Fitness Seller

Biejest Back in Business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gaat nog wel lekker hier!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
Je hoeft niet elke training een opgepompt gevoel te hebben voor een goed resultaat.. Het is wel het lekkerst dat geef ik toe:D

Pomp was niet het probleem eigenlijk. Eerder de gedachte van "dit was geen knaltraining"... Denk dat ik een trainingspartner nodig heb die mij wat grenzen kan doen verleggen.

Thanks fly - bij jou ook trouwens, ouwe pompert!

Alleen trainen... ja dat scheid de mannen wel van de jongens natuurlijk... ;)

Jimmy is huge/een buffel.

• #1.564
Alleen trainen... ja dat scheid de mannen wel van de jongens natuurlijk... ;)

Jimmy is huge/een buffel.

Vandaag ook weer alleen getraind als een grote jongen!

Lower body:

*squat against double mini's
Dus niet gechoked maar dubbel om de barbell. De 32kg dumbbells die ik gebruikte om te verankeren kwamen omhoog door de spanning op de bands dus heavy tension in this mofo. Heb ze met 2 schijven en nog een 30kg dumbbell kunnen vastleggen.

10xBB"
5x60"
5x60"
5x60"
5x60"
5x60"

*Roemeense deadlift
5x100
5x115
5x120
8x100
8x100
zonder belt, zwaar voor de grip

*standing barbell calf raises
20x60
20x60
20x60

*kettlebell swings (20kg KB)
3x10

*leg raises (liggend)
3x20

Als afsluiter de borst ff doen schrikken met een high rep bench, dat had 'ie zeker niet verwacht ->
25x60
15x60
10x60

Op papier nogal middelmatig maar toch gezweet als een paard en goeie pomp.
Goed genoeg voor een zondag.

Laatst bewerkt:
Bam!
Toch maar weer even gedaan maat. :thumb:

Het schijnt idd zo te zijn dat je betere progressie maakt als je samen met een maatje traint. Maarja.. alleen trainen is goed voor je zelfdicipline:D Ik train ook altijd alleen:)

• #1.567
Bam!
Toch maar weer even gedaan maat. :thumb:

Yep soms moet je gewoon trainen tegen je zin, voelt daarna weer zoveel beter.

Het schijnt idd zo te zijn dat je betere progressie maakt als je samen met een maatje traint. Maarja.. alleen trainen is goed voor je zelfdicipline:D Ik train ook altijd alleen:)

Forever alone :cool:

Vandaag een graadje of 35 buiten. Gevolg was dat alles in mijn garage onder de condens stond. Echt druppels op het ijzer gewoon. Weinig zuurstof dus zware UB training. Ondertussen goed hydrateren met mijn aminozuurtjes.

*military press
15xBB
5x40
5x60
3x80
3x80
3x80 ... de 80 voelde nooit eerder zo ****ing zwaar!

*incline bench
5x80
5x100
5x100
5x100

*smal bankdrukken + 4 kettingen
10x60 "
10x60 "
10x60 "

*dumbbell rows
10R10L 55kg DB
10R10L 50kg DB
10R10L 45kg DB

*assisted pullups
12x
12x
12x

*reverse barbell curls
8x40
8x40
8x40

Zal wel niet 100% gezond zijn om met deze hitte te trainen maar ja, anders gaat mijn schema een beetje in de war geraken ;)

Nette training hoor! Is dat zo? Dat het niet gezond is te trainen met die hitte?
Volgens mij word je daardoor juist sterker...

Nette training hoor! Is dat zo? Dat het niet gezond is te trainen met die hitte?

Je krijgt veel eerder kramp doordat je lichaam amper zijn vochtbalans (ook al drink je veel water) op orde kan houden. Ik heb ook de drive om toch met heel warm weer te gaan trainen, maar train dan wel lichter dan normaal.

Leuk log trouwens.

• #1.570

Zuurstofarme lucht inademen is volgens mij niet gezond. Je zweet wel hard en dat voelt goed maar volgens mij put je je lichaam harder uit dan je op dat moment denkt. Af en toe zal het wel geen kwaad kunnen :)

Je krijgt veel eerder kramp doordat je lichaam amper zijn vochtbalans (ook al drink je veel water) op orde kan houden. Ik heb ook de drive om toch met heel warm weer te gaan trainen, maar train dan wel lichter dan normaal.

Leuk log trouwens.

Thanks man, leuk dat je meeleest.

De laatste tijd zit ik niet vaak meer op DBB met al die malware shit. Liever wat matigen dan mijn pc naar de zak.

Vandaag lower body getraind.

*rack pulls
10xBB
10x60
5x100
3x120
3x150 mixed grip
1x180 mixed grip, belt
1x180 idem
1x180 idem

*squat
3x100
3x110
3x120
1x130
1x140 (belt)
ik dacht "hier laat ik het bij" maar kon me niet bedwingen om zwaarder te proberen, ondanks het feit dat de core al vermoeid was met als gevolg
0x150 verloor mijn evenwicht en knalde tegen het rack.
Uiteindelijk stond ik wel recht met de barbell maar beurt sloeg nergens op.
Wou opnieuw proberen maar terug ingehaakt, mentaal ge****ed door de fail
belt uit ->
5x100
5x100

*roemeense deadlift
10x60
10x60
10x60
traag uitgevoerd, killer voor de hams en grip

*kettlebell crunches (20kg KB)
3x15

Even de schouders doen schrikken door 100 reps oly barbell overhead press te doen: 50x 25x 25x

Binnenkort maxen op squat als mijn trainingsmakker terug beschikbaar is.
Zo close falen op 150 na de rack pulls = instant win wanneer ik squat als eerste oefening doe :cool:

150 daar lach jij op en goede dag natuurlijk mee hé moatj'n! ;)

Zuurstofarme lucht inademen is volgens mij niet gezond. Je zweet wel hard en dat voelt goed maar volgens mij put je je lichaam harder uit dan je op dat moment denkt. Af en toe zal het wel geen kwaad kunnen

Oke ik dacht altijd dat topsporters juist in hoge gebergten trainen en in landen zoals thailand zodat ze dan 'sterker zijn' in normale omstandigheden

Er wordt ook wel eens voorgesteld om tijdens een set (bankdrukken..? :D) je adem in te houden om zodoende, net als sporters die op grote hoogten gaan trainen, je lichaam te leren efficienter met zuurstof om te gaan.
Kweenie goed wat ik er van moet vinden.
Ik doe het wel geregeld voor een rep of 3-4 trouwens.
Baat het niet, schaad het (hopelijk) niet! ;)

• #1.574
Vandaag UB training in de gym.

*benchpress (T&G)
15xBB
10x60
toen kwam er een negert vragen of hij mee mocht doen (in de veronderstelling dat hij mij ging ownen)
10x100 negert moest al afhaken
8x120 he be mirin'
5x130 (1 kleine spot) he walkin' away :)

*incline dumbbell press
10x34kg DB
7x40kg DB pffffff ging niet lekker
8x30kg DB
8x20kg DB

*dumbbell rows
10R10L 52.5kg DB
10R10L 52.5kg DB
10R10L 52.5kg DB

*BOR (onderhands)
12x60
8x90
8x90

*shoulder press machine, hammer grip
12x50
12x70
5x90
4x90

*shrugs @ iso-lateral bench
10x170
10x200
6x240

*EZ bar curls (excl. EZ bar)
12x30
10x40
5x50

*dumbbell overhead extensions (zittend)
8R8L 20kg DB
8R8L 20kg DB
8R8L 20kg DB

En nog wat pompwerk reverse EZ bar curls en cable flyes.

Geen slechte train, 8x120 bench valt goed mee.

Flinke en sterke training.
Gaan jij en die negert nu samen trainen in het vervolg..? :D

• #1.577
Vandaag voor de eerste keer een strongman training gedaan bij iemand thuis.
Begonnen met tireflips. Eerst wat heen en weer tussen 2 man, daarna 7 reps en later nog 6 reps. Was al meteen goed vermoeiend.

Daarna overgeschakeld op de log press. Log woog leeg 70kg dus die kreeg ik moeiteloos geduwd. Daarna 80kg ook gelukt. 90kg ook en tenslotte een mooie laatste beurt met 100kg :) De anderen were mirin' my press capacities.

Vervolgens farmers een paar keer opheffen. Ik geloof dat ik ze tot 105kg elke kant heb omhoog geheft. Daarna stuk wandelen met farmers. 85kg elke hand ging goed voor een meter of 80.

Als afsluiter paar deadlifts met de farmers. Dikke stang en lage farmer = heavy shizzle.
Paar singles tot aan 150kg.

Best wel murw nu, was een totaal andere training dan ik gewend ben.
Niceness.

Da zijn geen verkeerde prestaties zo in je eerste training man.
Die farmers deadlift was totaal 150kg neem ik aan/2x75kg dus.

Mooi man! I be mirrin' your presspower to, problem? :D

Waar ben je geweest dan? Bij Dirk?

• #1.580
Da zijn geen verkeerde prestaties zo in je eerste training man.
Die farmers deadlift was totaal 150kg neem ik aan/2x75kg dus.

Farmers deadlift was met 1 farmer waar de schijven aan hingen. Gewoon dat ding vastpakken zoals je een barbell zou vastpakken.
Heb ook een paar keer 'uitheffen' gedaan met de twee farmers. Dus gewoon klaarstaan en de 2 tegelijk opheffen. Die heb ik gedaan tot 105 per kant geloof ik.

Mooi man! I be mirrin' your presspower to, problem? :D

Waar ben je geweest dan? Bij Dirk?

Thanks - Het was inderdaad bij Dirk thuis en hij zei dat hij jaloers was op mijn schouder power :cool: Hij zei "goed om te weten dat er nog sterke jongens in de buurt wonen". Zijn deadlift kon ik niet aan tippen maar dat is dan ook mijn zwakke punt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven