- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer dan 20 sets voor zo'n lazy powerlifter als jij, is ook niet niks!
Heb je nu een vaste 'template' met vastgestelde gewichten enzo om te volgen..?

...mja...we zien wel.

Mooie gewichte gepakt Huggy.
Iedereen heeft wel is een dipje in zijn training en dat is niet erg volgende keer beter.
Maar probeer erachter te komen wat het nou is.
Heb je geen doel? heb je anders gegeten? te weinig rust? miss je Rage X
Geef de katana een kans en misschien ga je er van houden
Ik heb nu een soort gelijk probleem, ik had een maat 46 shirt en bruk nu in een 44 PFF dat is toch heel anders.
Moet nu me hele training omgooien
Het is een hele andere manier van drukken (andere opbouw van gewicht)
Met de 46 kon ik 150 makelijk op me borst krijgen en met de 44 185 met moeite.
...ik heb wel een doel....maar dat is pas in maart op het NK een heel mooi pr neerzetten en serieus gaan voor een 1e plek. En ik eet inderdaad anders...ik probeer alle vetten zoveel mogelijk te vermijden...en zorg wel dat ik mijn eiwitten binnen krijg.
Misschien moet ik maar eens kijken of ik jouw resultaat van het EK kan verbeteren komende 2 wedstrijden ;-) Mogelijk dat deze uitspraak jou kietelt en dat jij minder toegeeft aan "kweenie"
...dus ja, dat kietelt wel...heb ik meteen een nieuw doel...zorgen dat ik meer blijf bankdrukken dan wimwam 
) weet me dus inderdaad te motiveren. 
Gezien jouw zware training van gisteren waarin je 3x 190kg deed bankdrukken zou het me niet verbazen als het je ook nog zou lukken!
Ik verwacht sowieso dat 200 op de kaasstad geen probleem meer voor je zal zijn.
Ik erken dat je uiteraard de sterkere powerlifter bent, maar ik wil wel de sterkere bankdrukker blijven...dus ja, dat kietelt wel...heb ik meteen een nieuw doel...zorgen dat ik meer blijf bankdrukken dan wimwam
Het probleem is inderdaad dat ik een doel moet hebben...ik heb veel moeite met "doelloos" trainen...een wedstrijd of een soort van onderlinge competitie (zoals wij die nu hebben) weet me dus inderdaad te motiveren.
Uiteraard wens ik je bij deze alvast veel suc6, ik hoop dat je snel weer in de buurt zult komen van je oude pr van 215 en het wellicht zelfs zult gaan verbeteren maar ik zal er (bijna) alles aan doen om je voor te blijven bij het BD!![]()
Mooi, dan hoef je vanaf nu ook niet meer "te zeiken" over een shirt. Gewoon drukken en een keus maken in je shirt. Bijzaken verstoren jouw prestaties en dat is zonde.

, dus bij deze hoop ik dat je op de komende wedstrijden meer zult drukken dan ik op het EK, dan moet ik gewoon ook weer vol aan de bak!Huggy, je zou ook voor een tijdje de-load kunnen kiezen. Even lekker weer op krachten komen en daarna weer zin krijgen om naar een piek-moment toe te werken.![]()

Huggy heeft gewoon last van een herfstdipje ... komt wel goed
Bij mezelf merk ik ook dat ik vooral op de vrijdag(-avond) geen energie meer heb![]()
Goed plan, Huggy.
Je doet het altijd met 4'en en 5'en, dus waarom zou je daar iets aan veranderen als het goed werkt, en je voelt er jezelf prettig bij.
Alleen week: 53 en week 54 lijkt me bijna onmogelijk, maar dat is aan jou.
Succes man!
.Week 53 en 54..?

Week 53 en 54..?
Daar doelde ik op, niet op de sets en reps.
Ik zie het helemaal goedkomen Huggy!![]()

Als je 54 weken in een jaar weet te persen, ben je wel erg sterk!![]()