- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deadlift (als er genoeg schijven zijn?), hack squat, front squat als je genoeg kan cleanen?
Wel k*t...
Homegyms ftw.
Ik ken uw situatie. Ik heb ook lang in zo'n miserie rondgelopen bij de plaatselijke 'gym'. Koop een rack, stang en gewichten en ge zijt gelukkiger dan ooit.

Je trainde toch bij Simon of?
Viel me wel op dat je wel een goede bouw hebt voor strongman.. Als je 30kg gaint en evenredig sterker wordt, draai je makkelijk mee op B niveau.

Waarom heeft die eigenaar alles lopen verbouwen dan?
Je trainde toch bij Simon of?
Viel me wel op dat je wel een goede bouw hebt voor strongman.. Als je 30kg gaint en evenredig sterker wordt, draai je makkelijk mee op B niveau.
, maar thnx!ja no shit mathieu maar dat geld ook voor iedereen +1m80 die mee deed in st job![]()

dinsdag 5 mei.
Hehe, helaas is dit het bewijs dat victor geen fake plates heeft. Anders zou je gelijk 200 fullsquatten![]()

ja no shit mathieu maar dat geld ook voor iedereen +1m80 die mee deed in st job![]()
Nice dat je bij Victor terecht kan!Euh... NEE!
Dat denk je toch niet serieus? Er zijn gast gasten die lang zijn, wat wedstrijdjes hebben gedraaid en die echt nooit op B niveau zullen komen.
Buiten dat heet ik Matthieu met twee keer een t.
@berry: ah okay.. duidelijkNice dat je bij Victor terecht kan!
Nice dat je bij Victor kan trainen.
En hoorde ik nou dat je meedoet in Biest-Houtakker?![]()

Ik weet nog niet zeker of ik mee doe aan Biest-Houtakker. Moet er nog even over denken, want heb een groot feest de dag daarvoor![]()