Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Becca Swanson is zeker weten natural, dat kan bijna niet anders als je als vrouw 110kg bij 1,74 bentPetje af voor mevrouw Schaefer!

Mijn vriendin was ook 110 kg bij 1.60 m... ze heeft nooit iets "gebruikt", ze heeft zelfs nooit een halter of dumbbell aangeraakt...gewicht alleen zegt niet zoveel lijkt me![]()

Hey Huggie. Ik lees net dat je morgen een wedstrijd hebt. Internationaal nog wel!
Succes man.![]()

.
), aanvangsbeurt opgeven en de hoogte van de haltersteunen van de drukbank doorgeven. 13.00 begon de wedstrijd, er waren 29 bankdrukkers in de klasse van 100 tot 125+ kg.
)…en maakte met mijn 1e beurt een blunder, een beginnersfout. Ik had alles goed…hoofd goed op de bank geplaatst, voeten op slot gezet, goed luisteren naar de scheidsrechter, maar ademde tijdens het laten zakken van de halter uit!
…mijn doelstelling was namelijk 210 (safebeurt), 220 (verbetering van mijn wedstrijd pr) en dan 225 of 230 (dikke verbetering van mijn wedstrijd pr). Ik zou in mijn 2e beurt nog eens voor de 210 gaan…nu zou het goed moeten gaan.
. Good Lift! Ik had nu nog één beurt te gaan…ik wilde toch graag mijn pr verbeteren en Leon gaf 225 op. En ook die beurt ging gevoelsmatig heel erg goed…ik drukte het gewicht echt explosief uit, maar kreeg slechts 1 witte lamp en 2 rode lampen…wat was er aan de hand?
No Lift! Blijkbaar had ik een soort van ongelijke strekking gehad. De Belgische scheidsrechter die me een witte lamp had gegeven, kwam na de wedstrijd nog bij me en zei: “René, ik had je die beurt gegund en van mij had je wit, mja minimaal 2 scheidsrechters moeten je beurt O.K. vinden, jammer wat je hebt wel de kracht ervoor”.
).
) en Jos van Kesbergen vanuit het publiek.
... Het is bekend dat er op internationale wedstrijden strenger word gejureerd, en ik kan me dus niet verbergen achter een scheidsrechterlijke beslissing...volgende keer zal ik beter mijn best moeten doen!