turboknaller
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf je gaat nog aardig omhoog man. hoe kan het dat je bij 215 wel je borst aanraakte en bij 230 niet?
Hé Huggy, heb je het adres van waar de wedstrijd gehouden gaat worden voor me?De wedstrijd is op 24 oktober, in La Louvierre in België...het franstalige gedeelte vrees ik.

Heel veel succes in ieder geval René!
Jezus, wat een gewichten zeg. Bij 245 (ook al heb je een pak aan), zouden volgens mij spontaan mn polsen of ellebogen begeven. Hahaha, zieke shit.
Trouwens, waarom niet voor 235 gaan straks?
Oke man gaat goed! Want dat is echt veel gewicht.
succes op het EK ik zal duimen voor je![]()
...kun je je voorstellen dat er mensen rondlopen die bijna 500kg kunnen bankdrukken 
Zeer sterke bench Huggy! Bijna 245.. Ongelofelijk..![]()

ja heel veel succes Rene je kan het vertrouwen in jezelf.
Als je boven de 230 drukt krijg je van mij een tros bananen aangezien je zo van fruit houdt.
.Succes rene, laat zien wat de nederlanders kunnen.
Maak er een mooi dag van
Thnx Wauter, komt wel goed !
wtf je gaat nog aardig omhoog man. hoe kan het dat je bij 215 wel je borst aanraakte en bij 230 niet?

Thnkx Ruben!
Het word dus meten op het EK...pure wiskunde...wellicht zelfs met een markeerstift streepjes trekken op mijn borst en rug om aan te geven hoe het shirt het beste zit...ik weet dit klinkt allemaal crazy, maar je moet het gewoon eens zelf ervaren, dan begrijp je wat ik bedoel![]()
succes ermee alleszins!Hé Huggy, heb je het adres van waar de wedstrijd gehouden gaat worden voor me?
Misschien dat ik wel eens ga kijken.
Het is van bij mij "maar" 135km rijden, 1,5 uurtjes.
Het zal wel niet uitverkocht zijn..?
Gaat het toch door?![]()
.
of nog vlug een tattooeur zoeken om de contouren af te gaan met tattoo-inktsucces ermee alleszins!
en dan wellicht nog de gewichten erbij laten zetten (voor alle zekerheid?) 
Dan pas ik goed in het plaatje!Het zou overigens best wel leuk zijn als je zou komen, maar ik hoop niet dat je je dan zult vervelen...er word alleen gebankdrukt en op de zaterdag zijn de oudjes met een buikje aan de beurt![]()

Welcome to the club!

Wanneer gaan wij eens RAW toppen? Ik heb het over twee weken op het programma staan! Een gelijkwaardige partner zal mij stimuleren!
Ik hoor het wel!

)
Gelijkwaardig?
Ik zou me niet durven te vergelijken met de naar mijn mening enige, echte Sterkste Man van NL 2009.
Alex, jij bent veel sterker dan mij, ik ben alleen wellicht wat meer geroutineerder in het bench pressen (omdat ik het vaker doe)
Maar samen eens RAW toppen lijkt me zeker leuk...je weet me altijd wel te stimuleren, en als ik jouw dan ook nog een beetje kan motiveren, is me dag weer goed
Ik heb begrepen dat je inmiddels bezig bent met tripples, maar je hebt in november ook nog een vrij belangrijke wedstrijd door Fouad georganiseerd als ik me niet vergis, toch?
Je zult wel effies geduld moeten hebben tot na het EK...en eigenlijk zou ik daarna eens effies moeten/willen deloaden, maar het komt goed...we zien ons toch nog wel bij Haefland en dan hebben we het er zeker nog over!
Dan wil ik graag meedoen over een jaartje! Zit nu op 4 x 140kg smal RAW. Kom ik dan ergens in de buurt?
Super veel succes morgen! Ben erg benieuwd wat je gaat halen!
Jaap
.
cool!)Ik heb geen wedstrijdritueel voor bankdrukken, 'k heb nog nooit een bankdruk wedstrijd gedaan. En een opzwepend muziekje op je oren is tegenwoordig zelfs verboden bij de officiële atletiekwedstrijden omdat je de jury dan niet zou kunnen horen. Dàt is erg jammer als je goed presteert op muziek..
Ik zou zeggen, doe je ding zoals je in de training doet en laat het publiek je opzwepen tot hogere prestaties. Ik denk dat de adrenaline je wel wat extra kracht kan geven!
Zorg er voor dat je minstens 5 uur voor de wedstrijd al wakker bent om optimaal te kunnen presteren. Verder, it's up to you
Jaap
(volgend jaar wedstrijdjecool!)

.
Jij ook alvast suc6 bij jouw wedstrijd(voorbereiding)...welke wedstrijd word het?

wedstrijd 1: europacup voor landen teams ergens in europa (voor rotterdam atletiek)
wedstrijd 2: RAW bankdrukken tegen jou en de andere uitdager!![]()
.
).
.
.