Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha man netjes!
Ineens 240kg gaan drukken
Proficiat!![]()
...ik kan op een training bij wijze van spreken wel 300kg drukken...als ik dan op een wedstrijd met 200 uitbom heb ik er nog niet veel aan gehad.Netjes Huggy@ Pol, PL en judo / Jiu Jitsu is geen ideale combi, ik deed zelf een hele poos Jiu Jitsu erbij, maar dat merkte ik nogal aan mijn pezen en ellebogen...
TGA
.
Ninjutsu is overigens wel heel goed te combineren met PL![]()

Hitsojutsu is dan wel iets voor Dumba, kan hij lekker springen naar hartelust.
Kusarijutsu voor Huggy, kan hij lekker met kettingen spelen samen met Ruud.
Omshinjutsu voor mij zodat ik lekker onzichtbaar kan zijn, omdat ik te lui ben om mee te doen.
En Heiho omdat ik dan mijn wapens mag gebruiken...
Zo, wat een Google'tje je al niet kan opleveren!
Ninja's, die kunnen toch vliegen en kogels uit de lucht slaan...?![]()

Ja, het was eigenlijk een uit noodzaak geboren allegaartje van alle voor handen zijnde vechtsporten, die waarschijnlijk door de jaren heen steeds is blijven uitbreiden.Ninjutsu bestaat maar uit een paar onderdelen:
Seishin-teki kyōkō (spiritual refinement)
Bōjutsu (stick and staff fighting)
Shurikenjutsu (throwing shuriken)
Sōjutsu (spear fighting)
Naginatajutsu (naginata fighting)
Kusarigamajutsu (kusarigama fighting)
Kayakujutsu (pyrotechnics and explosives)
Hensōjutsu (disguise and impersonation)
Shinobi-iri (stealth and entering methods)
Bajutsu (horsemanship)
Sui-ren (water training)
Bōryaku (tactics)
Chōhō (espionage)
Intonjutsu (escaping and concealment)
Tenmon (meteorology)
Chi-mon (geography)
Taijutsu (Unarmed Combat)
Kenjutsu (sword fighting)
Persoonlijk vind ik Taijutsu, Kenjutsu en Bojutsu erg interessant![]()
Judo en Jiu Jitsu is geweldig, en zou eigenlijk toch wel te combineren moeten zijn denk ik.
Maar dan zou het natuurlijk weer wel zo zijn dat je geen van twee optimaal kan beoefenen...
Ik heb nog steeds spijt dat ik lang geleden er mee gestopt ben.
Ik denk dat het een super manier is om "in vorm" te blijven.
Ik zou nu niet graag proberen om 5 minuutjes grondgevecht te trainen, dat red ik echt niet meer!![]()

) waarna het gevecht word gestaakt. Uiteindelijk "mocht" ik ook eens de wonderbaarlijke kunstjes van sensei ondervinden...we deden groeten (heel beleefd naar elkaar buigen, dat doen straatrovers ook altijd voordat ze je een mes tussen de ribben steken
). Ik mocht hem stevig vastpakken (vooral stevig zei de sensei) nou ja...ik dacht bij mezelf doe maar niet te stevig...toen zei hij:..."is dat alles wat je kunt? ik ben je liefje niet!"

Ik zou zeggen kom een keer ninjutsu trainen Huggy, kom je er snel genoeg achter hihihi, we mogen dan wel ouderwets met zwaardjes rondhuppelen, maar er zijn geen dingen die niet mogen. Alles mag inweze zolang het maar werkt![]()

Ik voorkom altijd "ellende" met de volgende bedreiging:
"Als je nou niet opdonderd, ga ik op je zitten!"![]()

!
. 
By the way...dus jij bent het niet zo vaak met me eens...dat mag!
Ik ben ook maar een zielig oudje die nauwelijks een deuk in een pakje boter drukt.
Ik heb overigens begrepen dat je een nieuwe weg bent ingeslagen (je houdt er zelfs een nieuw log opna!)...hoever ben je inmiddels met je wel heel erg pittige doelstellingen van 300+SQ - 200+BP - 300+ DL? Ik hoop in elk geval dat je minder last van blessure's zult hebben
Verstandig overigens dat je nu niet meer iedere week van schema wisselt...suc6!

) 85cm benen(nog 15cm te gaan
). Stoppen met roken, schouderblessure fixen, bank opnieuw opbouwen, conditie opbouwen. 
.
...net alsof mijn beentjes maar een body van 50kg hoefden te dragen
. Vrees wel dat ik morgen toch wel wat spierpijn zal hebben.