Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.424
Denk dat Huggy wel een sterkere RAW heeft na 5x5x155. :p

Dat klopt...een gewicht waar ik 5x5 mee kan, daar kan ik wat 1 RM betreft ruim 30kg kan bijrekenen (voorop gesteld dat ik voldoende hersteld ben van vorige trainingen en een goede dag heb :o).

Ik weeg bijna 50kg minder dan Ronnie.. En die gast heeft een lagere BF dan mij zelfs in ze offseason. :o

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Dat klopt...een gewicht waar ik 5x5 mee kan, daar kan ik wat 1 RM betreft ruim 30kg kan bijrekenen (voorop gesteld dat ik voldoende hersteld benvan vorige trainingen en een goede dag heb :o).

Werkt natuurlijk wel anders maar ik denk dat je ook een verbetering zult merken. Elke rep die je meer maakt geeft een verbetering in de korte of langere termijn. ;)

:roflol: Hummy en ik verkeren altijd in het "offseaon" ;)

Is ook heerlijk. Ik heb ook een "cutperiode" gehad maar dat eindigde in een drama en me BF is hoger dan ooit, maar vreemd genoeg merk ik wel dat ik in me benen en lichtelijk in me schouders wat droger word. En ohja niet te vergeten dat mijn vette buik en mantetten niet echt groter worden maar me borsten worden wel massiever. :o
Zo dat was mijn gedeelte qua hoe vettig ik wel niet ben, sorry voor de offtopic Hummy. :p

• #1.428
Is ook heerlijk. Ik heb ook een "cutperiode" gehad maar dat eindigde in een drama en me BF is hoger dan ooit, maar vreemd genoeg merk ik wel dat ik in me benen en lichtelijk in me schouders wat droger word. En ohja niet te vergeten dat mijn vette buik en mantetten niet echt groter worden maar me borsten worden wel massiever. :o
Zo dat was mijn gedeelte qua hoe vettig ik wel niet ben, sorry voor de offtopic Hummy. :p

No problem!

Weet je, het voordeel wat een SHW zoals ik heb is dat je een minimaal BDW van 125kg moet hebben om in de zwaarste klasse te mogen liften...naarboven toe is er geen grens. Ik hoef dus niet constant op mijn gewicht te letten - zoals de meeste anderen dat wel moeten doen in de lichtere klasses - en kan ook eens vaker zonder schuldgevoel 1 of ook wel 2 :burger: bij de :mc: gaan eten :D

No problem!

Weet je, het voordeel wat een SHW zoals ik heb is dat je een minimaal BDW van 125kg moet hebben om in de zwaarste klasse te mogen liften...naarboven toe is er geen grens. Ik hoef dus niet constant op mijn gewicht te letten - zoals de meeste anderen dat wel moeten doen in de lichtere klasses - en kan ook eens vaker zonder schuldgevoel 1 of ook wel 2 :burger: bij de :mc: gaan eten :D

Dat is nou waar ik in zuig. Ik heb geen schuldgevoel als BB-er zijnde.. Wat erg he... :o

:roflol: Hummy en ik verkeren altijd in het "offseaon" ;)

Hehehehe, ben je in de winter niet nog zwaarder dan Rene? Met wintervacht / extra vetreserves? ;) Het gaat hier goed, ik ga momenteel niet sneller vooruit dan een platgetrapte slak. Ik heb trwns ff een nieuw logje opengegooid, dat verklaart mijn afwezigheid in jouw log een beetje ;) Hoe lang heb je nu nog tot het EK?

• #1.431
Hehehehe, ben je in de winter niet nog zwaarder dan Rene? Met wintervacht / extra vetreserves? ;) Het gaat hier goed, ik ga momenteel niet sneller vooruit dan een platgetrapte slak. Ik heb trwns ff een nieuw logje opengegooid, dat verklaart mijn afwezigheid in jouw log een beetje ;) Hoe lang heb je nu nog tot het EK?

Ik ben in elk geval de zomer goed doorgekomen...mijn BDW is ruim 145kg :o.
Dat voorspelt voor de winter niet veel goeds ;).

Ik heb je nieuwe log gezien :)...suc6 en beterschap!

Het EK is overigens op 24 oktober...heb net een berichtje gekregen van goodlift dat het circa 1 tot 2 weken kan duren voordat ik de spullen (nieuw benchshirt, Super Katana) in huis heb...en ik moet snel zijn, want goodlift gaat volgende week naar de World Master Championchips...heb ik aan alles gedacht behalve tijdig bestellen :(...mja...komt wel goed.

Ik ben in elk geval de zomer goed doorgekomen...mijn BDW is ruim 145kg :o.
Dat voorspelt voor de winter niet veel goeds ;).

Ik heb je nieuwe log gezien :)...suc6 en beterschap!

Het EK is overigens op 24 oktober...heb net een berichtje gekregen van goodlift dat het circa 1 tot 2 weken kan duren voordat ik de spullen (nieuw benchshirt, Super Katana) in huis heb...en ik moet snel zijn, want goodlift gaat volgende week naar de World Master Championchips...heb ik aan alles gedacht behalve tijdig bestellen :(...mja...komt wel goed.

Wat is dan de reden dat je niet in je Rage X blijft benchen? Titan shirts zijn compleet anders dan die van Inzer, is het verstandig om zo kort van te voren in een ander shirt te gaan trainen?

Kun je ff kort samenvatten wat de voordelen van de titan zijn ten opzichte van de rage x.? Als titan goed is ga ik die ook bestellen via goodlift

• #1.434
Wat is dan de reden dat je niet in je Rage X blijft benchen? Titan shirts zijn compleet anders dan die van Inzer, is het verstandig om zo kort van te voren in een ander shirt te gaan trainen?

Ik wil de Titan eens uitproberen om te kijken hoe dat bevalt, ik hoor er altijd heel goede recensies over, alhoewel ik ook krachtsporters ken die bij Inzer zweren...wellicht blijft toch gewoon Inzer mijn favoriet?
Niet geschoten is altijd mis...en je hebt overigens gelijk...het is kort dag...we zullen zien hoe e.e.a. zal gaan.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Kun je ff kort samenvatten wat de voordelen van de titan zijn ten opzichte van de rage x.? Als titan goed is ga ik die ook bestellen via goodlift

Drukken in een shirt is héél persoonlijk...ik kan je pas vertellen of ik er voordeel van heb als ik het heb uitgeprobeerd. Ik hoop mijn shirt in de loop van de volgende week te krijgen...ik heb zondag nog het geld overgemaakt naar Martin Urban van Goodlift. Ik ben heel erg benieuwd.

Het voordeel van Titan is de prijs (vanaf circa 80 Euro heb je al een benchshirt, en de Super Katana kost zo'n 115 Euro) Een Rage X van Inzer ben je zo'n 140-150 Euro voor kwijt. (Een Rage X is zonder meer overigens een heel goed benchshirt).
Dan heeft Titan een veel omvangrijker netwerk wat dealers/leveranciers betreft...de bekenste is www.goodlift.cz
Kijk daar maar eens op de site :).

Het voordeel van Titan is de prijs (vanaf circa 80 Euro heb je al een benchshirt, en de Super Katana kost zo'n 115 Euro) Een Rage X van Inzer ben je zo'n 140-150 Euro voor kwijt. (Een Rage X is zonder meer overigens een heel goed benchshirt).

vernoemingswaardig is dat het bij irongladiators minder is dan 140eurie;) voor een Rage x

• #1.436
vernoemingswaardig is dat het bij irongladiators minder is dan 140eurie;) voor een Rage x

Je hebt gelijk..in de V.S. krijg je de Rage X voor 135 $, maar je hebt ook nog eens met transportkosten en voor zover ik weet invoerrechten te maken...allemaal nogal vrij omslachtig.

Inzer heeft bij mijn weten niet zo gek veel leveranciers op het vaste land van Europa...als iemand echter adressen heeft hoor ik het graag (Henk Keizer is me uiteraard bekend ;)).

• #1.437
Training 21 september:

Flat Bench Press: 20x20, 2x10x70, 5x100, 5x130 & 3x5x160kg!:D
Dat is voor mij een nieuw volumepr...ik voelde me goed...en Alex en Jules wisten me wel te motiveren ;)
Ik heb me overigens eraan gehouden dat ik geen 5x5 deed...ik wil ook nog power voor vrijdag over hebben. 3x5 voelt echt lekker aan...ik kan er zwaar op gaan en hoef me niet helemaal leeg te drukken zoals bij 5x5.

Voor de rest wat lichte assistance gedaan:

Front Plate Raises: 4x8x25kg
Triceps Push Down: 4x8x80kg

En als afsluiting Front Wide Grip Latt Pull Down (wat een lange naam ;))
4x8x70kg.

Wanneer ga je verhogen naar setjes van 5 reps met 165 of 170?

• #1.439
Wanneer ga je verhogen naar 5 reps met 165 of 170?

Mijn schema zit eigenlijk zo in elkaar...setjes met 5-jes op maandag en op vrijdag setjes met 3-jes...3x170 lukt me als ik een goeie dag heb, maar 5x170 is echt veel te zwaar voor me op dit moment, helaas.:o
Wellicht eind 2010? In elk geval bevalt de manier van trainen me nog altijd uitstekend...trainen met sets tussen de 3 en 5 reps zorgt voor mij voor de meeste krachttoename (althans op compoundexercises zoals BD) assist doe ik bewust met wat minder intensiteit en wat meer volume :).

Terug
Naar boven