The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
k-zooi je blijft last houden van die schouder he beest?
Sterkte ermee........

Intensief laten behandelen door de fysio helpt bij mij altijd bro.
Ik hoor de laatste tijd ook veel goede dingen van koude warmte therapie. Dus gelijk na je
training een icepack erop, en op andere dagen een warmte bron erop. Beetje ibuprofen
oid erbij en je raakt er misschien ook zo vanaf.
Succes met je schouder!
Op tijd ingrijpen he! Anders werk jij jezelf alleen maar dieper in de shit.
Zorg je wel ervoor dat je de Hack Squat op de juiste manier uitvoerd?
In de juiste positie staan, machine op de juiste manier instellen en als je aan het begin het gevaarte omhoog duwt, help dan een beetje mee met je armen, zo voorkom je blessures.
Dan kan ik lekker thuis squatten.Staat er op het Hack Squat apparaat geen uitleg over hoe je het apparaat dient in te stellen en te gebruiken?
Als het goed is staat daar hoe het moet, anders even vragen aan iemand.
Met mijn hand gaat het steeds weer iets beter, ik kan nu al mijn vingers van mijn hand weer zo goed als volledig strekken, iets wat ik eerst niet kon, zat weinig tot geen beweging in. Kan alleen nog geen fatsoenlijke vuist maken, daar gaat nog een hoop tijd in zitten...

Hahaha.
Je knieeën kan je idd gaan voelen vooral als je geen juiste techniek aanhoud.
Hoe gaat het met vet verliezen trouwens?

Leuke ruimte heb je daar kerel ... kan je nog wat in uitbreiden
Foto's zien er goed uit, schat dat je toch wel op een 18 a 20% staat.

Paljas van die winkel? Muscle2Muscle in Hasselt?
BF hoort zo te zijn in de winterAnders moet je weer een dikke jas kopen
![]()

Nee het rack komt van Best Fitness in Heusden-Zolder (mijn home town). Ze hebben een magazijn in Hasselt vol met leuke speeltjes die ze verdelen aan fitnesszaken enz... http://www.bestfitness.be/
Staan zeker dingen tussen die je wel interessant gaat vinden. Met wat praatjes krijg je wel een korting losgepeuterd.
Mijn olympische stang met sluiters ga ik wel kopen in M2M
Kga mij zo ne Marokkanenjas met pelskraag aanschaffen voor komende winter. Kwestie van stoer voor de dag te komen hehe
grtz