AndroidHealthClinic

Beter volg je niet

• Topic Starter Topic Starter
Zijn ze dan wel genoeg ontwikkeld? Ik sta volgens mij toch nog een stuk hoger dan op 10% en ze zijn zelfs door het loshangend vel zichtbaar :dunno:
Ja, daar heeft het weinig mee te maken, heb ik altijd al gehad. Ik train nu niet zoveel abs meer, maar vorig jaar 3x p/w echt intensief, inclusief Dragon Flags/Flies, ondersteboven (upside-down) crunches (hangend), cable crunches, leg/knee raises en nog diverse oefeningen. Heb ooit eens een krachttest gedaan en daar kwam uit dat m'n buikspieren wel sterk waren.

Het is zo erg genetisch en afhankelijk van hoeveel vocht je vasthoudt. Sommige mensen hebben op 12% nog een harde sixpack.

Netjes je bench!

• Like
Waarderingen: BB_
Je hebt echt wel abs hou op. Ik zie ze nog zo voor me.

• Love
Het is zo erg genetisch en afhankelijk van hoeveel vocht je vasthoudt. Sommige mensen hebben op 12% nog een harde sixpack.
Ja dit. Mijn buik strookje is precies de regio waar ik vocht vasthoud. Mijn serratus en obliques komen vrij snel door, maar abs heb ik pas als ik in de buurt van 15% kom, denk ik. Niet de behoefte om het uit te testen.

Over een paar maanden ga ik wel cutten. Dan gaat er 12-15 kg af denk ik.

Ja, daar heeft het weinig mee te maken, heb ik altijd al gehad. Ik train nu niet zoveel abs meer, maar vorig jaar 3x p/w echt intensief, inclusief Dragon Flags/Flies, ondersteboven (upside-down) crunches (hangend), cable crunches, leg/knee raises en nog diverse oefeningen. Heb ooit eens een krachttest gedaan en daar kwam uit dat m'n buikspieren wel sterk waren.

Komt vanzelf..zodra je yearround aan de juice zit en blast met tren..

Wel echt ziek wat je eraf gaat cutten weer:eek!: Pak je nu zoveel vet en vocht?

• Haha
Als ik eenmaal ga cutten, wil ik gewoon shredded worden. 15 kg in 3 maanden is wat ik doorgaans verlies. Misschien dat ik nu wat meer massa vast kan houden. Als het uitkomt wil ik hier wel weer aan de contest mee doen. Ik verwacht mei-juni-juli ofzo te gaan cutten, dus wellicht lijnt dat mooi op. :)

20191212

Back

- V-Grip Rows (Meadows Attachment):

Opwarmsets
10, 10, 9, 8+4 x 70 kg

- Wide-Grip Lat Pulldown:
13 x 80 kg
13, 13 x 85 kg
9+3 x 90 kg

- MTS Front Pulldown:
8, 10, 12, 7+2 x 60 kg

- Chest-Supported T-Bar Row:
10, 12, 10, 9+3 x 45 kg

- Deficit Deadlift:
(6 x 120 kg)
4 x 6 x 140 kg Viel zwaar vandaag

- Straight-Arm Lat Pulldown:
17, 15, 12+3 x 70 kg

- Smith Shrugs:
3 sets 100 kg

Rating:
:needle::needle::needle::needle:

Was al weer te lang bezig en geen energie/tijd meer voor abs. Morgen dan toch echt.

Bijna weekend.:)

Ik zal maar niet weer in herhaling vallen :rolleyes:
Haha, ik train 2x p/w abs, maarre zoals ik al zei. Ik afgelopen 4 jaar retestrikt met abs, maar als je nou eenmaal snel bloated bent en niet snel abs hebt, gaat trainen daar echt niet superveel bij helpen. Ik denk dat ik in wedstrijdshape heb laten zien dat ik wel abs heb. :)

Ik train ook nauwelijks abs..gun mezelf daar vaak de tijd niet voor. Nu zijn ze ook niet fantastisch, maar ga ik wel mee met Bert dat het een genen dingetje kan zijn..

• Like
Train wel abs maar zie totaal geen verbetering ze blijven ruk

Terug
Naar boven