- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Hoe zit het met de regels betreft plaatsen van de voeten etc ... bij powerlifting holland eigenlijk?
Daar nemen ze het niet zo nauw tog?
Geen idee, ik verdiep me eerlijk gezegd niet in de verschillen in regels tussen alle bonden (dan heb ik wat te doen
).Als je dat wilt weten moet je maar eens op de site van www.powerliftingholland.nl kijken...wellicht vind je daar meer info.
---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------
Mwa, niet van belang voor een mini bodybuilder zoals mij, maar leuk om te weten hoe het eraan toe gaat op zo'n wedstrijd.
Weleens een bloedneus gehad door de enorme druk op je hoofd?![]()
Nog geen bloedneus gehad, wel al eens bij een touwtrekwedstrijd letterlijk het bloed door een gescheurde nagel in mijn schoen gehad, teld dat ook

.
. Bij Jules Bremers is er voor iedereen plek...voor zowel de fitnessrecreant als de powerlifter èn de bodybuilder èn de strongmanatleet
...ik had eigenlijk 3x5x160 willen doen...maar meer zat er vandaag helaas niet in
. En ik ga niets forceren, op het moment dat ik merk dat een press niet meer strikt gaat (b.v. doordat de billen van de bank komen) leg ik de halter terug...daarin ben ik heel kordaat. Als ik voor mijn doen niet meer explosief kan uitdrukken, en het meer langzaam persen wordt, dan is het over...ik weet dat de volgende rep dan niet meer strikt gaat...en ik (probeer) altijd alles strikt te doen 
..."Hij vindt het nu al spannender dan alle wedstrijden van het Nederlands elftal bij elkaar"...das een goeie