MuscleMeat

Biejest Back in Business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Jup jup!
Tips zijn altijd welkom.
Trouwens als het doorgaat train ik komende zaterdag een keertje in Karteria in Paal - is toch vlak bij waar jij woont niet?
Als er zaterdag een aardverschuiving lijkt plaats te vinden dan ben ik daar verantwoordelijk voor hehe. Samen met een kennis die bij de para's is gaan we daar serieus met ijzer smijten.
Ecto's aan de kant!

Jup jup!
Tips zijn altijd welkom.
Trouwens als het doorgaat train ik komende zaterdag een keertje in Karteria in Paal - is toch vlak bij waar jij woont niet?
Als er zaterdag een aardverschuiving lijkt plaats te vinden dan ben ik daar verantwoordelijk voor hehe. Samen met een kennis die bij de para's is gaan we daar serieus met ijzer smijten.
Ecto's aan de kant!

Kareteria is net zo ver van bij mij ja ;) Moest ik geen afspraak al hebben, kwam ik zeker
ook eens langs. Wil nog wel eens de gym in duiken eigenlijk.

Kareteria is net zo ver van bij mij ja ;) Moest ik geen afspraak al hebben, kwam ik zeker
ook eens langs. Wil nog wel eens de gym in duiken eigenlijk.

ja in de gym trainen is zeker een welkome afwisseling t.o.v thuis trainen. Ben nu zo'n beetje aan het twijfelen over waar ik ga gaan enz. Waarschijnlijk wordt het ergens een 20-beurtenkaart in combinatie met thuis trainen. Dat valt van prijs nog wel mee. En ook altijd grappig als mensen je keihard zien trainen en denken "mmm die mofo heb ik hier nog nooit gezien"

Ziehier de training van voorbije zondag:

triceps:

*cable pressdowns (of extensions)
20x40kg
12x65kg
10x85kg
8x107.5kg

*smal bankdrukken
10x80kg
8x100kg
6x110kg

*one arm extension met kabels
12L12R 20kg
10L10R 30kg
8L8R 40kg

Toen borst:

*iso lateral horizontal benchpress
10x80kg
8x110kg
6x150kg

*chest press machine
8x119kg
8x119kg
15x56kg + 10x56kg met 15 seconden rust

Benen ->
*dumbbell squats
10x20kg DB
10x24kg DB
10x30kg DB

*seated calf raises
12x80kg
12x80kg
12x80kg

Zo - straks biceps/buik.

BICEPS

*EZ bar curls (gewicht bar inclusief)
20x22kg opwarming
5x47kg
5x47kg
5x47kg
5x47kg
5x47kg

*seated incline dumbbell curls
8L8R 13kg DB
7L7R 20kg DB
6L6R 22kg DB

Armen zaten toen al goed vol. Buikspieren gedaan om vervolgens af te sluiten met nog een bicepsoefening.

*ab king pro
25x
25x
25x

*schuine crunches
2x25L
2x25R

*crunches
25x
25x
25x

*hammer curls met 30kg dumbbell
8L8R
7L7R
6L6R

:sd:

:jk:

Ziet er goed uit kerel, aardig gepompt op je biceps.

Ik vind het wel wat weinig reps op je sets EZ bar. Kan je niet beter bv 3 sets van 10 doen ipv 5 reppers.
Of ga je echt voor kracht in je armen?

:sd:

:jk:

Ziet er goed uit kerel, aardig gepompt op je biceps.

Ik vind het wel wat weinig reps op je sets EZ bar. Kan je niet beter bv 3 sets van 10 doen ipv 5 reppers.
Of ga je echt voor kracht in je armen?

Yo Robke. Ik ga inderdaad voor kracht in de armen. Vroeger deed ik 3 sets met telkens rond de tien herhalingen. Met zoveel herhalingen kon ik dan minder zwaar gaan dus het leek me nuttig om 5 setjes van 5 herhalingen te doen met een gewicht dat lekker zwaar is. Vroeger was pas de laatste set eentje van rond de 50kg. Nu is elke set even zwaar :cool:
Ik wil gewoon een sterke jongen worden :o

Deze voormiddag ga ik op verplaatsing trainen in een gym waar ik nog niet geweest ben.
Ben benieuwd! Heb wel wat last van mijn linkerschouder maar we zullen kijken hoe deze reageert tijdens de training. Normaal gezien train ik vandaag rug/schouders, maar hoogstwaarschijnlijk komt er nog wel wat bij (als het een leuke gym is kan ik me toch niet inhouden).
Vanmorgen nog gewogen - nuchtere maag en naakt als een poedel 105kg.
Moet dringend terug mijn cardio opnemen maar momenteel heb ik zoals ik al zei wat tijdgebrek door de week!

grtz

schouders:
*dumbbell shoulder press
15x14kg opwarmen
10x24kg
8x32.5kg
8x35kg

*dumbbell side raises
10R10L 14kg DB
10R10L 16kg DB
10R10L 10kg DB

*front raises met barbell (gewicht barbell niet meegerekend)
12x10kg
10x14kg
8x20kg

rug:
*dumbbell row
8R8L 42.5kg DB
8R8L 45kg DB
8R8L 50kg DB

*lat pulldown (nautilus machine)
10x71kg
8x98kg
15x50kg

Toen heb ik rug voor bekeken gehouden. Wou nog wat kracht sparen om andere dingen te doen in die nieuwe gym :-)

*olympische benchpress (inclusief gewicht barbell)
15xbarbell
10x60kg
8x100kg
6x120kg
4x130kg (1 assist)

*incline dumbbell press
10x32.5kg
8x40kg
7x45kg (1 assist)

*triceps extension
12x40kg
10x60kg
8x70kg
6x85kg

Was kapot na de training. Ben verkouden en moest de hele tijd naar adem happen. Is misschien wel een interessante gym om in de toekomst af en toe te bezoeken. Dumbbells gaan tot 50kg, er zijn decline-incline-platte olympische benches, veel nautilus apparatuur enz...

Als ik borsttraining zou gedaan hebben van in het begin dan had ik die 50'ers vast en zeker gedomineerd :-)

groeten

Potverdomme sterk ben je met recht een Biejest!

Ben je momenteel weer on?

s6 gozert!

Je bent griezelig sterk op de bank maat!

Potverdomme sterk ben je met recht een Biejest!

Ben je momenteel weer on?

s6 gozert!

bedankt!
ik neem aan dat je met 'on' 'on cycle' bedoelt? maw aan de spuit?
heb nog nooit gekuurd hoor - gewoon zo hard mogelijk trainen en alleen wat supplementen ... ik zal het als een compliment beschouwen dat je denkt dat ik momenteel misschien on ben :D

Je bent griezelig sterk op de bank maat!

thanx - bankdrukken is één van mijn favoriete oefeningen - gisteren was ik al aardig vermoeid toen ik met banken begon, anders had er zeker meer in gezeten! Binnenkort nog eens proberen met 150-155kg, dat was zowat mijn max voor de rustperiode.

Het biejest is geveld geweest door buikgriep.
Gisteren niks anders gedaan dan kotsen en slapen en ellendig voelen! En maar een paar kruimels kunnen eten op een hele dag tijd.
Voel me vandaag al stukken beter en als het goed is ga ik straks terug trainen :-)
Kan toch terug eten verdragen dus denk dat ik wel 99% genezen ben.

Wens me succes :-)

Zozo - na een dag miserabel geweest te zijn heb ik vanavond terug getraind. Ging goed dus ik verklaar mezelf genezen.

biceps:

*standing dumbbell curl
7L7R 20kg DB
6L6R 22kg DB
5L5R 24kg DB
4L4R 26kg DB

*EZ bar curls (gewicht EZ bar niet meegerekend)
5x40kg
5x40kg
5x42.5kg
5x45kg
5x50kg

*cable curls (2 armen tegelijk -> zoals een double biceps pose)
10x20kg per arm
8x35kg
6x45kg

triceps:

*smal bankdrukken (olympische bench, inclusief gewicht barbell)
12x50kg
10x80kg
6x100kg

*dips met lichaamsgewicht (102.5 na een dag ellendig ziek zijn en niets meer eten dan 2 beschuitjes, 1 boterham en 1 mandarijntje!) wat een ellende :-)
8x
8x
8x

*cable extensions
15x50kg
10x75kg
8x102.5kg

Nu kruip ik mijn bed in.
Gegroet beesten

Vanavond stonden rug en schouders op het programma.
Linkerschouder doet wat pijn dus heb er meer een pompsessie van gemaakt ipv zwaar drukwerk. Ook wat bankdrukken ingelast - in't algemeen wel tevreden...

rug:

*lat pulldown naar borst brede greep
15x50kg als opwarming
10x70kg
8x85kg
6x100kg

*lat pulldown naar borst smalle greep
10x70kg
8x85kg
6x100kg

*bent over dumbbell raises (eerst rechterarm, dan linker)
10R10L 16kg DB
12R12L 14kg DB
14R14L 12kg DB

*olympische benchpress (incl. barbell)
8x90kg
6x120kg vlotjes!
5x135kg (1 lichte spot)
4x145kg (2 alleen, 1 lichte spot, 1 matige spot)

schouders:

*shoulder machine press
10x50kg
8x70kg
10x50kg met gezicht naar zitkussen
10x35kg idem
15x20kg idem

Deze houding (omgekeerd op de machine) heb ik afgekeken van Timmeeeh zijn log. Voelde goed in mijn schouders, je spreekt er echt andere spieren mee aan, dat voel je.

*dumbbell front raises (2 armen tegelijk)
20x5kg DB
15x8kg DB
10x12kg DB

*front raises met EZ bar (excl. gewicht bar)
10x10kg
10x10kg
10x10kg

Schouders stonden op ontploffen. Zo'n pompsessie is wel een aangename afwisseling van zwaarder drukwerk. Ik ga goed uitkijken met mijn linkerschouder dat deze niet erger wordt. Valt nu goed mee dus rustig aan doen.

Volgende training zal benen en buik zijn.

Lekker gewerkt de laatste tijd beest!

Kijk uit inderdaad met die schouders het zijn zware k*t blessures..

goed weekend

Lekker gewerkt de laatste tijd beest!

Kijk uit inderdaad met die schouders het zijn zware k*t blessures..

goed weekend

bedankt
jouw trainingen van de laatste tijd zijn ook niet van de minste :cool:
setjes squatten met 140kg enzo... :eek:
Denk dat de aarde gaat beven als je met je 'nieuwe supplementjes' gaat beginnen hehe

ook een goed weekend!

Gisteren nog eens tijd gehad (gemaakt) om een training af te werken.
Heb triceps/buik gedaan.

*skull crushers met EZ bar (incl. gewicht bar)
10x37kg
8x42kg
6x50kg

*incline smal opdrukken
15x
15x
15x

*dumbbell kickbacks
10L10R 22kg DB
8L8R 22kg DB
6L6R 22kg DB
Deze 3 sets zonder rust achter elkaar gedaan om een goede pomp in de triceps te krijgen...

Toen buikspieren getraind;
*ab king pro
25x
25x
25x

*crunches
25x
25x

*schuine crunches
30L 30R

Ik was nog niet volledig tevreden over mijn triceps training (lees: de pomp was niet groot genoeg) dus heb er een geïmproviseerde oefening bijgedaan -> neem een schijf van 20kg vast met beide handen achter je hoofd en strek je armen + herhaal
Zo heb ik 3 sets gedaan van elk 20 herhalingen, zonder tussen de sets de schijf los te laten. Laatste set was best zwaar op het einde en daarna was de pomp toch aanwezig :-)

Mijn squatrack zal normaal gezien niet lang meer op zich laten wachten. Heb het zo kunnen regelen dat ik korting krijg + montage en levering in de prijs inbegrepen hehe. Die kerel moest nog een fotoshoot doen van het toestel en dat komt dan goed uit. Zolang ik maar de voordelen krijg ;-)

Ik zou die kickbacks laten vallen en een overhead extension erbij nemen (dus idd zo'n beetje
de beweging die je deed met die 20kg schijf) ... spreekt de lange kop beter aan.

Ik zou die kickbacks laten vallen en een overhead extension erbij nemen (dus idd zo'n beetje
de beweging die je deed met die 20kg schijf) ... spreekt de lange kop beter aan.

Ik weet het, kickbacks is zo'n beetje een breezeroefening :cool:
Had ff geen inspiratie (was thuis aan het trainen).
Dumbbell overhead extension doe ik geregeld wel, maar gisteren voelde mijn linkerschouder niet ok. Ik vind dat je met zware dumbbells en overhead extensions die schouders toch wel voelt (zeker als ze pijn doen!).
Heb gisterenavond en vanmorgen al wat 'perskindol' zalf gesmeerd. Helpt altijd wel wat.
Bedankt voor de tip Rob!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven