Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette training huggy.
hoe kwam et dat je zo'n spierpijn had??

Nette training Huggy, je pussyweights stellen mij in ieder geval niet teleur.
Mariusz was trouwens in het verleden een bokser en een verdomd goede bokser, vandaar z'n snelheid en conditie.
Rara van wie dat log nou was20x20, 2x10x70, 5x100, 5x5x130...bewust hierbij gehouden...ik las nog in een log dat echte mannen ook meisjes gewichten durven te vermelden .
.Ik heb ooit eens aan een Aikidostage meegedaan omdat ik Steven Seagal zo geweldig vond...er kwam een grootmeester met 6e Dan en ik moet zeggen hij kon inderdaad heel erg indrukwekkend "kijken"...ik begreep toen wat de uitspraak betekende: "als blikken konden doden".
Toen de randori...ofwel het gevecht...uiteraard zoeken ze altijd van die gasten uit die meteen bij het geringste wat er gebeurd matté roepen (het best te vertalen met roepen naar je mammie) waarna het gevecht word gestaakt. Uiteindelijk "mocht" ik ook eens de wonderbaarlijke kunstjes van sensei ondervinden...we deden groeten (heel beleefd naar elkaar buigen, dat doen straatrovers ook altijd voordat ze je een mes tussen de ribben steken
). Ik mocht hem stevig vastpakken (vooral stevig zei de sensei) nou ja...ik dacht bij mezelf doe maar niet te stevig...toen zei hij:..."is dat alles wat je kunt? ik ben je liefje niet!"
O.K. Sensei...dan echt stevig...het viel me op dat zijn gezicht meteen van kleur veranderde...maar wellicht hoorde dat bij zijn kunstje?
Vervolgens wilde hij een bepaalde worp of whatever doen, maar ik bleef stevig vasthouden en bleef gewoon staan waar ik stond en je hoorde in de zaal de ooooh's en de aaaaah's...en toen fluisterde sensei heel beleeft tegen me: "wil je a.u.b. een beetje meewerken anders lukt het niet" ...dus liet ik me gedwee als een of andere danspartner leiden en vloeren...hoera voor de sensei.

Psssst...niet verder vertellen, ik ben een watje, maar ik doe mijn best om een wattestaafje te worden

Ik heb sinds mijn 5x120 af en toe last van mijn linkerelleboog, weer...
Voor jou is het nog een soort van recuperatie training met zulke gewichten, prijs je maar gelukkig.
240 is inderdaad nogal wat ook éh, voor je elleboogjes..?
Houd het goed in de gaten, doe het niet "te" vaak, dat hele zware, en je zal nog lekker lang door kunnen gaan.
Goed bezig Huggy!
Oh ja, leg presses zijn géén squats!![]()

Yep, Polly...zo zie je dat als ik ook niet altijd commentaar geef, toch je log lees
By the way...suc6 met het Fries Kampioenschap Bankdrukken.
Tip: Oefen eens met (scheidsrechter)commando's...je gymbuddie zou dan: START - PRESS - RACK moeten roepen...
Dus niet meteen de halter laten zakken als je hem uit de haltersteunen pakt...wachten op het signaal...dan zichtbare stilstand op de borst en ook weer wachten op het signaal en tenslotte na dat je de armen volledig hebt gestrekt wachten op het eindsignaal.
.Thanks. Met de commando's zijn we 3week geleden reeds mee begonnen.
Nu ff bezig met goede openingsbeurt zoeken.
. En maak je vooral niet te moe met de warming up!Ik heb begrepen dat het je eerste wedstrijd in shirt is?
Ik zou de eerste beurt gaan voor een safebeurt (geeft een lekker gevoel)...in jouw geval 160kg...dan kijken hoe die gaat...en aan de hand daarvan de 2e beurt kiezen b.v. 165 of 167,5 en dan als laatste beurt een gewicht tussen 170-175kg. (m.a.w. stijgen met steeds 5kg of b.v. 7.5kg)...stuur anders eens een berichtje naar wimwam...ik heb gezien dat je hem bij je "vrienden" hebt staan...hij heeft veel ervaring en hij is altijd zo aardig om je een berichtje terug te sturen . En maak je vooral niet te moe met de warming up!
.
. Warming up doe ik idd rustig aan
Ja klopt is voor mij voor het eerst in shirt.
De 160kg komt eigenlijk niet zo goed op mijn borst, dus denk dat mijn startgewicht 165 zal worden. Deze moet in principe lukken! Hierna zou ik naar mijn inziens voor de 170kg kunnen gaan en daarna 172,5 of 175. Meer dan dat zal waarschijnlijk niet lukken. Maar heb nog een week om het uit te vogelen. Warming up doe ik idd rustig aan
![]()
...deze instelling is mij ook vaak op wedstrijden funest geworden.

op een blok...als je ziet hoe makkelijk hij dat wegdrukt zie ik hem in staat om op termijn ook nog wel 300kg te drukken.
, want dat staat op 255 in die klasse bij Siem Wulfse en op 245 in de masterklasse 1, eveneens op naam van Siem).mooi man, een wedstrijd bij atlas!
ik kom kijken, ik train er namelijk zelf ook!

jaa zal ik doen
liesblessure is zo goed als weg gelukkig, ben daar heel snel van hersteld.
ik ben zeker pl gericht aan het trainen, ik overweeg (mocht SM niks worden) om dan verder te gaan in PL wereld, met voorkeur BP.
Is niet mijn sterkst onderdeel, maar vind het wel het leukst!
- is ook BP...toevallig wel mijn sterkste onderdeel 
.
.
.