XXL Nutrition

Beter volg je niet

• Topic Starter Topic Starter
Welkom.:)

Deze week beetje druk geweest en niet gelogd hier; wel getraind. Mijn trainingen zijn vrij veel hetzelfde, dus best saai. Vandaag weer heerlijk benen getraind. Voor de tweede keer met SSB gesquat. 4 x 10 x 100 kg (ervan uitgaande dat de SSB 20 kg weegt), waar ik een enorme pomp van kreeg. Verder Leg Press, Lying Leg Curl met dropsets, Leg Extension met dropsets, Adductor, Abductor en Calfs.

Beter te druk om te loggen en wel trainen!!!
Fijn weekend!

• Like
Waarderingen: BB_
Welkom.:)

Deze week beetje druk geweest en niet gelogd hier; wel getraind. Mijn trainingen zijn vrij veel hetzelfde, dus best saai. Vandaag weer heerlijk benen getraind. Voor de tweede keer met SSB gesquat. 4 x 10 x 100 kg (ervan uitgaande dat de SSB 20 kg weegt), waar ik een enorme pomp van kreeg. Verder Leg Press, Lying Leg Curl met dropsets, Leg Extension met dropsets, Adductor, Abductor en Calfs.
Ik denk dat je dan wel een voorzichtige schatting maakt, zo'n stang weegt toch meestal wel rond de 30kg dacht ik zo.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik denk dat je dan wel een voorzichtige schatting maakt, zo'n stang weegt toch meestal wel rond de 30kg dacht ik zo.
Het zou inderdaad kunnen dat ie zwaarder weegt. Er was geen weegschaal in de gym en ik had geen goede referentie, aangezien de oefening nog vrij nieuw voor me is en sowieso zwaarder is dan Back Squats. Als ie 30 kg is, heb ik dus 4 x 10 x 110 kg gepakt. Dat gaat dan nog wel, aangezien SSB squatten toch een stuk zwaarder is dan gewoon squatten, zeker als je het nog niet gewend bent.

Thanks.

Afgelopen week lekker getraind, maar te lui om hier te loggen. Wel alles netjes bijgehouden voor mezelf. Gisteren weer eens geprobeerd te benchen, maar het schoot weer in m'n schouder. Gek genoeg kan ik wel schouders trainen. Toen heb ik dus maar schouders/biceps/abs getraind. Komende weken maar weer borst skippen en daarna weer eens proberen, maar niet meer benchen. Vandaag rug.

20200126
110,5 kg
Afgelopen maand niet meer aangekomen; zit op 5200 kcal. Komende week ga ik nog net iets hoger zitten dan ben ik ook wel aan het einde van de bulk (en tweede kuur/blast). Vanaf nu ga ik voor het eerst cruisen.

Back (Back 2 Basic)

- V-Grip Row (Meadows):

11, 10, 11, 10 x 80 kg

- Wide-Grip Lat Pulldown:
12, 12, 12, 12 x 100 kg

- MRS Front Pulldown:
12, 11, 10, 12 x 70 kg

- Chest-Supported T-Bar Row (Wide-Grip):
12, 13, 13, 13 x 50 kg

- Straight-Arm Lat Pulldown:
20, 20, 20 x 75 kg

- Cable Shrugs:
4 x 20 x 83,5 kg

- Sumo Deadlift:
5 x 5 x 160 kg easy reps

Prima training.

Waarom elke x toch bench proberen? Kun je niet gwn een machine press doen? Of lichte flyes?

Waarom elke x toch bench proberen? Kun je niet gwn een machine press doen? Of lichte flyes?
Het was 2x, dus weet niet waar je elke keer vandaan haalt. Ik heb een paar weken geen borst getraind. Vorige week voor het eerst weer borst getraind en bewust niet gebencht. Toen nergens last van, dus ik wilde het gisteren weer proberen. Ik heb 10 jaar zonder problemen gebencht. Maar, zoals ik zei, vanaf nu gooi ik bench eruit. Voortaan houd ik het bij dumbbells en machines. Flyes doe ik ook, maar beschouw ik niet als alternatief voor bankdrukken.

Geen pics meer gemaakt? #nohomo

Lekkere training bertje!
En wat eet je veel. Damn! Hoe krijg je dat weg?

5200kcal, holy crap. Dat wordt een dagtaak, zeker als je dat een beetje clean wilt binnenkrijgen.

Net even wat verschillende ssb bars opgezocht en het is echt merk afhankelijk, maar de meesten zitten toch wel boven de 20kg.

24kg
27,7kg
17 kg (verrassend laag)
30kg

Mijn aanname was gebaseerd op een aantal YT video's en daar 30kg als gewicht van de stang bijstond.

Net even wat verschillende ssb bars opgezocht en het is echt merk afhankelijk, maar de meesten zitten toch wel boven de 20kg.

24kg
27,7kg
17 kg (verrassend laag)
30kg

Mijn aanname was gebaseerd op een aantal YT video's en daar 30kg als gewicht van de stang bijstond.

Verrassend qua andere merken. Je hebt een punt bro

Terug
Naar boven