- Waardering
- 34.692
Ik gun het hem maar ik zie het momenteel niet gebeuren. Maar hey, Bert doet wel eens vaker onverwachte dingen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net thuis. Naar het Koninklijk Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen in Brussel geweest. Museum met een uitgebreide en erg mooie collectie dinosaurussen.
@Bert en ik hebben al geneukt, zijn als T. rexen tekeer gegaan.Nice. Ik kom net terug van ayce en ga zo neuken. Fijne avond!
Hey Peter, heb jij verstand van archeologie? Want ik heb een groot bot voor jou om te examineren.
Ik weet niet waar de grenzen liggen. Is van 155 naar 180 een heel grote stap? Bij de beste 5% ongeveer?Ik gun het hem maar ik zie het momenteel niet gebeuren. Maar hey, Bert doet wel eens vaker onverwachte dingen![]()
Geniet ervan! Nu het nog kan.Nice. Ik kom net terug van ayce en ga zo neuken. Fijne avond!
Ja, ik ga daarvoor met iemand naar een museum .Dat bedoel ik. Bert ik ben trots. Heeft @Nienke ook jouw botje gezien of ben je tactisch een gentlemen geweest en laat je haar nog even wachten? Je bent voor mij de alpha van het forum.

*Paleontologie.Hey Peter, heb jij verstand van archeologie? Want ik heb een groot bot voor jou om te examineren.
En de rest is geschiedenis.

Ik heb inderdaad de broek aan thuis.

Moet iemand die op je schoot leggen, of hoe werkt dit?
Doe ik zelf. Ik had ooit een filmpje gepost hiervan.Moet iemand die op je schoot leggen, of hoe werkt dit?
Doe ik zelf. Ik had ooit een filmpje gepost hiervan.

Ook weleens dip station, maar dit vind ik fijner en met die dropsets kan ik tot aan de verzuring gaan. Daarnaast doe ik nog tricepsoefeningen bij het cable station. 1x p/w triceps 2 oefeningen, dus niet heel veel. Focus ligt meer op benen en rug.Werkt prima zo dips. Doe je ze altijd zo of ook wel eens dip station?
Ja, dat weet ik. Was filmpje van vorig jaar. Er was echt niemand in de gym en dan opeens komen er 2 mensen en zijn er te weinig bankjes. Ik zei "ben bijna klaar, nog 1 setje met dropsets." Vervolgens wilt die knakker tussendoor z'n handdoek neerleggen.Bert verdorie je houd 2 bankjes bezet! Die arme man wilde z'n handdoekje daar neerleggen!![]()

Je kent 'm nog?