- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je maakt een pr dus dan kan je niet klagen!!
nette training sowieso gast!
. De pijnlijke plek zit net voor me hiel. Vanochtend de huisartsenpost even gebeld en die wist mij door de telefoon te vertellen dat het waarschijnlijk een peesontsteking is. Nu maar hopen dat het maandag weg is want ik wil wel gewoon kunnen squaten, maar als de situatie nog het zelfde is gaat dat niet lukken.

Wanneer ga je meer als 100 banken?
Gingen deze 90+ sets trouwens zwaar?
In Nederland hebben ze die "bolletjes" (of hoe jullie dat ook noemen), die zijn zoveel kere lekkerder als de sandwichkes bij ons.![]()
. Ik had zelfs nog iets over, alleen me techniek werd slechter, dus niet verder gegaan. Sumo deadlift ging daarna wel super zwaar. En met overhead press voelde ik weer me schouders, dus maandag waarschijnlijk licht benchen.Lekker squat pr man, logisch dat je deadlifts dan wat minder gaan.
Smerig broodje man! Smerige paddestoelen... Waarom doe je sumo? Gewoon variatie/afwisseling?
Is bijv. romanian niet een beter alternatief? Sumo is meer heup/ass gericht toch?
. Hierna nog geprobeerd om verder te squaten, maar dat ging niet, want wanneer ik zakte kreeg ik die zelfde pijn. Klotezooi, want die 110kg voelde als een veertje aan en vloog omhoog.