Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541

Dus jij hebt ervaring met Dreamweaver?
Want ik hoor van steeds meer mensen dat het vrij complex is en het wellicht simpeler zou zijn om het om te zetten naar een ander systeem....
Uiteraard zou ik het zeer op prijs stellen indien je me zou kunnen helpen...ik denk dat ik gewoon effies wegwijs gemaakt moet worden.
Het is ook niet zo dat ik geen affiniteit met pc's heb. Op mijn werk, werk ik ook met een pc, maar dat is toch weer heel anders :o.

ik zal het programma straks eens ''kopen'' en kijken of ik er wijs uit kom ;)

Wat is "affiniteit" eigenlijk een walgelijk woord... :D
Wat doejij eigenlijk voor "de kost", Hugz..?
Zal wel goed betalen om dat gigantische lichaam in stand te houden! :D
Hier hetzelfde hoor, anders zou ik me een dergelijk privélege niet veroorloven. ;)

Haha ja sommige mensen genieten meer van de welvaart dan anderen.. ;)

• #1.550
Wat is "affiniteit" eigenlijk een walgelijk woord... :D
Wat doejij eigenlijk voor "de kost", Hugz..?
Zal wel goed betalen om dat gigantische lichaam in stand te houden! :D
Hier hetzelfde hoor, anders zou ik me een dergelijk privélege niet veroorloven. ;)

Ik werk als Warehousecoördinator bij INVISTA, (de wereldleider op Nylon- en Lycraproducten). Concreet houdt dat in dat ik een tegenwoordig nog maar heel klein groepje heftruckchauffeurs doe aansturen en (mede)verantwoordelijk ben voor: laden/lossen, het opslaan/beheren van onze producten en de productie tijdig voorzien met de juiste grondstoffen. Fysieke inspanning komt er niet bij kijken...ik zit voor 75% achter de pc en voor 25% op de heftruck.

Tevens ben ik de backup van mijn sympathieke baas en ben steeds vaker een aanspreekpunt omdat men vind dat ik goed met collega's en klanten kan omgaan...ik schijn altijd erg rustig en beleeft te blijven (wat verklaard waardoor ik moeite heb met me kwaad maken tijdens het trainen).

Wat mijn inkomen betreft kan ik je wel verklappen dat ik in belastingschijf 3 zit waar je 42% belasting mag betalen aan vadertje staat.

Maar of je het zo precies allemaal wel wilde weten?

Ik vind overigens (maar dat vindt iedere dikkerd van zichzelf) dat ik niet te veel eet...ik eet tegenwoordig bewust vetarm, maar krijg wel veel eiwitten binnen...eieren, melk, kwark, yoghurt (alles magere producten), tonijn, zalm, biefstuk, kipfillet èn ik ben verslaafd aan fruit...appels, sinasappels, bananen, kiwi's, druiven staan dagelijks op het menu...maar dat kan geen kwaad lijkt me...ze adviseren om 2 stuks fruit per dag te eten en ik hou het gewoon op 2 kilo fruit per dag ;) Daarbij rook ik niet en drink ik zelden of nooit alcohol.
Eigenlijk allemaal vrij saai & voorspelbaar :o.
Maar ik voel me verder [Afbeelding niet meer beschikbaar] en daar gaat het om, toch?

Kiplekker = goed! :thumbs:

Nee, ik wil/moet eigenlijk wel wat kwijt hoor, maar verd_mme, ik heb totaal geen discipline en karakter man... :o
Ach, wie weet binnenkort! :D

• #1.552
Kiplekker = goed! :thumbs:

Nee, ik wil/moet eigenlijk wel wat kwijt hoor, maar verd_mme, ik heb totaal geen discipline en karakter man... :o
Ach, wie weet binnenkort! :D

Ik zou ook wel iets kwijt willen, maaaaaaaaar...nu ik paar kilo zwaarder ben, druk ik ook weer paar kilo meer op de bank.
Ik heb het met mijn sportarts erover gehad...ik loop - op dit moment - geen serieuze gezondheidsrisico's omdat bloeddruk, cholestorol en suikerwaarden prima zijn. Desondanks lijd ik volgens de richtlijnen die er gehandteerd worden aan obesitas...aan obesitas lijd ik echter zelfs nog met 110kg (als ik zo'n 40kg af zou vallen). Dus met 10 of 15kg verlies aan lichaamsgewicht word het in mijn geval er niet echt beter op.
Uiteraard denk ik ook wel eens aan de toekomst...nu ben ik nog vrij jong (in de ogen van een 18- jarige ben ik een "ouwe l*l" ;)) maar wat is als ik 10 of 20 jaar verder ben? Het is leuk als je een beetje sterk bent, maar het is leuker als je nog kunt genieten van je kleinkinderen en niet al met 50 onder het mes moet voor je eerste hartoperatie of met 60 in een scootmobiel zit omdat je gewrichten (rug en knieën) versleten zijn.

Aan de ene kant weet ik ook dat ik never een slanke den zal worden...afvallen kost ontzettend veel moeite en ervoor zorgen dat ik dan ook niet weer bijkom nog veel meer. Ik heb mijn eet- en bewegingspatroon al aangepast...beduidend minder vet in mijn voeding en meer cardio...als dit niet helpt weet ik het ook niet :(.

Ik zou ook wel iets kwijt willen, maaaaaaaaar...nu ik paar kilo zwaarder ben, druk ik ook weer paar kilo meer op de bank.
Ik heb het met mijn sportarts erover gehad...ik loop - op dit moment - geen serieuze gezondheidsrisico's omdat bloeddruk, cholestorol en suikerwaarden prima zijn. Desondanks lijd ik volgens de richtlijnen die er gehandteerd worden aan obesitas...aan obesitas lijd ik echter zelfs nog met 110kg (als ik zo'n 40kg af zou vallen). Dus met 10 of 15kg verlies aan lichaamsgewicht word het in mijn geval er niet echt beter op.
Uiteraard denk ik ook wel eens aan de toekomst...nu ben ik nog vrij jong (in de ogen van een 18- jarige ben ik een "ouwe l*l" ;)) maar wat is als ik 10 of 20 jaar verder ben? Het is leuk als je een beetje sterk bent, maar het is leuker als je nog kunt genieten van je kleinkinderen en niet al met 50 onder het mes moet voor je eerste hartoperatie of met 60 in een scootmobiel zit omdat je gewrichten (rug en knieën) versleten zijn.

Aan de ene kant weet ik ook dat ik never een slanke den zal worden...afvallen kost ontzettend veel moeite en ervoor zorgen dat ik dan ook niet weer bijkom nog veel meer. Ik heb mijn eet- en bewegingspatroon al aangepast...beduidend minder vet in mijn voeding en meer cardio...als dit niet helpt weet ik het ook niet :(.

Vet is niet de grote boosdoener hoor;)

Suikers en teveel carbs zorgen eerder voor overgewicht dan vetten. Als je dan toch wat vetmassa kwijt wilt, zou ik overstappen op een carb-beperkt dieet, dus veel noten, vlees, vis, kaas, zuivel, brie, en je carbs haal je dan alleen uit groente en brood. Dus niet teveel fruit, pasta en aardappels enzo:)

Zoek maar eens op internet naar het Ebook: "The Anabolic Diet". Is een echte aanrader. Een dieet, waar je wel echt een man van blijft, dus veel rood vlees, vis, spare-ribs, bier, melk, kaas enzo..

• #1.555

Suikers en teveel carbs zorgen eerder voor overgewicht dan vetten. Als je dan toch wat vetmassa kwijt wilt, zou ik overstappen op een carb-beperkt dieet, dus veel noten, vlees, vis, kaas, zuivel, brie, en je carbs haal je dan alleen uit groente en brood. Dus niet teveel fruit, pasta en aardappels enzo:)

Zoek maar eens op internet naar het Ebook: "The Anabolic Diet". Is een echte aanrader. Een dieet, waar je wel echt een man van blijft, dus veel rood vlees, vis, spare-ribs, bier, melk, kaas enzo..

Niet teveel fruit :eek::eek::eek:
Man, ik ben een fruitjunky...als ik 's-morgens opsta en klaar ben met :toilet:
- waar ik dankzij mijn fruitcomsumptie - geen enkele problemen mee heb, is het eerste wat ik doe een banaan binnen een halve minuut verorberen
banaanmetovergewicht.jpg
Wel eens een banaan met overgewicht gezien, nee?...dus! ;)

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Ik geloof dat ik mijn dieet heb gevonden jongens!!!!! :thumbs:
:roflol::roflol::roflol:

Een banaan met overgewicht..?
Nee, die heb ik ook nog nooit gezien! :rolleyes:

Maar ik ga liever voor de biefstukken en de spare ribs! :cool:
Fruit eet ik wel in het bejaardenhuis, als ik daar ooit kom... :o

• #1.557
Een banaan met overgewicht..?
Nee, die heb ik ook nog nooit gezien! :rolleyes:

Maar ik ga liever voor de biefstukken en de spare ribs! :cool:
Fruit eet ik wel in het bejaardenhuis, als ik daar ooit kom... :o

Hola...de biefstukjes laat ik ook niet links liggen...fruit is gewoon een lekker tussendoortje, begrijp je? ;)

Fruit is overigens inderdaad heel erg geschikt voor mensen zonder tanden...zuigelingen en bejaarden ;)

dyn004_original_148_205_pjpeg_8616_d753dd5699e3aa0e93e2186a0238dbf0.jpg

We zitten op één lijn Hugz!
Rood vlees, kip, kalkoen, vis, eieren, enz. enz.
En als nagerechtje en tussendoor wat fruit ofzo...
Zit er in tiramisu eigenlijk ook fruit..?
That's my favourite Ya know?! :D
Oh man, I'm doomed.... :o

Carb cycling zegt wat anders.. Zoek dat anders maar eens op. Iedereen had mij in me log afgeraden om 'The Anabolic Diet' (oftewel keto) afgeraden omdat je grotendeels vocht verliest die je later 3x zo hard teruggaint. (zie rebound bodybuilders)

Carb cycling zegt wat anders.. Zoek dat anders maar eens op. Iedereen had mij in me log afgeraden om 'The Anabolic Diet' (oftewel keto) afgeraden omdat je grotendeels vocht verliest die je later 3x zo hard teruggaint. (zie rebound bodybuilders)
Ik zou zeggen, het Anabolic dieet, aangevuld met wat koolhydraten.
Ik denk dat alle extreme dieten grote nadelen hebben, naast de voordelen..
Het blijft een strijd...

Goede sig trouwens Mino! :thumbs:
Ik hoor het zo'n gast gewoon zeggen. :)

Terug
Naar boven