- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hoeft niet elke training een opgepompt gevoel te hebben voor een goed resultaat.. Het is wel het lekkerst dat geef ik toe![]()
Alleen trainen... ja dat scheid de mannen wel van de jongens natuurlijk...
Jimmy is huge/een buffel.
Het schijnt idd zo te zijn dat je betere progressie maakt als je samen met een maatje traint. Maarja.. alleen trainen is goed voor je zelfdiciplineIk train ook altijd alleen
![]()

Nette training hoor! Is dat zo? Dat het niet gezond is te trainen met die hitte?
Volgens mij word je daardoor juist sterker...
Nette training hoor! Is dat zo? Dat het niet gezond is te trainen met die hitte?
Volgens mij word je daardoor juist sterker...

Je krijgt veel eerder kramp doordat je lichaam amper zijn vochtbalans (ook al drink je veel water) op orde kan houden. Ik heb ook de drive om toch met heel warm weer te gaan trainen, maar train dan wel lichter dan normaal.
Leuk log trouwens.

Zuurstofarme lucht inademen is volgens mij niet gezond. Je zweet wel hard en dat voelt goed maar volgens mij put je je lichaam harder uit dan je op dat moment denkt. Af en toe zal het wel geen kwaad kunnen
) je adem in te houden om zodoende, net als sporters die op grote hoogten gaan trainen, je lichaam te leren efficienter met zuurstof om te gaan.

Flinke en sterke training.
Gaan jij en die negert nu samen trainen in het vervolg..?![]()
De anderen were mirin' my press capacities.Da zijn geen verkeerde prestaties zo in je eerste training man.
Die farmers deadlift was totaal 150kg neem ik aan/2x75kg dus.
Mooi man! I be mirrin' your presspower to, problem?
Waar ben je geweest dan? Bij Dirk?
Hij zei "goed om te weten dat er nog sterke jongens in de buurt wonen". Zijn deadlift kon ik niet aan tippen maar dat is dan ook mijn zwakke punt.