BerendV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil wat meer bench volume gaan pakken de komende tijd, not sure hoe ik dat ga implementeren.

Wel alle doelen gehaald gelukkig, was gewoon erg moe [emoji14] Voor de meet, denk dat ik voor 180 squat, 125 bench en 220-230 deadlift ga![]()

Inderdaad!Niet lekkerders dan een voldaan gevoel overhouden aan ie training!
Wat bedoel je met hit? Ik bouw mijn 5x5 per week met 2,5 kg op en probeer daarnaast op 1x5 een pr te zetten, let niet zo erg op de verhoudingen ertussen eerlijk gezegd.Hee vind je volume day ook niet meer een hit day? Ik vind 90% van je 5rm 5x5 best zwaar voor squat zelf doe zelf nu 80 tot 85% tot ik stop met gainen..
Aah dat was jij dus! Balen van die blessure man, als je hersteld bent neem ik je uitdaging graag aanZag er goed uit! Ik trainde naast je. Ofja trainen, zit in een deload week wegen kleine schouder blessure. Ik kreeg spontaan zin om je out te squaten. haha grapje
toch voor SBD sleeves gegaan?
Wat bedoel je met hit? Ik bouw mijn 5x5 per week met 2,5 kg op en probeer daarnaast op 1x5 een pr te zetten, let niet zo erg op de verhoudingen ertussen eerlijk gezegd.
Ik leef nog steeds de fullbody leefhaha cool dit, had bij de log titel en het aantal pagina's verwacht dat er alweer naar een standaard split zou zijn over gestapt maar je bent de fullbody goden nog trouw, goed bezig!
Vind het sowieso chiller dan split!Succes! Nee dat doe ik niet, ik zal het eens checken binnenkort!Mooie training voor mij is het vandaag 5rm pr tijd
Log je ook op weightxreps.net? Kan je alles vet goed bijhouden en overzien