- Waardering
- 1.500
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...mja...er zijn ook de magere vleessoorten...het hoeft niet persé een half varken aan warme ham te zijn wat je verorberd.

Een collega van mijn had vaak rugklachten o.a. door overgewicht.
Heb hem begeleid met netjes dl ten en geloof het of niet zijn klachten zijn zeker met 60% afgenomen. zijn fysio zei dat zijn spieren veel sterker zijn en dat hij een stabielere stand heeft ontwikkeld.
Ik ken jouw gebreken natuurlijk niet, maar men denkt vaak dat Dl en squats slecht zijn.
Regards,
Porter.

Vorige week aan boord van een zeeschip nog een sirloin steak gegeten.
Was niet zo bijzonder eigenlijk...
Maar als lunch ipv een boterhammetje met ouwe kaas was het niet slecht!
Nee, ik weet het zeker.
De dag dat ik slank ben zal één van mijn laatste zijn denk ik...
Hmmm, ik heb ineens honger...![]()

mee eens
al doe je alleen maar om een goeie balans t.a.v je lichaam te krijgen
en het hoeft niet gelijk zwaar te gaan
Ik kreeg net al een "milkbreak" toegeworpen, omdat "ze" zagen dat ik onrustig werd...![]()
je bent een echte junkie 
Het is natuurlijk ook nog eens zo dat je minder snel hersteld als je ouder word.
Als jij je helemaal focust op het bankdrukken, ben je iedere training helemaal hersteld, en kun je wat vaker trainen voor het bankdrukken iedere week.
Als jij zware squats en deadlifts gaat doen, zul je toch meer tijd nodig hebben voor herstel, lijkt me simpel.
En dat betekend dat je minder vaak kunt trainen voor het bankdrukken.
Nee, volgens mij heb je groot gelijk dat je doet wat je graag doet, en waar je geen 'last' van hebt.
---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------
Als ik flink heb getraind heb ik eigenlijk 2 dagen rust nodig tot de volgende training, en daar kan ik eigenlijk beter naar luisteren in de toekomst.

ik geloof je
je moet ook doen waar jij je goed bij voelt
na zoveel jaren trainen weet je wel wat goed voor je is
170 kg bankdrukken
haha ik kom er geeneens onderuit vrees ik
ga zo door huggyman

...en ga ervanuit dan mijn 1RM raw momenteel dichter bij de 190 dan bij de 180 ligt.
Een collega van mijn had vaak rugklachten o.a. door overgewicht.
Heb hem begeleid met netjes dl ten en geloof het of niet zijn klachten zijn zeker met 60% afgenomen. zijn fysio zei dat zijn spieren veel sterker zijn en dat hij een stabielere stand heeft ontwikkeld.
Ik ken jouw gebreken natuurlijk niet, maar men denkt vaak dat Dl en squats slecht zijn.
Regards,
Porter.
toch nog even dit quoten
vroeger had ik ook redelijk vaak last van een zeurderige pijn in mijn rug, sinds ik train heb ik dit niet meer gehad
Wel grappig om lezen, huggy's 1rm bench zonder shirt is wellicht hoger dan mijn 1rm deadlift![]()
toch nog een vraagje: een eind geleden postte je dat een reglementaire bench volgens powerliftstandaarden oa wil zeggen dat je hoofd op de bank blijft, maar door rippetoe te lezen en dan zo alles aan te leren houd ik mijn hoofd een beetje van de bench af om zogezegd nekblessures te vermijden, doe jij in je trainingen dan ook je hoofd op de bench of doe je dat dan enkel op westrijden?
grtz
.
De derde variatiemogelijkheid wordtgevormd door het contactpunt van dehalter met de borstkas.Van het uiteindevan het borstbeen (Low) tot aan hetsleutelbeen (High). De normale afleg-hoogte op de borstkas is het punt waar-bij de bovenarmen ongeveer een hoekvan 70 graden met de romp maakt(Medium). De halter raakt dan deonderkant van de borstspieren.
thanks!
wordt dit op de ene of de andere manier benut bij het trainen?
Ja, het gaat op dit moment inderdaad vrij lekker
Maar jij gaat toch ook best wel goed...ik heb gelezen dat je laatst nog 172,5 gedrukt hebt in shirt? Dat is toch niet verkeerd!
Het is nu een kwestie van wennen aan het shirt en aan de zware gewichten...het is mijn 3e seizoen dat ik shirtedbenchpress doe, en begin nu pas echt optimaal te drukken in dat shirt.
Verstandige keuze overigens dat je je op het powerliften wilt gaan toeleggen!
Kijk je wel uit met Judotrainingen
.