- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dicki zei:ja mense inderdaad hardlopen of fietsen en daarbij 1keer per week zware training helpt echt kijk maar naar voetballers
g-men zei:alles is al gezegd in dit topic en denk niet dat je aanleg slecht is dus leg ik me er maar bij neer. Die van Arnold waren ook ronduit slecht. Priority principle!
wazzup zei:
echt pijnlijk.wazzup zei:kijk maar eens naar de kuiten van voetballers, of tennisers, of wielrenners (van die berggeiten), dus tja, dat kun je ook gaan doen. Of gewoon 50 kilo overgewicht en dan goed gaan wandelen (dikke mensen hebben dikke kuiten !)

reviles zei:ja kan wel kloppen heb mijn kuiten bijna nog nooit getraind 1 keer heb ik kuiten 2 weken in me schema gehad maar toch zit ik op de 40 cm koud en ik ben ook al mijn hele leven zwaarder dan de meeste mensen van mijn lengte dus kan wel kloppen![]()

Is over het algemeen wel waar.3XL zei:Ik ben naar aardig wat sterksteman, highlandgames, enz geweest en het geen me altijd weer opvalt is dat, in verhouding met de rest van hun lichaam, veel van deze mannen "kleine" kuiten hebben.
Die van haar lopen ook echt helemaal door naar beneden, en ze heeft bijna geen pees! Ook de voorkant is bij haar extreem dik en gespierd. Zij heeft onderbenen waar de meeste zware mannelijke BBers jaloers op zouden zijn.Angerfist zei:Kuiten van m'n vriendin (55k) zijn net zo dik als van mij (83k)![]()
Maarja, heb me al voorgenomen dat ik ze serieus zwaar ga aanpakken.. Dus hopelijk komt dat binnen nu en een paar jaar goed.Haha! lucky man!3XL zei:Onderbenen zijn momenteel 49-50 cm (koud) en ik heb de aanleg van m'n moeder gekregen![]()
dat dat een mooie verhouding zou zijn? Geen idee meer eigenlijk...boogie zei:lol.dat is werkelijk waar het lelijkste ooit: een vrouw met dikke kuiten. BAH!
Moob zei:Hoe zit het eigenlijk met de verhouding kuit en arm? Ooit eens iets gelezen dat dat ongeveer gelijk 'moest' zijn qua omvang?![]()
Haha! tja, zo kan het ook ja.Laten deze maten nu precies voldoen aan de maten die Reeves zelf had