AndroidHealthClinic

Benen worden verwaarloosd !

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Spike
buiten tom platz natuurlijk :D
Die had ik ook in ged88 :rolleyes:

Ik train me benen net zo hard als de rest maar als ze gaan voorlopen ga ik niet denken van das mijn goede punt dus nog harder trainen en zo massa winnen. Omdat ik hoog wil springen (basketbal) doe ik ook plyometrische training misschien komt dat de groei niet ten goede, dus ik zal nooit overdreven grote benen krijgen denk ik.
 
Mijn benen willen ook nog niet echt groeien... doe nu al een aantal maandjes stevig de benen maar ze blijven dun :(
 
Ik denk als ik ze ga trainen dat ze in eerste instantie ook niet hard zullen groeien. Ik denk dat bij mij de vormen eerst zullen veranderen.....
 
heb me benen nooit getrained tot november 2002 (train sinds aug 2001). maar ik fiets(te) veel en hard dus me benen waren altijd al redelijk.

maar toen ik begon met me benen intensief te trainen zijn ze gaan groeien als kolen ! me kracht is zo hard vooruit gegaan dat ik nu meer dan t dubbele kan squatten dan te voren (en ja helemaal 90 graden zakken !).

kan me oude werkbroeken ook niet meer aan.. klemmen al bij me benen. en me nieuwe broeken klemmen heel erg als me benen beetje opgepompt zijn (wanneer ik hard fiets)

nu is me beentraindag me lievelingsdag :) heerlijk om t uit te schreeuwen als je aan t squatten bent, en als je dan klaar bent zowat mank loopt omdat alles zo gepompt is :D

bij mij is t eik andersom, grote benen en bovenlichaam wat kleiner vergeleken met de benen. me benen pic heb ik al eens gepost, alleen lukt niet echt om een goede hoek en belichting te krijgen om de vormen mooi uit te laten komen....
 
Back
Naar boven