XXL Nutrition

Beter volg je niet

  • Topic starter BB_
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 52K
  • Volgers 71

Bezoekers in dit topic

Beetje tevredener zijn met jezelf bert, ik ben jaloers op je armen, de mijn doen maar 34 cm ;)
Ja oke, maar jij compenseert het met je middelste been heb ik vernomen.
 
“Maar 42”.. 42 is niet stom maat
Bedankt!:thumbs:
---
20200120

Legs (Eindhoven Air Base)

- Seated Leg Curl:

15 x 70 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg - drop 7 x 65 kg + hold
9 x 75 kg - drop 7 x 65 kg - drop 9 x 55 kg + hold

- Front Squat:
4 x 10 x 90 kg net aan
Pfff, vermoeiend, bent dood op, haha. Ga aardig leeg op 10-reppers hierop.

- Leg Press:
10 x 160 kg
9, 8, 7 x 170 kg

- Leg Extension:
12, 12 x 75 kg
11 x 75 kg - drop 5 x 65 kg - drop 5 x 55 kg + hold
11 x 75 kg - drop 7 x 65 kg - drop 8 x 55 kg + hold

- Seated Calf Raise:
22, 20, 19, 20 x 50 kg

Lekkere training.
Ben echt moe, zit de hele dag te gapen op het werk. Vroeg naar bed vanavond denk ik. :yawn:
 
Yes, ik heb de salsa versies van The Beatles gevonden die ze draaiden. :) Ga hierop oefenen:
Dit zijn echt goede oefennummers inderdaad, niet te snel. Welke figuren ken je al?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dit zijn echt goede oefennummers inderdaad, niet te snel. Welke figuren ken je al?
Er zijn niet echt termen/figuren genoemd, maar de basispasjes op 8 tellen, met een rondje draaien en de partner een rondje laten draaien. Passen opzij / naar voren / naar achter en met indraaien. Heb pas 1 les gehad. Ik weet niet hoe die pasjes/figuren heten.
 
O geeft niet ja, was even benieuwd, soms noemen ze hoe de passen/figuren heten :). Veel dansplezier!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
O geeft niet ja, was even benieuwd, soms noemen ze hoe de passen/figuren heten :). Veel dansplezier!
We dansen trouwens LA-style. Vandaag les 2 gehad, wat meer techniek. Rondjes draaien (met pizzahand) moet ik nog wel even flink oefenen, maar toen ik het voor de groep voor moest doen ging het gelukkig goed. :P Die leraar moet iedere keer mij hebben; wel een toffe gast. :laugh:
 
O geeft niet ja, was even benieuwd, soms noemen ze hoe de passen/figuren heten :). Veel dansplezier!

Volgens mij weten veel van die instructeurs dat zelf niet eens. Wij dansen al +3 jaar bachata en hebben misschien ooit 5 termen gehoord :p

Voor salsa vind je hier wel wat terug: http://www.salsalust.com/
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Sowieso IN natuurlijk!
 
  • Love
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven