Ben benieuwd wat je in je katana gaat doen.
Morgen begin ik in me Titan shirt! laat het wel ff wete in me log. Hopelijk wordt dit keer geen flop. Verder nog tips ivm gebruik van een nieuw pak?
Titan is in elk geval geen slechte keuze...zoals ik al schreef...op het EK heb ik alleen maar Titan gezien. Tips? Tja...ik zou wel zorgen dat je een blok of board of whatever hebt als je met shirted training begint, want je zult de eerste training waarschijnlijk niet meteen onderkomen, een nieuw shirt moet namelijk wat opgerekt worden. Dan altijd met spotters trainen...nooit of te nimmer alleen als je shirted bezig bent!
Dan wellicht de belangrijkste tip...analyseer je shirted training...hoe druk je in shirt? Ellbows out of juist ellbows in? Wide grip of een close grip?
Vind uit welke manier van drukken voor jou het meeste opleverd in shirt èn ga zo ook RAW drukken! Dan hoef je niet als je shirted gaat pressen opeens weer "anders" gaan bankdrukken.
Last but not least...begin ruimschoots van te voren als je een wedstrijd hebt met shirtedtraining, zodat je exact weet wat je kan, daarbij moet je lichaam wennen aan de zwaardere gewichten. Als je b.v. zoals ik raw zo'n 180kg drukt en shirted 230 kunt laden, kun je je voorstellen dat je effies schrikt van dat gewichtsverschil. Ik heb geleerd van het EK dat ik dus eerder moet beginnen met shirted training, hetgeen ik regelmatiger wil gaan doen.
Die gasten wat echt heel veel uit hun shirt weten te halen, trainen bijna wekelijks in shirt (denk b.v. aan de Metal Militia methode, waarbij 1x per week raw en 1x per week shirted getraind word).
Ben benieuwd hoe je je Titan zult ervaren, suc6 ermee!
---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------
Netjes gedaan hoor René, je kan niet altijd pr's scoren en de ervaring heb je er toch weeral bij
Zo is dat!
---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------
Mooie uitslag Rene, medaille is altijd mooi meegenomen no matter what, wel jammer van je lifts maar IEDEREEN heeft zenuwen en kan op een wedstrijd de pressure soms niet meer aan. Ik hoop dat je voor je volgende wedstrijd wat meer naar je Katana shirt zal toewerken want je hebt zelf ervaren dat je Katana shirts meer vruchten (of beter gezegd; gewichten) oplevert dan je Inzer.
Zullen we ooit nog in dit log lifts van 300kg zien Rene? Haha, I do hope so.
Ik was toen ik moest gaan wegen op de wedstrijddag al kletsnat van het zweet...en ik had toen nog niets gedaan

Ik lijd helaas toch wel een beetje aan faalangst, alhoewel daar eigenlijk geen reden toe is. De tijd was helaas te kort om me de Katana goed eigen te maken...naar het NK toe zal ik vroeger kunnen beginnen met de Katana.
---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------
Jammer dat je zoveel last had van de zenuwen, maar dat zal de volgende keer al weer wat minder zijn.
210 is een dik gewicht, maar ik snap je frustratie als je het gevoel had dat er ook 225 a 230 inzat.
Toch gefeliciteerd met je medaille en iedere wedstrijd is weer ervaring bijgeleerd!
Ik ben inderdaad wat teleurgesteld dat ik die 225 - 230 niet heb kunnen waarmaken op een wedstrijd...maar zoals ik al aangaf...een wedstrijd is nu eenmaal heel anders dan een training. Op een training is er geen wedstrijdspanning en ook geen 3 scheidsrechters die je beoordelen

.
Tuurlijk ben ik blij met die medaille, en ben ik inderdaad weer een ervaring rijker!