MuscleMeat

Beter volg je niet

Ook weleens dip station, maar dit vind ik fijner en met die dropsets kan ik tot aan de verzuring gaan. Daarnaast doe ik nog tricepsoefeningen bij het cable station. 1x p/w triceps 2 oefeningen, dus niet heel veel. Focus ligt meer op benen en rug.
Imo Ook wel fijner voor de schouders. Of Heb je daar niet zo'n last van?

Ga ze ook maar eens weer proberen. Wel goed voor de bench ook.

• Topic Starter Topic Starter
Imo Ook wel fijner voor de schouders. Of Heb je daar niet zo'n last van?

Ga ze ook maar eens weer proberen. Wel goed voor de bench ook.
Ik heb nooit last gehad, maar voor mensen met blessuregevoelige schouders ligt dat wellicht anders. Op een dip-station pak je ook wat meer borst mee. Ik heb het gevoel dat ik op bankjes m'n triceps beter kan isoleren en voel ze echt branden. :fire::)

---
Deze week voelt echt goed. Ik zit nu in de vijfde week van m'n kuur (500 mg Test E) en merk nu echt een krachttoename. Vandaag ging de training dan ook heerlijk: kracht, pomp, focus, energie. :)

20191210

Legs

- Leg Curl (Seated)

Opwarmsets
12, 13 x 65 kg
12 x 65 kg - drop 6 x 55 kg - drop 8 x 45 kg + hold
12 x 65 kg - drop 7 x 55 kg - drop 10 x 45 kg + hold :fire:

Weer eens quadfocus, dus Front i.p.v. Back Squat (even geleden):
- Front Squat
Opwarmsets
5 x 90 kg easy
4 x 5 x 100 kg, ging erg lekker, alleen de laatste set echt max moeten gaan
:woot:

- Leg Press (stacked)
16 x 150 kg
13 x 160 kg
10, 9 x 170 kg
:woot:

- DB Bulgarian Split Squat
?, 10, 13 x 16 kg

- Leg Extension
12, 13 x 65 kg
11 x 65 kg - drop 4 x 55 kg - drop 5 x 45 kg + hold
10 x 65 kg - drop 5 x 55 kg - drop 7 x 45 kg + hold :fire:

- Calf Raise (op Leg Press)
16, 12 x 150 kg
17, 12 x 140 kg - drop 7 x 130 kg

(25 minuten low intensity fietsen en ondertussen DBB'en, dus niet echt cardio te noemen:roflol:)

Rating:
:needle::needle::needle::needle::needle:

Wat is het voordeel om bij de legcurl een hold te doen?

Wat is het voordeel om bij de legcurl een hold te doen?
Met hold bedoel ik na de laatste set vasthouden zolang ik kan. Ik weet niet of het meerwaarde heeft, maar het brandt lekker dus voelt goed. Tussen de reps houd ik 'm niet echt vast, maar span wel goed aan (TUT/MMC).

Wat weeg je nu en wat ben je aangekomen laatste 5 weken?

Met hold bedoel ik na de laatste set vasthouden zolang ik kan. Ik weet niet of het meerwaarde heeft, maar het brandt lekker dus voelt goed. Tussen de reps houd ik 'm niet echt vast, maar span wel goed aan (TUT/MMC).

Turners tonen hun kracht statisch, dus tsja. Ik heb geen bewijs, maar vind zelf dat isometrics trainen soms echt goed voelt.

• Like
Waarderingen: BB_
Netjes B. Goeie armen! Ik zou echt bang zijn dat mijn knieën doorknakken met die schijven zo.
Ha, bedankt, mijn armen zijn vrij klein. Nu nog steeds. Ow, ik heb nooit last, behalve als ik de dag ervoor m'n quads heb aangepakt. Zelfs toen ik nog een skinny ecto was, pakte ik ze al zo.

• Like
Waarderingen: LM
Poh beste stijging, heb je een streefgewicht voor deze bulk?

Goed bezig bert!!!!! Op jouw lengte moet je naar 130kg man

• Like
Waarderingen: BB_
Goed bezig bert!!!!! Op jouw lengte moet je naar 130kg man
Haha. Ik moet altijd wel lachen als dat gezegd wordt. Kijk naar Wesley Vissers (111 kg on stage ) of Arnold (108 kg on stage), zelfde lengte. Ik streef naar een Classic Physique. Bij de IFBB mag ik max 105 kg wegen.

Terug
Naar boven