XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

nice renee ! en heeel veel succes morgen ! go get them tiger

Veel succes Huggy! :thumbs:

Ik heb er alle vertrouwen in, laat de rest maar lekker "uitbommen" en pak een podiumplaats! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
nice renee ! en heeel veel succes morgen ! go get them tiger

Thnx Max!

Ik ben momenteel nog vrij rustig...en zolang het morgen bij een "gezonde spanning" blijft gaat het wel...als het maar geen "verlammende stress" wordt. Opletten dat ik geen technische fouten maak, goed luisteren naar de scheidsrechter en ervoor zorgen dat mijn benchshirt goed zit, dan komt het wel goed!

Een EK is reuzespannend (het is mijn 1e internationale wedstrijd), maar ik vind het supergaaf dat ik mag meedoen :).

Ik zal uiteraard nog wel een wedstrijdverslag in mijn log plaatsen.

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Veel succes Huggy! :thumbs:

Ik heb er alle vertrouwen in, laat de rest maar lekker "uitbommen" en pak een podiumplaats! ;)

Thnx Hummy..
Zolang ik zelf maar niet uitbom ;), hetgeen me gelukkig nog nooit overkomen is.

In de volksmond zeggen ze bij ons wel eens: "Verheug je niet over ongelegde eieren". Ik heb dus geen te hoge, maar heel realistische verwachtingen en we zullen zien hoe het zal gaan :).

Man, het gaat helemaal goed komen.
De extra stress die je voelt, maakt je alleen maar sterker, meer adrenaline!
Je gaat je beste gym lift ruim overtreffen in je derde beurt, let maar eens op! :D
Best kans dat ik kom kijken trouwens, als er niets geks op mijn weg komt.
Nogmaals, heel veel succes hugz!

• #1.605
Man, het gaat helemaal goed komen.
De extra stress die je voelt, maakt je alleen maar sterker, meer adrenaline!
Je gaat je beste gym lift ruim overtreffen in je derde beurt, let maar eens op! :D
Best kans dat ik kom kijken trouwens, als er niets geks op mijn weg komt.
Nogmaals, heel veel succes hugz!

Laten we het hopen!
Als je zou komen, kan het wellicht zijn dat we elkaar niet meteen herkennen, want er lopen zaterdag meer oudjes met een respectabel buikje rond ;)

Draag je als herkenning een witte anjer in je colbert (naar het voorbeeld van een BN-er)? ;)

witte_anjer.jpg

Ben bang van niet...
Ik ben die knappe gast met een enorme buik! :D

Heel veel succes morgen René. Zorg dat je even tijdelijk veranderd van huggy naar grizzly!

Versla jezelf en je hebt gewonnen.. ;)

• #1.608
Heel veel succes morgen René. Zorg dat je even tijdelijk veranderd van huggy naar grizzly!

Versla jezelf en je hebt gewonnen.. ;)

Thnks voor je support!
Zal het zeker proberen.

By the way...de Masters zijn uiterst succesvol op het EK bankdrukken:

Wereld-, Europees & Nederlands Kampioene Joanne Schaefer drukt een nieuw WERELDRECORD van 205kg! :eek:
Joanne is daarmee de eerste vrouw ter wereld die meer dan 200kg bankdrukt!
Dit is gewoon geweldig nieuws...Joanne had het de laatste tijd niet makkelijk...herstellende van een rugblessure...en ietwat tegenvallende resultaten op de Worldgames...Dit is echt een ongeloofelijke prestatie!
Ook een compliment voor een van de succesvolste Nederlandse krachtsporttrainers: Piet Strolenberg van krachtsportvereniging Helios uit Simpelveld, bij levende lijve al een legende.

Europese kampioenen Marriet Spronk (-75 kg met 97,5 kg), Tonia Strik (-60 kg met 80 kg).
Zilver voor Jos van Kersbergen (-82,5 kg).​

Veel succes gewenst René, doe het goed!!! :hedbang:

Veel succes Rene! Ik verwacht zekers een top 3! :hedbang:

De eerste vrouw ter wereld die meer dan 200kg drukt ??? Becca Swanson anyone? Of begrijp ik je nou verkeerd Rene, in ieder geval veel succes:D

• #1.612
Veel succes gewenst René, doe het goed!!! :hedbang:

Thnx Sanca!
Ik zal mijn best doen!

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Veel succes Rene! Ik verwacht zekers een top 3! :hedbang:

Thnks Minotaures!
Een top 3 zit er wel in, als er maar 3 man ofzo meedoen, en laat dan ook nog eens mijn concurrenten uitbommen, dan ben ik zomaar Europees Kampioen ;)

Succes!

Ik pronostiek een 230 benchpress
En 240 als je u héél boos maakt:D

• #1.614
De eerste vrouw ter wereld die meer dan 200kg drukt ??? Becca Swanson anyone? Of begrijp ik je nou verkeerd Rene, in ieder geval veel succes:D

Thnx TGA!
Ik had wellicht moeten vermelden, dat zij de eerste vrouw is die meer dan 200kg drukt op dopinggecontroleerde wedstrijden.
Becca Swanson heeft wel heel uitzonderlijke stats, waarbij je je oprecht mag afvragen of deze resultaten op Eigen Kracht hebben plaats gevonden, desondanks respect.
Squat 387.5 kg Bench -272.5 kg Deadlift - 310 kg Meet Totaal:930 kg :eek:
Hier een foto van Becca.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Succes!

Ik pronostiek een 230 benchpress
En 240 als je u héél boos maakt:D

Hahaha...je bent wel erg optimistisch Possessed...ik ben tevreden als ik mijn pr van 215 kan verbeteren...we zullen zien.:)

Mooie vrouw, die Becca!

Bla, bla, bla 230 it is!

;)

• #1.617
En dat allemaal naturel man, fantastisch! :bow:

No whinning man!;)

Maar goed, nogmaals good luck!

Hé Hugz, op tijd naar je bed éh!
You gonna makes us proud tomorrow!
Ik zal voor je duimen in ieder geval.
Nogmaals, succes! :thumbs: