- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Het gaat misschien op een gegeven moment langzamer.
Toch zijn er weinig hier die 182,5kg raw drukken![]()
Er zijn ook maar weinig hier met een BDW van ruim 145kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat misschien op een gegeven moment langzamer.
Toch zijn er weinig hier die 182,5kg raw drukken![]()

Er zijn ook maar weinig hier met een BDW van ruim 145kg![]()

Tsja, wie niet...?Je kan tenminste wel zeggen dat je zwaarder weegt dan Ronnie Coleman.
Oh, ik zie dat Ronnie Coleman in z'n zwaarste offseason 149-150kg woog.![]()

Denk dat Huggy wel een sterkere RAW heeft na 5x5x155.![]()
).
Dat klopt...een gewicht waar ik 5x5 mee kan, daar kan ik wat 1 RM betreft ruim 30kg kan bijrekenen (voorop gesteld dat ik voldoende hersteld benvan vorige trainingen en een goede dag heb).

Hummy en ik verkeren altijd in het "offseaon" 

Is ook heerlijk. Ik heb ook een "cutperiode" gehad maar dat eindigde in een drama en me BF is hoger dan ooit, maar vreemd genoeg merk ik wel dat ik in me benen en lichtelijk in me schouders wat droger word. En ohja niet te vergeten dat mijn vette buik en mantetten niet echt groter worden maar me borsten worden wel massiever.
Zo dat was mijn gedeelte qua hoe vettig ik wel niet ben, sorry voor de offtopic Hummy.![]()
bij de
gaan eten 
No problem!
Weet je, het voordeel wat een SHW zoals ik heb is dat je een minimaal BDW van 125kg moet hebben om in de zwaarste klasse te mogen liften...naarboven toe is er geen grens. Ik hoef dus niet constant op mijn gewicht te letten - zoals de meeste anderen dat wel moeten doen in de lichtere klasses - en kan ook eens vaker zonder schuldgevoel 1 of ook wel 2bij de
gaan eten
![]()

Het gaat hier goed, ik ga momenteel niet sneller vooruit dan een platgetrapte slak. Ik heb trwns ff een nieuw logje opengegooid, dat verklaart mijn afwezigheid in jouw log een beetje
Hoe lang heb je nu nog tot het EK?Hehehehe, ben je in de winter niet nog zwaarder dan Rene? Met wintervacht / extra vetreserves?Het gaat hier goed, ik ga momenteel niet sneller vooruit dan een platgetrapte slak. Ik heb trwns ff een nieuw logje opengegooid, dat verklaart mijn afwezigheid in jouw log een beetje
Hoe lang heb je nu nog tot het EK?
.
.
...suc6 en beterschap!
...mja...komt wel goed.Ik ben in elk geval de zomer goed doorgekomen...mijn BDW is ruim 145kg.
Dat voorspelt voor de winter niet veel goeds.
Ik heb je nieuwe log gezien...suc6 en beterschap!
Het EK is overigens op 24 oktober...heb net een berichtje gekregen van goodlift dat het circa 1 tot 2 weken kan duren voordat ik de spullen (nieuw benchshirt, Super Katana) in huis heb...en ik moet snel zijn, want goodlift gaat volgende week naar de World Master Championchips...heb ik aan alles gedacht behalve tijdig bestellen...mja...komt wel goed.
Wat is dan de reden dat je niet in je Rage X blijft benchen? Titan shirts zijn compleet anders dan die van Inzer, is het verstandig om zo kort van te voren in een ander shirt te gaan trainen?
Kun je ff kort samenvatten wat de voordelen van de titan zijn ten opzichte van de rage x.? Als titan goed is ga ik die ook bestellen via goodlift
.Het voordeel van Titan is de prijs (vanaf circa 80 Euro heb je al een benchshirt, en de Super Katana kost zo'n 115 Euro) Een Rage X van Inzer ben je zo'n 140-150 Euro voor kwijt. (Een Rage X is zonder meer overigens een heel goed benchshirt).
voor een Rage xvernoemingswaardig is dat het bij irongladiators minder is dan 140eurievoor een Rage x
).

)
.Flat Bench Press: 20x20, 2x10x70, 5x100, 5x130 & 3x5x160kg!