- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Dat zou natuurlijk kunnen...maar geloof me als je bij Leon een shirt aantrekt, dan wordt er behoorlijk getrokken (aan het pak dan hé). Ik heb verder nog geen ervaring met Titan, maar het shirt was echt veel te groot...ik heb een Inzer van 54 en die zit perfect.
Ik heb een katana van 56 besteld...ik heb nog contact gehad met Robbert Meinen (ook een SHW bij de NPB) die in 2009 nog kampioen BD en powerliften werd. Hij weegt ook zo'n 140kg en heeft ook maat 56.
Ik heb ook op de site van goodlift gekeken...ik heb een borstomvang van circa 1.45m en dan heb je toch wel een 56 nodig, aldus de site.
Een nieuw shirt is altijd een gok...maar als ik met de katana niet goed overweg zou kunnen, is dat geen probleem, omdat ik de Rage X van Inzer nog altijd heb. Ben benieuwd. Thnx voor je tips!!!
Borstomvang van 1.45m.

). Ik heb verder nog geen ervaring met Titan, maar het shirt was echt veel te groot...ik heb een Inzer van 54 en die zit perfect.

Ja dat klopt...wellicht heeft e.e.a. te maken met ontspannen / gespannen spiertoestand?...en ik wilde ook niet meteen overdrijven door te zeggen dat ik zo'n 1.5m borstomvang heb. Bescheidenheid siert een mens, toch?