MuscleMeat

Beter volg je niet

• Topic Starter Topic Starter
Haha. Ik moet altijd wel lachen als dat gezegd wordt. Kijk naar Wesley Vissers (111 kg on stage ) of Arnold (108 kg on stage), zelfde lengte. Ik streef naar een Classic Physique. Bij de IFBB mag ik max 105 kg wegen.
Dat is wedstrijd droog, off season zitten ze ook rond de 120-130

Dat is wedstrijd droog, off season zitten ze ook rond de 120-130
Dat snap ik he , de marge die jij aanhaalt is wel erg ruim. Volgens mij was Arnold off-season 122 kg. Voor mij heeft het geen zin om zwaarder dan 120 te worden aangezien ik on stage beneden de 105 moet blijven. Overigens is dit pas mijn tweede kuur, enkel Test, dus ik moet wel reëel blijven.

Dat snap ik he , de marge die jij aanhaalt is wel erg ruim. Volgens mij was Arnold off-season 122 kg. Voor mij heeft het geen zin om zwaarder dan 120 te worden aangezien ik on stage beneden de 105 moet blijven. Overigens is dit pas mijn tweede kuur, enkel Test, dus ik moet wel reëel blijven.
‘Er zal nog tren en andere middelen inkomen’ ? :D

*Paleontologie.
Vroeger wilde ik paleontoloog worden, als klein jochie. :p
Ook van die 'opgravingen' in een veldje/zandbak gedaan waarbij je allerlei vooraf begraven fossielen kon terugvinden? :heart: En op vakantie overal graven in de hoop wat te vinden en allemaal stenen meenemen :roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
‘Er zal nog tren en andere middelen inkomen’ ? :D
Ik de toekomst en tijdens de cut zal ik wellicht iets toevoegen, maar niets te overhaast. Met alleen test kun je denk ik al best wat massa bouwen.
Ook van die 'opgravingen' in een veldje/zandbak gedaan waarbij je allerlei vooraf begraven fossielen kon terugvinden? :heart: En op vakantie overal graven in de hoop wat te vinden en allemaal stenen meenemen :roflol:
Haha, ja, kilo's stenen. Ik verzamelde zelfs 'bijzondere' stenen. :roflol:

Ik de toekomst en tijdens de cut zal ik wellicht iets toevoegen, maar niets te overhaast. Met alleen test kun je denk ik al best wat massa bouwen.
Zolang je b/c ga je inderdaad bereiken wat je wilt bereiken. Je gaat niet meer off neem ik aan? Anders verdoe je echt je tijd

Kracht was weer gooooed vandaag. :)

20191211

Chest + Biceps:

- Bench Press:

Opwarmsets
5 x 120 kg
5, 5, 5, 5, 4¾ x 130 kg
Laatste set was iets te veel van het goeie. Links ging tot aan de lock-out. Rechts kwam ik 3 cm te kort. Gelukkig was er hulp in de buurt. Ik voelde voor de laatste set al lichtjes mijn aanhechting, maar ja, als je voelt dat die 5x5x130 misschien gaat lukken en je je echt goed voelt, wil je door he.
Wel erg tevreden mee. :D

- Incline Paused Bench Press:
12 x 80 kg
10, 10 x 85 kg
Laatste set net aan. Lang niet zo gedaan; wel lekker dat gepauzeerde. :fire:

- Pec Deck:
15 x 70 kg
13, 13, 10+2 x 75 kg

- Standing EZ-Bar Curl:
12, 11, 10, 10 x 43 kg
? x 38 kg

- Standing DB Hammer Curl:
?, 10, 12, 10+3 x 18 kg - drop 5 x 16 kg

Rating:
:needle::needle::needle::needle::needle:

Ff druk op het werk, nu nog dingen afronden en dan naar huis:).. Zit me te storen aan een collega, moet ik ook niet doen, grrr. Verder gaat ie lekker. Morgen naar de ortho, beugel eruit. :woot:

Pics morgen? :D
Als je durft/wilt; een before foto ernaast?

Je abbs zijn er nog... of niet
Nee, mijn abs zuigen. Ik moet echt diep gaan voor abs. Als ik ga cutten ga ik ze pas bij 10% licht zien en bij 8% heb ik abs. Een harde sixpack heb ik enkel op wedstrijdshape (vanaf 3 weeks out ofzo), daarbuiten niet.

Nee, mijn abs zuigen. Ik moet echt diep gaan voor abs. Als ik ga cutten ga ik ze pas bij 10% licht zien en bij 8% heb ik abs. Een harde sixpack heb ik enkel op wedstrijdshape (vanaf 3 weeks out ofzo), daarbuiten niet.

Hmm ja das wat minder ik heb tot 16% nog licht abbs. Door door bulken en daarna een goeie cut. Welkome aboard the gain train

• Like
Waarderingen: BB_
Zijn ze dan wel genoeg ontwikkeld? Ik sta volgens mij toch nog een stuk hoger dan op 10% en ze zijn zelfs door het loshangend vel zichtbaar :dunno:

Terug
Naar boven