.En ik heb effies in mijn log terug gekeken...begin dit jaar zat ik nog op 5x5x140kg...een progressie van 15kg is toch niet verkeerd lijkt me...m.a.w. dit schema werkt mensen (althans voor mij
). Tis eigenlijk vrij simpel...een tijdje op 5x5 trainen totdat de rek eruit is, vervolgens overstappen op triples (3x3) totdat daar ook de rek eruit is, dan eens een keertje pieken, een deloadweekje en weer een nieuwe cyclus beginnen. Richting een wedstrijd doe ik overigens een dag in de week 5x5 en de tweede dag 3x3 (alles met straight weights). Kan het nog simpeler? Verder nog Triceps push down 4x10x75k, Seated Shoulder Press 3x8x100kg & Wide Grip Front Latt Pulldown 6x8x70kg.
Bij deze oefeningen laat ik het verder...het is een bescheiden assistance, maar ik ben een voorstander van less = more...en deze oefenigen voelen goed aan en geven me toch het gevoel dat ik er sterker door word.

.
omdat je het kan!!!
Ik zal eens iets anders moeten proberen denk ik...
)
).