MuscleMeat

Berry's strongman log!

Deadlift (als er genoeg schijven zijn?), hack squat, front squat als je genoeg kan cleanen?
Wel k*t...

Homegyms ftw.

Ik ken uw situatie. Ik heb ook lang in zo'n miserie rondgelopen bij de plaatselijke 'gym'. Koop een rack, stang en gewichten en ge zijt gelukkiger dan ooit.

• Topic Starter Topic Starter
Hoog tijd voor een homegym lijkt me zo

Als ik de ruimte voor een homegym had, dan had ik allang een powerrack staan.

Wat k*t voor je bro

Die powerclean is wel nice!

Powerclean moet ik meer kunnen, maar ik kreeg last van me biceps pezen, omdat ik me biceps niet genoeg had opgewarmd.

Deadlift (als er genoeg schijven zijn?), hack squat, front squat als je genoeg kan cleanen?
Wel k*t...

Hack squat zat ik idd ook al aan te denken. En schijven zijn er wel genoeg.

Homegyms ftw.

Ik ken uw situatie. Ik heb ook lang in zo'n miserie rondgelopen bij de plaatselijke 'gym'. Koop een rack, stang en gewichten en ge zijt gelukkiger dan ooit.

Ruimte is het probleem:(

Waarom heeft die eigenaar alles lopen verbouwen dan?

Je trainde toch bij Simon of?

Viel me wel op dat je wel een goede bouw hebt voor strongman.. Als je 30kg gaint en evenredig sterker wordt, draai je makkelijk mee op B niveau.

Waarom heeft die eigenaar alles lopen verbouwen dan?

Ziet er beter uit die zooi. Zal wel meer mensen trekken ofzo.

Je trainde toch bij Simon of?

Viel me wel op dat je wel een goede bouw hebt voor strongman.. Als je 30kg gaint en evenredig sterker wordt, draai je makkelijk mee op B niveau.

Ik train alleen onderdelen bij Simon, want die sportschool is er niet meer. 30kg gainen zal nog wel even duren:P, maar thnx!

ja no shit mathieu maar dat geld ook voor iedereen +1m80 die mee deed in st job :P

;)

Training bij Victormor:D dinsdag 5 mei.

Fullsquat
5×20
5×60
3×100
1×120
1×140
3×120

Deadlift reverse band (groen)
3×80
3×120
1×180
1×220
f×260
1×240 PR

Box jumps
Iets van 4 of 5 sets gedaan op verschillende hoogtes. Hele aparte oefening.

Band pull through
4 sets.

Opmerking: Heel tof van Victor dat ik bij hem tijdelijk kan trainen:D

Hehe, helaas is dit het bewijs dat victor geen fake plates heeft. Anders zou je gelijk 200 fullsquatten :(

Events woensdag 6 mei

Viking press
3×25
3×25
3×50
3×50

Farmer walk (met 4 man achter elkaar door)
80kg 20m.
80kg 20m.
80kg 20m.
80kg 20m.
80kg 20m.
80kg 20m.

Stones
110kg op 130cm. PR
Hierna de 110kg op 140cm. proberen te krijgen, maar 2 keer fail. Lappen was vrij easy, maar het uitstrekken en hoog genoeg komen wou niet echt lukken.

Opmerking: Rustig training en niet veel gedaan. Veel lopen lullen. Vond het opzich niet erg, want dit was de 3e dag op rij trainen. Farmers gingen vrij easy. Stones was lappen niet echt een probleem, maar hoog genoeg met de steen komen wel.

Leuke training. Mooie PR.

ja no shit mathieu maar dat geld ook voor iedereen +1m80 die mee deed in st job :P

Euh... NEE!
Dat denk je toch niet serieus? Er zijn gast gasten die lang zijn, wat wedstrijdjes hebben gedraaid en die echt nooit op B niveau zullen komen.

Buiten dat heet ik Matthieu met twee keer een t.

@berry: ah okay.. duidelijk ;) Nice dat je bij Victor terecht kan!

Fijne evolutie qua gym man, komt nog helemaal goed :cool:

Training vrijdag 8 mei

Hack squat
5×70
5×100
3×140
3×140 Toen gestopt, want voelde niet lekker aan me bovenrug, terwijl het nog wel makkelijk ging.

Cable row ivm tijdsgebrek
8×40
8×60
8×80
5×100 fullstack

DB shoulder press Lang geleden, dus was weer even wennen.
5×16
5×20
5×24
4×28 PR

Dippen
5×bw
5×bw
5×bw

Opmerking: Korte training. Niet echt tevreden, omdat ik niet normaal heb kunnen squaten.

Nice dat je bij Victor kan trainen.

En hoorde ik nou dat je meedoet in Biest-Houtakker?:D

Ik weet nog niet zeker of ik mee doe aan Biest-Houtakker. Moet er nog even over denken, want heb een groot feest de dag daarvoor:o

zou je dan C mee doen?

hoeveel deelnemers zouden ze toe laten.... ik weet de 18e ongeveer of ik mee ga doen! wel een toffe wedstrijd!

Terug
Naar boven