XXL Nutrition

Beter volg je niet

Ben er zelf nooit geweest maar als ik hier zo rondlees zijn er een hoop bij waar tokkievolk loopt. Denk idd ook wel dat het verschilt per BF

Ik vind het best mee vallen. Maar je moet gewoon niet op maandagavond in de spits gaan sporten. En het is gewoon super fijn dat je door het hele land kan sporten. Als ik een weekend bij familie ben kan ik alsnog sporten. Er gaat geen weekend voorbij dat ik niet ga namelijk, haha. Lopen soms wel echt figuren rond, maar ben nooit zo gefocused op anderen.
Ik wacht eigenlijk tot de nieuw gym van m'n team wordt geopend.

• Topic Starter Topic Starter
Bert, wat vindt jij nou van de Basic Fit. Met al dat volk dat er loopt
Ik kom er zelden, had een pasje van een collega geleend. Ik was op een rustig tijdstip. Ik kan er prima m'n ding doen, volk trek ik mij niets van aan. Ik ga niet naar de Basic Fit of F4F voor de gezellige sfeer; gewoon koptelefoon op en m'n eigen ding doen. Ik heb er niet zo problemen mee. Als iemand z'n zooi niet opruimt, zeg ik er wel wat van, maar daar heb ik bij de Basic Fit die paar keer nog geen last van gehad.

20192104

Back

- V-Grip Row (Meadows Attachment)

8, 10, 10, 8+3 x 60 kg

- Pendlay Row
4 x 10 x 80 kg

- Deficit Deadlift
3 x 8 x 140 kg

- Wide-Grip Lat Pulldown
10 x 70 kg
10, 10, 10+2 x 80 kg

- V-Grip Lat Pulldown
8, 10, 8+3 x 80 kg (MMC&TUT)

- Straight-Arm Lat Pulldown
16, 14, 11+4 x 35 kg

Rating:
:needle::needle::needle::needle:

Don't underestimate the pump!

Vroeger had men nog weinig wetenschappelijke kennis en trainde men puur op verzuring en pomp, dat was 1 van de weinige referentiekaders die men had in die tijd. Natuurlijk zijn er veel manieren om te trainen, maar een training met de focus op de pomp en MMC mag zeker niet ontbreken imo, in een goed gevarieerd schema.

Vroeger had men nog weinig wetenschappelijke kennis en trainde men puur op verzuring en pomp, dat was 1 van de weinige referentiekaders die men had in die tijd. Natuurlijk zijn er veel manieren om te trainen, maar een training met de focus op de pomp en MMC mag zeker niet ontbreken imo, in een goed gevarieerd schema.
Eens, tijdje niet gedaan en nu weer wel en moet eerlijk zeggen dat het verschil wel duidelijk is.

Iets met sarcoplasmatische hypertrofie maar daar is veel discussie rond dacht ik.

Je hebt helaas ook mensen die hier in de plank compleet misslaan en een veel te licht gewicht pakken helaas..

Je hebt helaas ook mensen die hier in de plank compleet misslaan en een veel te licht gewicht pakken helaas..
Je kunt nog steeds een gewicht pakken waarbij je tot failure traint, maar dan wel met een goede focus, MMC, TUT. Niet overdreven licht zoals sommige doen en progressieve overload gaat nog steeds op.

Ik ga deze volgen , heb hem zojuist helemaal doorgelezen ️‍:lifter:

20191206

Chest + Biceps (+ Abs)

- Bench Press

Opwarmsets
5 x 130 kg ging al zwaar
1 x 150 kg (moeizaam) + 10 push-ups (langzaam omlaag, explosief omhoog)
5 x 130 kg ging nog steeds zwaar
1 x 150 kg + 10 push-ups (langzaam omlaag, explosief omhoog)
4 x 130 kg (niet eens 5 :mad:)
4 x 130 kg - drop 6 x 100 kg

- Incline DB Press
10, 11, 10, 8+1 x 40 kg

- Pec Deck
14, 13 x 65 kg
15, 12+4 x 60 kg + hold

- Decline Machine Press
14, 10, 10+3 x 90 kg
Goeie pomp

- Standing DB Hammer Curl
10, 12, 14, 8+5 x 18 kg

- Standing EZ-Bar Curl
14, 12+3 x 38 kg
10, 10, 6+3 x 43 kg

- Machine Abs
4 supersets

Rating:
:needle::needle::needle::needle: met een klein minnetje

Goede BP! Bijna pr?

Nee. Die 150 kg was ook niet bedoeld als PR, maar onderdeel van post tetanic potentiation training. Bovendien was ie niet strikt, dus zou ik 'm niet tellen.
Vorige training haalde ik hetzelfde zonder die 150 kg's tussendoor, dus twijfel over de meerwaarde. Maar één training is te weinig om iets over een trainingsmethode te kunnen zeggen.

Nee. Die 150 kg was ook niet bedoeld als PR, maar onderdeel van post tetanic potentiation training. Bovendien was ie niet strikt, dus zou ik 'm niet tellen.
Vorige training haalde ik hetzelfde zonder die 150 kg's tussendoor, dus twijfel over de meerwaarde. Maar één training is te weinig om iets over een trainingsmethode te kunnen zeggen.
Ok, vorm van de dag is ook wel iets. Tenminste bij mij wel, soms lukt het gewoon niet zo lekker, de andere keer makkelijk.

Terug
Naar boven